Și mai imposibilă

Încep să mă enervez eu pe mine. Parcă nu eram chiar așa de ahtiată după rațiune. Adică, srsly!, să mă uit la seriale polițiste și să mă plîng că scenariul e aiurea?! Păi unde ajung așa?!

 

În afară de asta, mă enervează și faptul că toate serialele astea (sau, în orice caz, măcar două) trebuie să aibă și un meta fir conductor (poate n-are sens, dar lăsăm așa, că de vreo lună mă culc odată cu găinile, deci adio creier și personalitate, căci înainte de 10 seara n-am, deci n-am mai avut demult, cred că s-au uscat și-au căzut) cu tot felul de ucigași psihopați sau mafioți. De ce? De ce? De ce nu pot să rezolve cîte un caz pe episod și gata? Fără bau-bai (ăsta-i pluralul?) mari și negri și care nu pot fi învinși.

 

Of, am nevoie de niște episoade noi din Mașa și ursul, dar cred că pînă la toamnă nu mai pup.

 

În rest, mă canonesc în continuare cu Untold Stories a lui Alan Bennett și nu mă mai las pînă n-o termin, de data asta. Mai am jumate, deci cine știe! Nu că n-ar fi interesantă, dar e prea ancorată în cultura engleză contemporană și, deci, ar trebui s-o citesc cu vichi lîngă mine, ceea ce nu fac, deci pierd o grămadă de sensuri. Eh, asta e.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Și mai imposibilă

  1. miki zice:

    Phoaaaai, am crezut c-ai fugit in lume! Ma tot uitam sa fi scris ceva si, cand colo, nexam articol. In sfarsit, ti-ai facut aparitia! 🙂
    Io ma uit acu la un serial politist BBC, Luther, si ma enerveaza la culme personajul L. care una-doua face o criza de nervi si, ba sparge o usa din casa, ba rastoarna o masa, de-si baga neamurile in sperieti. Poate unora (scenaristului, zic) li se pare interesant comportamentul personajului, nu insa si celor care-au avut candva in preajma asa un nebun 😦
    In rest, esti bine, sanatoasa?

    • doarleguma zice:

      Da, sună enervant personajul ăla. Poate scenaristul a avut o viață prea liniștită și de aia I sse pare palpitant un instabil din acela. 🙂

      Bine sînt, sănătoasă nu chiar – mă tot distrez cu o răceală de vreo lună deja. Nu e gravă, dar încep să mă lase nervii. 😀

  2. vio zice:

    te uiţ la The Mentalist???

    • doarleguma zice:

      M-am uitat acum vreo doi ani sau mai mult, cine mai știe. 😀 Acolo am obs prima oară tendința asta tîmpită de-a lega episoadele cu chestii din astea.

Lasă un răspuns

