Devin o feministă din ce în ce mai turbată

Se pare. Nu mai pot citi nimic ca omul că imediat mă enervează clișeele clasice și m-apuc să conversez în capul meu cu personajele (și nu-i o conversație politicoasă, cel puțin nu din partea mea).

 

Deci: Brigit Giăuns a treia nu mi s-a părut la fel de amuzantă ca primele două (dar se poate să nici nu mai țin minte, că le-am citit demult, maică. Dacă le-aș reciti probabil m-aș indigna feminist, ceea ce ar fi stupid), dar nu a fost nici greu de citit. Mi s-a părut mai ciclit și mai facilă ca primele, dar se poate să fie doar din cauză că pe acelea le-am citit în tinereți și nu mai știu exact cum era fata. Plus că eram eu mai îngăduitoare.

 

E tot cam incultă și zăpăcită, deși zăpăceala ei e oarecum normală, nimic grav. Problema e că are niște jene adolescentin exacerbate față de cele mai mici imperfecțiuni superficiale pe care se-ntîmplă să le aibă (imperfecțiunile de structură cred că n-o deranjează, ori s-ar mai fi deșteptat de acum țîșpe ani). Plus că-și imaginează că toți ceilalți sînt perfecți, numai ea e îngălată. Aici, zic eu, niște cultură sub formă de cărți bune citite ar fi ajutat-o să afle că toți oamenii-s oameni, nu numai ea.

 

Toți oamenii-s oameni în afară de EL, perfectul, care-i perfect. Și care o iubește pe ea, normal, că doar ea în toată omenirea are curajul (adică stîngăcia) să-și arate lipsa de perfecțiune. Căci, normal, bărbații superinteligenți vor femei prostuțe și bune la suflet, după cum tot aflăm din ciclituri (și din istoria geniilor care s-au căsătorit cu menajerele lor. Asta am băgat-o la oha, că habar n-am dacă s-a-ntîmplat, dar probabil, doar oameni sîntem toți, incusiv geniile și menajerele).

 

Mă rog. Pe mine mă irită tot mai mult mulțimile astea de mistăr darsi superficial schițați care n-au corespondent în lizi, ci-n fete prostuțe cu suflet mai mic sau mai mare. Probabil devin fată bătrînă și acră. Ioi!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Devin o feministă din ce în ce mai turbată

  1. mwahahahha, eu nici la filme nu ma mai pot uita ca ma ia comentatul si urlu cand ti-e lumea mai draga: unnecessary ageism! this is not politically correct! feminists will skin this producer alive! etc. etc., intelegi tu. o fi varsta? o fi experienta? or fi cartile (bune) citite? nush, dar nene, sa ma mai lese cu prostelnitele astea ca nu tine. sau cel putin nu la mine. acra zici? suntem doua atunci!

  2. miki zice:

    Acu, ca sa respect adevarul istoric, pe mine si primele 2 bridget au avut momente cand ma enervau, mai ales cand aia bea ca poarca si facea chestii penibile, poate pentru ca nu-i in naturelu’ meu sa ma port asa si, mai ales, am o teama teribila sa nu ma fac de bafta :p
    In ceea ce priveste unele povesti de amor aratate noua in carti si filme, le gasesc deseori hibe (deci si io-s feminista,. nu?) peste ce trec cu greu, iar uneori chiar prefer sa dau draq cartea/filmul daca-i prea SF. Una din ultimele de genu asta (pe care totusi am reusit s-o citesc in vreo 2 luni) e „5jde nuanţe…”: doi frumosi care fac secs non-stop si-s si macsim satisfacuti de fiecare data, de am si io ca Zazu ” ‘ai mai dati-va dreacu’ „

  3. vio zice:

    hu ză hec iz Alegzandra Portă??

    • doarleguma zice:

      Una care a scris o carte stupidă (sau mai multe, dar eu una am citit, ceva cu me and mr darcy, dacă țin bine minte). Sau poate o chema potăr, cine mai știe?!

  4. aaa, ca tot ma intreba Cora ce am mai citit, ura! am citit ceva in romaneste si recomand: Lavinia Braniste Cinci minute pe zi. scrie Legu style, parol! lovely!

  5. vio zice:

    adica voi tuate 3 aţ citit-o pe Lavinia asta, să-nţăleg, da?

Lasă un răspuns

