Acuma pe bune, nu mai deviați

Deci acum, dragele mele comentatoare, aș vrea să discutăm pe bune, fără deviații politico-corecte, despre natura inefabilă a senzualității, ca să zicem așa. Nuș dacă mă refer neapărat cu adevărat la senzualitate, dar știți cînd vedeți un om și vă ziceți în gîndul vostru „I would so jump his bones!”? Că poate sînteți obosite (cum am fost io tătă săptămîna asta) și nu mai puteți gîndi coerent într-o singură limbă. Bine, nu că aș fi avut o întîlnire de gradul trei săptămîna asta, dar, probabil de la oboseală, acum mi s-a-ntîmplat să mă-ntreb.

 

Așadar, ce vreau eu să-ntreb: oamenii cu pricina sînt în mod obiectiv extrem de secsoși (chiar dacă nu neapărat, nu toți absolut superbi de să-ți pice ochii-n gură și să te uiți printre dinți, ca să folosesc o expresie din liceu. Adică au un jonsecoa, pentru francofilii de pe-aici. Îi trimit eu mail lui Vio să se sesize, că nu mai mere-așa!)?  Adică li se par megaatrăgători tuturor celor din jur sau am eu o defecțiune neobișnuită? Și, dacă li se par atrăgători tuturor celor din jur, de ce (dacă nu-s frumoși, c-atunci e oarecum clar, deși nu toți oamenii frumoși îs facăbăl; unii-s frumoși în mod foarte teoretic)? Au ceva gene superbune care gîdilă cumva subconștientul tuturor celor cărora le intră în raza privirii?

 

Și dacă mi se par atrăgători numai mie, le par și eu atrăgătoare, sau fac trista figură de-a băli pe oameni care mă găsesc indiferentă, dacă nu de-a dreptul respingătoare? Că dacă e chestie de atracție punctuală, aș prefera să fie reciprocă (la modul teoretic, bineînțeles, că-s prea tînără să fiu Mrs Robinson și nici cu barbați însurați n-am ce face, ca să dau doar două exemple).

 

Deci (sper că multitudinea de paranteze nu v-a zăpăcit, că pe mine m-au cam)?

 

Vă mulțumesc anticipat. 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Acuma pe bune, nu mai deviați

  1. vera zice:

    Draga Leguma, Mme Topinambur,
    nu o sa deviez, dupa cum ne ceri. Deviez de la programul meu planuit de vinerea trecuta, dar asta nu e greu, caci el e prea scirbos si nu am chef, mai bine itzi scriu tzie.
    1. Nu prea gindesc in termenii ‘I would so jump ….’, dar da, se intimpla sa vad barbatzi extrem de atractivi si sa formulez ceva in cap, legat de cum arata dinshii. Cum zic, fara sa gindesc in termeni de actziune, strict de impresie vizuala. Sometimes, I poke holes in their looks. Iar asta cu gindit chestii in limbi straine nu e de oboseala, cel putzin la mine nu e; mi se intimpla deseori si se datoreaza sentimentului ca o anumita expresie e mai ‘expresiva’ intr-o alta limba decit a mea. Pe de alta parte, in cazul prezentat de tine, mi se pare ca romana e mult mai dragutza si mai ONESTA: fatza de ‘to jump someone’ si ‘lui sauter au cou/dos’, nu e mult mai potrivit ‘mama, mama, ce tzi-as face eu tzie’?
    2. Cred ca exista toate variantele de raspuns la intrebarea din paragraful 2: unii sint frumosi in absolut, altzii numai pentru unele persoane, si altzii numai pentru tine. Desigur ca exista, in functzie de standardele culturale, oameni care sint frumosi pur si simplu. Dar e si asta un construct cultural, ca exista tzari africane unde trebuie sa ai dintzii maro, ca sa fii frumos – si stiu eu o campanie americana pt. o pasta de dintzi celebra, care a dat chix, caci advertizerii lor nu stiau acest secret si le-au dat alora reclame cu dintzii care se albesc pe minut ce folosesti pasta aia. Deci.
    Evident ca majoritatea sexoshilor au gene bune pentru aia care ii gasesc sexoshi, ca asha se perpetueaza specia. Dar, cum zicea N despre Luca, pe care amindoua il gaseam sexos: nu e bun, are apa la genunchi, nu pot sa fac copii cu el. (Omul facuse prea mult schi si baschet, deh.)
    3. Ajung acum la partea cea mai trista, adica intarirea convingerilor negativiste ale tuturor: cum tzi se pare tzie cineva nu are NICI O LEGATURA cu cum ii pari tu acelei persoane. Nu cred ca m-ar face ceva sa intru in amanunte, in afara de declaratzia ta ca ai 16 ani si atunci da, itzi zic niste chestii.

    • doarleguma zice:

      1. La mine e de oboseală, că nu-mi vine echivalentul în altă limbă. 🙂 2. Da’ ce-are apa la genunchi, că doar nu s-a născut cu ea? Mai bine unul care nu face sport? Ah, și unul dintre ai mei schiază. Celălalt s-a dovedit cam nesportiv, nu-mi mai place atîta de el. 😛 3. Dar, tu, Vera (că știu că nu-ți place vocativul), dacă mie-mi place mult-mult și nu-i superbissim la modul obiectiv, poate că ni se pupa genele și atunci ar trebui să-i plac și eu lui, nu?

  2. deci e prima si intaiasi data cand io n-am de zis nimic pe subect 😮

    • doarleguma zice:

      Vai, Zazu, n-ai mai văzut demult un specimen? Că ești doar măritată, nu oarbă (sau, mă rog, ce simțuri îți trebuie pentru asta, că nu-i neapărat chestie de estetică). Trebuie să mergi în Serbia să recuperezi. 🙂

      • tu, nici in Serbia nu am mai fibrilat asa ca pe vremuri la specimene umane. ma limitez se pare la balitul intens in fata diverselor feluri de mancare sau, mai nou, cu gandul la trasee de alergat. a, da, si ma fleoscaiesc toata cand vad vreun plodac dragut impiedicandu-se la primii pasi. na, zi si tu! (si marturisesc ca ultima fiinta feminina foarte frumoasa pe care am vazut-o, capodopera a naturii, ce sa mai, a deschis gura si s-a dus dreaq toata magia)

  3. Monica zice:

    Doresc să se consemneze că nicio eu n-am nimic de zis. Dar în general nu-mi mai place nimic acum la nebunie din aia chemată obsesie decât un CD pe care îl tot ascult în buclă. Și despre unul dintre artiști, contratenor și balerin, nu pot gândi decât că aș fugi cu el pe o insulă și aș zice: acum cântă aia și dansează uite așa! Nu mai bine un mp3 player? Și ieri, în timpul unui concert cu corul meu, pe care concert părechea mea îl filma din corul bisericii, de la cucurigu, cu colega din dreapta am zis că ce fain e el, parcă e din pictura din spatele lui. Deci na, nu oarbă, dar măritată.

    • doarleguma zice:

      Păi zic eu, scopul vieţii e ca, pe cît posibil, să te măriţi cu-n de-acesta care-ţi înmoaie genunchii (bine-nţeles, fără să-ţi faci cruci cu limba cînd deschide gura). Preferabil numai ţie, să n-ai competiţie 😀 (asta o zic după bîrfele care se-aud despre unul dintre cei care a inspirat postarea).

  4. vera zice:

    Io nu prea vad ce sa mai spun, o intzeleg TOTAL pe Zazu, este o chestiune de virsta (=hormoni) la ce chestii palpitzi si cind. Si, desigur, depinde si de coordonatele vietzii tale: daca ai rezolvat problema sufleteasca si hormonala (vezi fetele astea, Zazu si Monica), this issue cam iese de pe radar, daca esti intr-un cuplu stabil. Daca nu, nu; si atunci ai probleme de astea.
    DAR: si daca esti intr-un cuplu stabil si te intereseaza mai mult copiii, alergatul, muzica si alte chestii din afara grupului de masculi din jur, nu e EMPOSIBEL sa cazi pe bec, stiu eu cazuri si otzi sti si voi, cind brusc itzi cade unul cu tronc, din senin din iarba verde. Si, deseori, nu e mai bun/mai frumos/mai simpatic/mai cooperant decit al tau. Shit (also) happens.

    • doarleguma zice:

      Hm, Vera, nu vreau să dau impresia că-s excesiv de hormonală. 🙂 Văd extrem de rar specimene interesante, săptămîna trecută a fost de-a dreptul nemaiîntîlnit c-au fost două în aceeași sală de ședințe. Tocmai de asta m-a pălit dispoziția filosofală. 😀

      • vedetz ca iar deviem :D? aia cu shit happens este clar din categoria shit happens. io fac cruce cu limba in ceriul gurii si nu ma consider nici pe moa, nici pe iel mai presus de orice pacat. iaca de ce frica – dar si lenjeria intima secsi – pazeste pepenii. sau nucile, dupa caz.

  5. vera zice:

    Fruktina, si eu traiesc cu acelasi sentiment: ca vad mult mai multe gagice misto, decit barbati. Dinsii apar rarissim, dar am o prietena care imi zice ca sintem noi megapretentzioase, nu se stie de ce. Pe de alta parte, tz zic sincer, mi se pare ca sa aiba caracter si sa fie charming si amusing e mult mai important decit o frumusetze stupefianta. Plus ca ce liniste ai avea?

    • doarleguma zice:

      Se poate să fim noi prea pretențioase, dar nici dacă privim obiectiv nu-s prea mulți frumușei (și oricum, mulțimea frumoșilor nu se suprapune perfect cu cea a specimenelor deziderabile la prima vedere. Că nu-i musai să fie superb ca să fie animal fain). Cel puțin în Ro, am auzit că țările scandinave stau mult mai bine la capitolul barbați faini.   Cît despre caracter, charming și amusing, deviem. Ar fi bine, da.

  6. vera zice:

    Acu, gasesc ca esti cam discriminatorie. Stiu ca sintem la tine in batatura, dar daca eu tz accept tzie dementzele cu barbatzi frumoshi detz sta respiratzia, accepta-mi si tu mie dementza cu barbatzii nostimi, ca mie astia imi lipsesc MULT mai tare.
    All in all, viatza e complicata, ce sa mai…

    • doarleguma zice:

      Vera, dar eu mă tot disculp pe aici și zic că nu tine de frumusețe, că majoritatea bărbaților (nu c-ar fi mulți) care-mi plac mie la prima vedere nu-s niște brazi piți.   Dar da, la a doua vedere ar fi fain să fie inteligenți și amuzanți.

  7. vera zice:

    Io sper ca nu mai vine nimeni p’aci, ca s-anvechit postu – si ca vezi doar dta. Ca sa nu ma ieie cu pietre, ca uite, zic: nu ma omor de loc dupa Brazi Pitzi. Nici dupa Nicholas cage, iar Leonardo de Capra imi e chiar profund antipatic. Mda. Ma duc sa vaz ce zici azi.

  8. vio zice:

    Vera, da’ după cine? Că nici io nu mă omor după niciunu zis de Dvs. şi nici după mm Gioni Dip or Ben Aflec Giorgi Cluni etc.

    Acu’ la subiect, da’ mai deviat aşa :))))

    Am revăzut săptămîna asta cu Căselu’ filmu Marie Antoinette şi ă deci este un Axel von Fersen pe acolşea care mmmm bine nu l-am văzut pe stradă, da’ io zic căci se pune. Bun. Iaca aicişa poza :D:D:D:D. Nu am stat să interpretez această viziune depedeve hormoneutic. :>

    Habar n-aveam cine este dînsu şi l-am gugălit şi mi-am dat seama brusq că este fff posibel să-i dau o şansă filmului Anatomia lui Grei ăăăă pardon Fifti Şeids ov Grei. căcartea nu m-a interesat, da înspăimîntător de multă lume (dame!) a citit-o. alei.

    PS Ştiaţ căci Nicu Cuşcă ie neposu după frasu a lu Francis Ford Coppola?

    • doarleguma zice:

      Da, dacă mai aveai ceva încredere în umanitate, cele 50 de nuanţe de gri ţi le-a putut distruge lejer. Măcar de snobism n-ar trebui să se entuziasmeze lumea, dacă nu de aia că-s nişte cărţi megastupide şi prost scrise.

  9. vera zice:

    vio – mi-ai placut cu Nicu Cusca. Mi-a luat vo 3 secunde sa ma prinz, nu zic ca am stiut din prima. Nu stiam ca e nepo’su dupa fra’su. Pai, atunci, zicem ca talientu alearga in familie (runs in the family).

    Mie imi place, dar nu la nebunie, Colin Firth; si Orlando Bloom nitzel. Cloony merge si el si imi e simpatic golanul Brus Uilis la maturetza si Richard Gere, tot la maturitate. Si mai sint citziva care imi plac/imi sint simpatici, da nici o palpitatzie. Da e asa, o mica simpatie, nu ma omor dupa nici unul, nu cum leshinam dupa unii la 18 ani. Insa, cum am discutatara deja, e hormonu care vorbeste.

    M-am uitat la omul tau. La mine nu se pune, dar tzie itz doresc simpatie satisfezanta. Acu ma duc la cuhnie, ca gatesc miel, ca plec la Paris curind si am concurs cu Calin la gatit miel si vreau sa incerc retzeta mai intii, sa vad daca merita. Miroase aici de te trasneshte, cred ca vecinii o sa aduca politzia ortodoxa, ca inca nu sint nici Floriile.

  10. vio zice:

    Haha, poliţia ortodocsă haha!!! :)) Io am făcut ieri o supă. De la pungă!!! Da’ era bio fără adaosuri de niciun fel. Adicacu adaosurle mele: un kiwi, o linguriţă de tahini şi una de pesto puttanesca.
    Baza a fost această supă:

    http://sonnentor.at/Produkte-Online-Einkaufen/Weitere-Produkte/Suppen/Polenta-Paprika-Sueppchen-bio/(search)/0/(car)/1
    Mie mi-a plăcut chiar mult (după ce-am luat două guri să mă obijnuez cu gustu acru de la kiwi), domnu’ a strîmbat din nas căci e prea acru. N-ai cu cine, domle, n-ai cu cine!!!

    Io-l iau pe Riciard. Da’ l-am mai luat, ştie tuată lumea. .)

    • doarleguma zice:

      Paprika se referă la boia sau la ardei? Că dacă-i boia, eu sînt de părere c-ar trebui să existe o limită la cîtă bagi în supă (părere neîmpărtăşită în mod necesar de unguri şi cehi).

  11. vera zice:

    Legu – poate sa fie si una, si cealalta, depinde de limba. Aici e clar ardei. Sa stii ca eu ma chinuiesc sa maninc boia iute, e foarte sanatoasa, da nu prea am cu ce sa maninc, ca in cultura central-europeana, cum deja ai zis si tu (unguri, cehi, dar si ailaltzi), ea se pune la chestii grele si ingrashatoare.
    vio – mielu a eshit splendour in the grass, acu sa vedem concursu. Ala m-a sunat sa-mi spuna ca ascute cutzitele si gasesc mielu in congelator, cind ajung, iar shortzul curat si calcat. Mda.
    Nu prea intzeleg nici eu ce cauta kiwi in supa ta, ii cam dau dreptate baietului acela. Dar, daca tzie tzi-a placut, data viitoare ii scotzi lui portzia, inainte de a adaoga kiwi si itzi pui numai in supa ta. De ce sa-l chinuiesti, daca potzi sa evitzi cu atit de putzin efort? Zic si eu.

Lasă un răspuns

