O nouă eroare tactică

Nu-mi dau seama prea bine ce-a fost în capul meu cînd am început să citesc deodată Untold Stories acasă (că era prea mare s-o car cu mine prin metrouri) și Cat’s Eye pe drum (e tot mare, dar vag mai mică). M-am ales cu un atac de panică pe care am încercat să-l gestionez zicîndu-mi că, lasă, termin capitolul din Untold Stories (e cu mai multe chestii separate din diverse faze ale vieții lui Alan Bennett, nu-i musai să fie citite la rînd) că mai aveam vreo treizeci de pagini, apoi citesc Cat’s Eye și apoi o termin pe cealaltă, dar, degeaba, am eșuat lamentabil vineri într-o librărie unde m-am uitat la (nu pun liniuțe): Hunger Games și m-am gîndit serios ce-ar fi dacă?! Dar am văzut primul film, deci mă gîndesc că poate-ar fi plictisitor; A Song of Ice and Fire (da, am gugălit ca să văd cum se numește seria A Game of Thrones, că de unde atîta cultură, maică?!), care cred că n-ar fi plictistitor chiar dacă am văzut primele două cărți (?), dar cred că mai bine aștept pînă apar toate șapte, să nu fiu așa sincronă ca cu Heri Potăr; varii cărți de Terry Pratchett, dar, cum nu erau cu vrăjitoare, nu m-au interesat fantastic de mult (am văzut în uichend Going Postal – poate ar merita citită și cartea, că are personajă feminină interesantă. Dar, totuși, nu-i nici Nanny, nici Granny. Nici măcar Tiffany).

 

Ce mai atîta vorbărie!, pînă la urmă mi-am luat prima carte din seria cu francezi a lui Stephen Clarke (pe care o și citesc acum, ce să mai termin capitolul din cartea lui Bennett! Și mîine e o zi – asta-i tot dintr-o carte) și prima mea carte de Alice Munro, vai, nu m-am învrednicit eu s-o iau înainte de nobel, și cartea mai are și bulină cu nobel, moartea snobismului!

 

Să fim optimiști, și mîine e o zi, poate mai cumpăr cărți! Gone with the wind… (ura! am pus puncte-puncte) că n-o am în engleză (simt că puncte-punctele alea mi-au scăzut aichiuul la jumătate. Snoabă mică – dar grasă – ce sînt!).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la O nouă eroare tactică

  1. pfaaaaaaaaai, macar tu te culturalizezi! io mi-am luat – iar! – tzoale!!!

  2. miki zice:

    Am vrut si io sa cumpar „un an in…” si ” in ce… te baga dragostea”, da’ nu le au e-book si, cum ziceam, m-a coplesit deja nr. mare de carti tiparite pe care le am. Poate totusi se gandesc sa le faca e-book-uri

    • doarleguma zice:

      Hihi, pe mine în mod evident nu mă copleșește. Și nici nu mă gîndesc să-mi iau iridăr, îți dai seama ce dezatru ar fi atunci?! 🙂

      Sper să le publice și electronic, deși nu pierzi mare lucru, să știi.

Lasă un răspuns

