Atît de multe șampoane, atît de puține capete

Am fost alaltăieri la DM și m-am deprimat un pic uitîndu-mă la șampoane (pe care mi-au picat ochii întîmplător, că nu pentru șampoane mă dusesem acolo), căci sînt atîtea chestii noi pe lumea asta și n-am decît un cap și șampoanele se duc mai greu decît gelurile de duș, plus că nu-mi place să le schimb des. Așa că nu pot încerca toate chestiile care există pe lume, ceea ce mă deprimă un pic că, cine știe, poate șamponul vieții mele există și mă așteaptă și eu nu-l voi găsi niciodată.

 

Cînd am plătit am primit un snop de cupoane să le folosesc în viitor. Am început să le răsfoiesc și, ce plictiseală, geluri de duș și șampoane din astea de există de sute de mii de ani, de care am și folosit chiar (bine, nu șampoanele), dar universul nu știe că eu sînt o rafinată și o snoabă și vreau numai produse românești, și naturale pe deasupra! De asemenea, două cupoane pentru rimeluri și unul pentru fond de ten. Acuma, rimeluri am pentru cinci vieți (majoritatea expirate, probabil, dar nu se manifestă ciudat) și mi-am mai și cumpărat unul săptămîna trecută și nici nu m-am lăudat (dar mă laud acum, Inglot impermeabil – așa se zice-n română la oatărpruf? – și cu volum, nici nu știam că rimelurile impermeabile mai pot avea și alte caracteristici, dar iată! Și-s foarte încîntată, chiar dă volum, despre apă nu mă pot pronunța că n-a plouat încă, dar cred că va fi ochei), dar poate un fond de ten n-ar strica. Și dacă nu-l folosesc niciodată, măcar îl iau la jumătate de preț. Logică imbatabilă, ce mai!

 

Dar, oricum, începeam să mă simt cam iritată, că ce-i cu frivolitatea asta, numai cosmeticale și nimic altceva. Din fericire, pe la sfîrșitul răsfoirii, am ajuns și la detergenți și alte chestii de care mai are omul nevoie. Așa că, numai bine, o să-mi cumpăr detergent, că n-oi fi făcînd eu multă curățenie, dar pe butonul mașinii de spălat apăs mai des.

 

Așa că azi am început cu o încălzire ușoară și am cumpărat două sticle (de plastic, bineînțeles) mari cu detergent de vase. E adevărat că eu folosesc cam o sticlă mică pe an, dar mă vizitează mami la vară și poate mă mai ajută ea (deși, ea fiind mai economicoasă ca mine, va trebui să divizăm munca – ea să gătească, eu să spăl vasele).

 

Sînt foarte gospodină.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Atît de multe șampoane, atît de puține capete

  1. miki zice:

    La DM-u vostru dau mostre? Ce tare! Eu am cumparat de cateva ori cand am avut drum in zone ale tarii mai luminoase, in care nu le-a fost frica sa-si deschida magazine, (doar frica de necunoscut, cred eu, ii impiedica sa-si deschida magazine in zona asta de tara in care stau, si mai ales la Iasi!) si nu mi-au dat nimic fara bani 😦
    Oatarprufu e „rezistent la apa” :p

  2. vio zice:

    i-or dat cupuane, Miki, nemica de mirosit or smth.

    Legu, daca nu ploo si nu ploo, po sa-ncerci sa tai nejte ciapa, sa vez daca e waterezistent din ala. 😆

Lasă un răspuns

