Pătrunjel creţ

De ce există el? Şi e cu adevărat pătrunjel? Că nu are gust de pătrunjel. Şi nici miros de pătrunjel (aici vorbim de frunze, da?!, că nu ştiu dacă există rădăcină creaţă de pătrunjel). Şi nu se găseşte decît de ăsta la supermarchetul de la staţia mea de metrou. Cred că-i un pătrunjel de iarnă, că în toamnă găseam din ăla normal. Sper să se-ntoarcă la primăvară şi să-mi amintesc să scriu o postare cu întoarcerea pătrunjelului (care nu-i un titlu aşa de fain ca patrie, îţi trosneşte cheresteaua, dar fac şi eu ce pot).

 

Cu alte cuvinte, am fost vineri la cumpărături. N-am cumpărat nimic (ciocolata se subînţelege), nici măcar agendă cu foi neliniate. Că n-am găsit decît din alea mici, iar mie mi se pare că, la valoarea mea, ar trebui una A5. Şi parcă-mi amintesc că anul trecut (cînd căutam agendă telefonică) am văzut agende cu foile goale. Acuma nu ştiu de ce-au dispărut – poate c-a simţit multă lume la-nceputul anului că ăsta e momentul să devină artistă. Parcă văd că nici ei n-or s-o folosească, cum n-aş fi folosit-o nici eu, aşa că de ce nu mi-au lăsat şi mie una s-o pot cumpăra?! Eh, probabil c-or să reapară la primăvară.

 

Cărţi nu mi-am mai cumpărat, sînt uluită! E adevărat că trebuie să-mi iau următoarele două din seria cu agenţia de detective nr. 1 (că, atunci cînd m-am lăudat, mi-am luat doar ce era la reducere şi astea, normal, nu erau), dar am hotărît să fiu tare şi să mi le iau numai cu o ocazie, nu aşa, oricum. Şi, cum Paştele e prea departe, am decis că următoarea ocazie e 1 marie. Deci, veste bună, peste vreo două săptămîni pot să mi le comand.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Pătrunjel creţ

  1. io nu am nimica impotriva patrunjelului cret, chiar e f fain, da nu atunci cand e cumparat de la supermarche. in acest caz el nu are niciun fel de gust :(, fie ca e cret, fie ca nu e cret.

    • Monica zice:

      Cam ce șanse aș avea eu (care îmi întind părul creț și nu prea suport pătrunjelul) să rămân calmă în fața pătrunjelului creț?
      Dar am venit să protestez față de faptul că nu se mai folosesc multe cuvinte printre care și „asmățui”. Jos pătrunjelul creț!

    • doarleguma zice:

      Serios, există și-n natură? Eu credeam că-i specie de supermarchet.

      Cel necreț are gust în CZ. 😛

Lasă un răspuns

