O realizare de excepție

Și o premieră pe anul acesta – mi-am tăiat unghiile. Începeau să arate ca la vrăjitoare, dar nu mă lăsa sufletul să bag foarfeca-n ele, că aveau încă forma dată de manichiuristă la începutul anului. Acum sînt total ciopîrțite, dar deocamdată nu se vede fiindcă-s foarte scurte. Dacă se-ntîmplă un miracol, mîine le voi vopsi. Dar miracolele-s așa de rare…

De asemenea, am obs că am vreo 170 de postări pe blog. Asta înseamnă că, dacă mai scriu 30 pînă la mijlocul lui martie, voi fi scris 100 de postări pe an, ceea ce e o relizare epocală. Aș fi foarte impresionată de mine, dar oare ar trebui să-mi fac un scop în viață din chestia asta? Că mi-am făcut și acum un an și mă simt repetitivă, lipsită de originalitate. ceea ce nu-i frumos. Pe de altă parte, aș putea face o tradiție din asta, iar tradițiile sînt respectabile. Iar eu vreau să fiu o doamnă respectabilă. Ceea ce și sînt.

Acum citesc „Muzica înghițită” a lui Christian Haller, căci, m-am gîndit eu cînd citeam partea a doua a (oarecum) memoriilor lui, o să pricep mai bine ce zicea în „Vremurile mai bune”. Dar bineînțeles, nu. Și cartea asta e tot așa de atmosferică și vagă, chiar trebuie să fiu atentă să pricep ce zice acolo. Ceea ce mă enervează, că de unde-i rezulta lui C.H. acesta că eu vreau să fac eforturi intelectuale să-i pricep cărțile?! Pun pariu că nici familia lui n-a avut răbdare cu ele.

La ultima escapadă librăristică am cumpărat și „Cat’s Eye” a lui Margaret Atwood (tot secănd hend, șase euri) și m-am gîndit să mă dau pe gudridț să văd ce zice lumea despre ea, dar n-am apucat căci am eșuat în „The Handmaid’s Tale” (pe care, normal, va trebui să mi-o cumpăr) unde am citit niște comentarii halucinante. Nu știu de ce continuu să fiu așa o floricică nevinovată în fața diversității umane, dar se pare că mintea mea nu se poate obișnui.  De exemplu. Sau.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la O realizare de excepție

  1. vio zice:

    ampresea ca lumea vrea posturi cosmetice serioase, nu duar cu taiat unghii si miracol dat cu lac. din astea cu carti nu prea mai au cautare, maiche. zic si eu, na.
    😀
    parca am auzit de Muzica inghitita! 😆

    • doarleguma zice:

      Da, tu, ar trebui să scriu postări cu notd (adică nails of the day, ce zici ce bine mă descurc cu limbajul de specialitate?).

      Da, ai auzit de ea? 😀 Noroc cu tine, că mai ții steagul intelectual sus pe aici. 😛

  2. io mi le-am facut luni niud, herr a zis ca parca m-a batut cineva cu ciocanu peste deshte, deci miercuri am executat roz bonbon spre pal, care a trecut de comisie 😀

    • doarleguma zice:

      Da’ ce, la tine niud e vinețiu? 🙂 Trebuia să le faci roz turbat, la soare să se poată uita, la unghiile tale ba. Atunci te-ar fi implorat să te-ntorci la vinețiul cu irizări gălbui.

      • tu, mie niud mi se pare ca arata chiar asa: niud. adica ca si cand nu ai avea unghii. da’ io sunt cunoscuta in neam ca avand – in opinia lor, nu a mea – oareste broblem in a defini culorile. un neam de daltonisti, asta am, iti zic! mno, pentru pacea cuplului a trebuit sa schimb coloarea, da’ am retinut ideea cu rozu, plus ca il si am in dotare, ba chiar si un verde turbat si un portocaliu asijderea! ura!

  3. vio zice:

    deci cînd o fo nejte fete la mine-n vizită, una din ele me-a făcu unghiile fuarte benga şi anumea: verde, portocaliu, mov. asta s-a-ntînpla pe 1 decembre, care fu de senzaţie, căci o antă pretină (nemţuaică) a remarcat căci me-an făcu unghiile de zioa naţională în culorle naţionale. 😆

  4. vio zice:

    chiar am gugălit, da n-am găsit niceo naţiune aşa de colorată în tricolor! 😦

Lasă un răspuns

