Pateu și predestinare

Omul poate spera, nu?

 

Dar întîi un mesaj de la corespondenții noștri din străinătate – o poză cu reclame, deși nu era nevoie de dovezi; eu una, cel puțin, le-am văzut pe alte bloguri uărdpres, dacă nu pe-al meu:

Image

După cum se vede, avem și-un mesaj subliminal (foarte subtil!), că tot mă plîng eu tot timpul că-s grasă (o realitate obiectivă, din nefericire. Din ce în ce mai obiectivă, de la sfîrșitul lui decembrie încoace).

 

Și acum să trecem la pateu și cum mi s-a părut mie vineri (ba chiar de joi seara) că, poate, voi face pateu cu mîinile mele. În acest scop, vineri am risărciuit rețete pe internet ca să știu ce ingrediente să cumpăr. Am început, ca întotdeauna, cu Adi Hădean unde, ciudat, n-am găsit nimic relevant, așa c-am continuat cu gugăl.

 

Unde, normal, am găsit varii rețete. Mica problemă e că nu am consultat și secțiunea de transleit a gugălului așa că, la alimentară, am costatat că nu știu cum i se zice ficatului în limba autohtonă. Dar, m-am gîndit, sînt fată deșteptă și-mi dau seama după poză. Problema e că erau mai multe poze asemănătoare, iar cea care, în opinia mea, semăna cel mai mult cu un ficat de porc arăta cam scîrbos, așa că am decis că nu știu sigur dacă-i ficat și am trecut la pui. Unde am văzut inimi și pipote, dar nu ficat, ceea ce nu m-a nefericit teribil căci, oricum, toate rețetele ziceau să curăț bine ficatul de pieliță (de unde nici nu mă gîndisem că ficatul are pielițe) și eu sînt de părere (extrem de neverificată) că cel de porc e mai ușor de curățat.

 

Iar azi ce-am văzut pe blogul lui Adi Hădean?! O rețetă pentru pateu de pui. Oare asta înseamnă că să predestinată să fac pateu? Și de pui? N-o să fie mult mai greu de curățat ficatul?

 

Of, universule, ce dileme! De asemenea, am impresia că am virgulit cu mult spor în această postare.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Pateu și predestinare

  1. with all due respect (sau poate nu), da-i skip lu nenea ala cu barba. adica, rili??? eniueiz. o reteta faina de pateu ezista la izi pizi, iar alta (e drept ca e cu ratza, da ce, puiu nu e si el tot pasare) la bistro margo.

    • doarleguma zice:

      Dar ce-ai cu el? Mie mi-e oricum indiferent de unde-mi iau sfaturile culinare, că nu obișnuiesc să le aplic.   O să mă uit pe izi pizi și bistro margo, că oricum nu făceam rețeta lui AH, că-i cu ciuperci (și-ncă nici șampinioane), ceea ce-i mult prea complicat. Mersi de idei.

      ________________________________

  2. vio zice:

    legu, vez că Suzi o avut o reţetă de pateu. ia întreab-o.

  3. vio zice:

    pe blogul culinar, da.

Lasă un răspuns

