Aplauze, vă rog!

Am vrut să scriu postarea asta aseară, după sporți, dar pînă am ajuns acasă nu mai țineam minte ce-am făcut așa de minunat. Mi-am amintit între timp, așa că pot să mă laud în cunoștință de cauză că am terminat două (două!) geluri de duș și și un al treilea are zilele numărate. Sînt mîndră de mine, nu mai am decît șapte geluri (iar pe ultimul, cine știe, poate-l fac dar de Crăciun că teoretic de aia l-am cumpărat) neîncepute, plus nenumărate săpunuri, dar pe alea nu le numărăm, deci.

 

Oricum, înainte să mă simt superbine despre mine căci, iată, cît sînt de eficientă!, voiam să cîrcotesc despre ce sensibiloși sînt oamenii în zilele noastre. Și nu sensibiloși adevărați, de factură ușor iritabilă (așa, ca mine), ci sensibiloși cu program. Gen brazilienii care se supără că de ce crede lumea că Rio e capitala lor. Păi ei știu în proporție de 100% care-i capitala Australiei, de exemplu? Sau a Canadei? Ca să nu fiu eurocentristă. Sau americanca care (eh, o cacofonie, ce să facem) se plînge că-n Rusia e multă lactoză. Ce să faci dacă oamenii-s înapoiați și n-au intoleranțe din astea. Probabil e din cauză că n-au democrație. 

 

Așa că m-am hotărît să fiu și eu sensibiloasă cu program (să pretindem, pentru scopul acestei postări că nu obișnuiesc să fiu încontinuu sensibiloasă cu program variabil, după cum îmi tună). Și m-am tot gîndit „Dar despre ce, oare, să fiu eu sensibiloasă?”. Și mi-am dat seama: despre condus. Păi ce, poate mie mi-ar fi plăcut în cele din urmă să conduc, dar nu pot din cauza tuturor talentaților pămîntului, că toată lumea se laudă că ce șoferi buni îs ei, și cum știu parca și cum le place să conducă și eu îi cred (c-așa-s eu, fraieră) și dup-aia mă gîndesc că poate nu mi-e sortit (c-așa-s eu, defetistă) să conduc, de vreme ce nu-mi place, parcă ar fi artă înaltă, nu arta practică de-a ajunge din A în B. Parcă toți șoferii profesioniști ar fi membri mensa sau mari exemple de succes în societate. Și mă mai enervează și femeile care se laudă cu talentele lor fantastice „vai, dragă, conduc la fel de bine ca un bărbat” și cu sindromul ștocolm de care m-am mai plîns pe aici.

 

Și apropo de ștocolm (că oricum asta e o postare coerentă), m-a mai enervat o domnișoară care a scris o postare despre cum femeile îs șefe mai nașpa decît bărbații, că a văzut ea asta din experiența ei personală. Pentru că dacă un șef e isteric, așa e el, temperamental, dar dacă o șefă e crizată e din cauză că e femeie. Plus că șefele îi favorizează pe angajații masculi, dar nu-i bai că șefii le favorizează pe femei.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Aplauze, vă rog!

  1. miki zice:

    Felisitasiones pentru cat de prea-spalata cu gel de dus sunteti!
    Sa stii ca si eu sufar de sensibilitatea aia cu sofatul pen’ca mi-e frica, ca’s multi nebuni pe drumurile noastre si mai bine n-am carnet si stau ca o duamna in dreapta sofeurului.

    • doarleguma zice:

      Dar cînd n-ai șofer ce faci? Eu zic c-ar fi mai bine dacă oamenii n-ar avea așa încredere în calitățile lor de șoferi și ar conduce cu grijă ș-am încăpea și noi pe lîngă ei.

      Că și eu prefer cînd conduc alții, așa am vreme să casc gura pe geam. 😀

      • Monica zice:

        Despre gelul de duș: cum se apropie de terminat încep să economisesc, de parcă nu mai sunt magazine online sau altele acumulate în dulapul din baie. Acum folosesc unul cu mentă și bergamotă și aștept să-l încep pe ăla cu lapte de măgăriță. Eu și Cleo. Se face să ai două geluri de duș începute pe marginea căzii?

        Eu nu știu cum se conduce prin părțile voastre dar mi se face câte-un dor de șoferii români cu care să te poți certa și chiar împușca de numa’. Legu, te iau pe scaunul din dreapta: îmi rezultă că uitându-te pe geam nu vorbești. Nu suport să mi se vorbească: eu am de ocolit gropi, claxonat șoferi aiuriți, trezit oameni adormiți la stop. Tot felul de misiuni importante pe care le duc la bun sfârșit MAI BINE decât un bărbat, poftim tupeu!

        • doarleguma zice:

          Vai, Monica, ce naivitate! Sau întrebai, de fapt, dacă se face să ai numai două geluri deschise pe marginea căzii? Că atunci clar! răspunsul este nu. Trebuie măcar trei. Eu am avut cinci şi am terminat două, deci în seara asta dau cep celui de-al patrulea.

          Nu ştiam că există cu lapte de măgăriţă. Să ne spui dacă vezi diferenţe spectaculoase. 🙂

          Ignoră-i pe cei care vorbesc. Numai fiindcă vorbesc nu-nseamnă că trebuie să le răspunzi. 😀

          • corect: cel putin trei! eu am unul pentru dupa sport (fitze! clar!) si el putin doua din alea cu arome mambo jumbo in functie de ce stare de spirit am. ma plict destul derepede, deci in principiu ma spal doar fo trei-patru zile cu un gel, dupa care iau altul, dupa care iau altul. asa ca toate gelurile mele de dush (inclusiv unu cu bere, hint hint) sunt incepute in varii stadii 😀

  2. miki zice:

    Legumine, uitam sa-ti povestesc cum ii cu sindromu Stockholm la mine acasa: deci, evri nait pe la 1-2-3 (depinde de fazele lunii, cre’ca), motanu enervant Țuțu vine si-mi niorlăie la urechi si daca nu-i dau atentie, ma musca de nas drept pentru care ma ridic si-l claustrez intr-o camera, singur-singurel pana dimineata. Desi nu-i convine deloc, ghici pe cine iubeste el cu foc dupa ce deschid usa?

    • doarleguma zice:

      Bietul Ţuţu 😀 Poate face aşa de frica represaliilor, că doar el trebuie să trăiască în continuare cu tine. Vai! ce rea-s…

      Adevărul e că trebuie să fii fermă cu pisicile.

  3. cora_ zice:

    „Despre gelul de duș: cum se apropie de terminat încep să economisesc…”
    Vai Monique, eu fac asa cu samponul, pun si apa in el la sfarsit, sa-l mai lungesc…

    „Seulement un légume”, mi-am dat brusc seama(serios acuma) cat sunt de in urma, va vine sa credeti ca eu ma spal inca cu(mda) sapun solid? Care nici nu miroase pe deasupra. Asta de cand stateam la bloc si aveam un dus care se tot infunda si am ajuns noi la concluzia ca e de la gelul de dus(asta pen’ca n-am putut sa admitem ca eram noi murdari, hi, hi).
    Asa ca voi cumpara gel de dus cu prima ocazie cand ajung la magazinul cu geluri de dus. Da’ doar unul, ca eu sunt zgarcita. 🙂

    • doarleguma zice:

      Păi, Cora, cred că săpunul e noua fiță, deci ești la modă. Mie-mi plac săpunurile astea noi, hendmeid. Alea vechi mă deprimă.

      ________________________________

      • cora_ zice:

        Si mie-mi plac astea, da, dar ai vazut cat sunt de scumpe? Pe bune, am vazut si cu 7,8 dolari un sapun. Da’ din ce sunt facute, frate, sa fie asa scumpe?
        Mai iau si eu cate unul de-asta mai de fitze, dar asa ma spal cu unul facut la Marsilia, am vazut acum ca-i zice La corvette. E cu glicerina si costa in jur de 10$ setul de 5 parca.
        Si crema de corp e tot aia de-acum 5 ani. Adica nu acelasi tub, aceesi marca. 🙂
        Isi mai aminteste cineva sapunul Cheia facut cu soda de rufe? Of of, ce mai vremuri. :))

        • cora_ zice:

          hahahaha, sapunul meu „savon de Marseille” nu cred c-a vazut Franta, creca e facut in US. Ce ti-e si cu marketingul asta. Loool

        • doarleguma zice:

          În CZ şi-n Ro sînt mai ieftine, ar trebui să te muţi înapoi. 😀

          Şi cu crema de corp – nu-ţi fură ochii nimic, nu te gîndeşti cîteodată că cine ştie ce creme grozave există pe lumea asta şi tu nu le-ai încercat? Că eu mă gîndesc. Şi cînd merg acasă de Crăciun o să comand cîteva şi o să le-ncerc. 🙂

  4. vio zice:

    io de cînd am dat de bine (ez in gel de duş) nu mai poc folosi săpunul ca să mă spăl pe splendidul corp. 😦 adică am fost silită de împrejurări de mai multe ori şi nuj, mă ustură pielea, deloc nu mă simt bine.)

Lasă un răspuns

