Iar am păţit un accident

Vineri am luat metroul galben şi am ieşit la un moment dat de sub pămînt să iau tramvaiul. Şi, cum am ieşit, am dat nas în nas cu tîrgul fermieristic de lîngă staţia aia de metrou. Şi-am avut, aşa, o revelaţie că poate găsesc acolo cremă hidratantă pentru corp (că-mi trebuia, serios. Serios. Pe cuvînt) că am mai văzut cu alte ocazii pe acolo mese cu produse cosmetice. 

 

Şi am găsit standul cu cosmeticale, decît c-am păţit accidentul sus-menţionat şi am luat, pe lîngă cremă de corp, şi două geluri de duş. Unul a trebuit luat că era din aceeaşi gamă cu crema de corp, deci clar, iar în privinţa celui de-al doilea – vine Crăciunul deci, teoretic, l-am luat de cadou pentru o prietenă. Vestea proastă e că începe tîrgul de Crăciun şi respectivii vor avea stand în partea mea de oraş. Vai mie, oare cîţi bani o să arunc acolo?!

 

Şi săptămîna asta mai trebuie să ajung şi prin librării. Oare voi reuşi să nu cumpăr mai mult decît trebuie?! Ce suspans!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Iar am păţit un accident

  1. vio zice:

    or întrebarea era retorică, or te aştepţ să ai un puplic clarvăzător.
    dacă 2, atunci aş dori să aflu şi eu cînd o să ajung la o drogherie să-m iau un deodoran de Doamne-ajută (căci baybay piatra de alaun căci mirosez, idem deo bio cu aromă de fructe egzotice căci idem).
    ??

  2. vio zice:

    dar da, conpătisez (copyruait Vera), trăeşti o mare dramă!!!
    cu M mare!!!
    (trebia cu D?!) (sînt nevorbită!!!)
    şi PS evribadea este aşa de dezolan să mă dau pe blogu ăsta şi să fiu io mereu untima comentatuare. ca cum după mine cu mine nu vrea să vorbeşte nimeni. 😦
    :brocăn harted: (mă du să traduc din Biblie de ciudă 😆 )

  3. miki zice:

    Deci, vai, ce mi-a fost dat sa vaaaad! Ce bunatati ai la dispo! Fată, ce înseamnă „hruşca” aia scrisă pe cutiuţa din poza din colţul dreapta?
    Cat priveste oarece sentiment de vinovatie ce transpare din articol (v-am spart cat is de ‘telectuala, nu? :p), eu atata am de zis, citand o persoana draga trecuta in lumea celor drepti: „o viata avem, s-o bortă-n fund” ( am fost vulgara tare? daca da, pardon si stergeti va rog expresia)

  4. elena mihai zice:

    accidente de astea sa tot ai :d

  5. Monica zice:

    Eu am rămas blocată la faza cu aruncatul banilor. Îi găsesc bine cheltuiți! Stai că am intrat pe link. Deschid și google translate și mă delectez. darkove kazety nu sunt casete dark, nu? 😀

  6. vio zice:

    adică Ştefan Pară o inventat Leru’?! 😀

Lasă un răspuns

