Se-nclină axa lumii

În fragede tinereţi mă gîndeam „las’ că nu-s frumoasă, dar măcar sînt simetrică”. Apoi, acum nişte ani am obs că nici măcar atît – buzele îmi sînt mai subţiri ori în partea dreaptă, ori în stînga, nu mai ţin minte; m-am uitat mai-nainte în oglindă, dar nu mi-am dat seama. Oricum aşa e. Dar, mă gîndeam eu, măcar nasul e central. e adevărat că merge un pic în jos, dar măcar e pe centru. 

 

Ei bine, s-a mai dus o iluzie. M-am uitat azi la nişte poze din uichend şi-am remarcat că nasul meu merge în stînga (sau, poate, fiindcă era într-o poză, merge de fapt în dreapta, asta numai nişte fizicieni pot determina!). Tare m-a amărît această descoperire, dar dup-aia mi-am amintit că bătea vîntul: deci nu mi-e strîmb nasul, doar fîlfîia! Asta e varianta mea şi cine să mă contrazică?!

 

Mă-ntreb ce asimetrie urmează să mai descopăr peste vreo zece ani (cam ăsta pare a fi ritmul). Şi, oare, cu timpul devin mai asimetrică sau mai bună observatoare?

 

Şi, iată, din nou, o postare nombrilistică. 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Se-nclină axa lumii

  1. Doamne feri-ma! eu cred ca ti-a scazut glicemia: e clar ca n-ai mancat destul in vikend daca faci asemeni observatii! bine ca sunt altele (nu spunem care) rotunde si ravisante si perfect simetrice la trup si suflet (ca de altfel orice bila), altfel nu stiu ce ne faceam 😮

    • doarleguma zice:

      Schadenfreude? 😀 Din păcate, nu mă-ncălzeşte cu nimic. Din fericire, nu-mi prea pasă că-mi flutura vîntul nasul. Eh, atîta bai să fie. Clar ar trebui să mănînc mai mult pînă-mi ajunge nasul bilă. 😛

      ________________________________

  2. vio zice:

    a dispăru reclama! :O

  3. vio zice:

    dacă intri pe aici din 5 în 5 ani! :O

Lasă un răspuns

