Vine Crăciunul!

Este varianta optimistă a ceea ce am gîndit eu marți seară cînd așteptam autobuzul. Varianta reală e vine iarna, dar am vrut să fiu pozitivă și proactivă și alte chestii.

Azi vine primăvara, nu iarna, și, pe cale de consecință port tricou (și sughit, dar asta n-are legătură. Beau pepsituist carbogazos și de aia. Beau și sughit. Beau). Mîine va ploua, iar poimîine va fi iar frig, ceea ce e logic, doar e uichend așa că de ce să fie vreme bună?!

Sînt cam nevorbită așa că o să sar de la una la alta și poate o să prezint schematic mai multe idei mărețe, îmi cer scuze anticipat, ar fi trebuit să mai scriu din cînd în cînd să nu mi se-adune inteligența chiar așa în cap (de exemplu, la începutul săptămînii ar fi trebuit să scriu o postare despre misterele universului și anume unde au dispărut eșarfele mele, că i-adevărat că mi-a făcut mami niște ordine-n dulap în vară, dar toate celelalte le-a lăsat unde erau, doar mai frumos împăturite, deci de ce nu și eșarfele?! Eșarfele erau unde le-am pus eu, agățate pe ușa celuilalt dulap. Ar fi nevoie, totuși, de multe postări despre misterele universului, căci mai am nedumeriri!).

Și că tot era vorba de Crăciun și nedumeriri, azi dimineață pe autobuz am ajuns eu cumva de la Crăciun la Hanuca la Ramadan și la cum se descurcă musulmanii din nordul Germaniei sau, și mai rău, Scandinavia, că acuma Ramadanul e din ce în ce mai vara și deci zi de vară pînă-n seară, că-n nord nu-i ca-n sud să fie zilele mai aproape de egalitate. Săracii, rabdă de foame rău de tot, ar trebui să fie considerați mai credincioși decît cei mai apropiați de ecuator sau de cei din vremuri trecute cînd Ramadanul pica iarna.

O altă nedumerire a mea e cum reușesc bărbații să crească burta mare. Adică vezi cîte un exemplar care la mîini și picioare pare normoponderal, dar la burtă pare în ultimul stagiu de graviditate. Cum pot să pună numai pe burtă? Și de ce numai bărbații? A nu se-nțelege c-aș vrea și eu, Doamne ferește, ptiu, ptui (că nu știu care-i forma corectă), mie mi-e bine așa, grasă peste tot, deci e bine că nu și femeile. Plus că am citit că-i foarte periculoasă grăsimea de pe abdomen, presupun că se referea la acești fricși ăf neiciăr.

În privința lui cu ce mă-mbrac eu mîine, în acest moment răspunsul e cu adidași (nu chiar, dar cam așa arată) și geacă subțirică. Că acuma mi-e cald, nu ca marți seara cînd mă-ntrebam care e mai groasă, geaca oliv (aia cică-i culoarea ei, un fel de maro închis) care merge cu cizmele maro plate (că n-am roșii sau verde oliv – dacă există, sau alte minunății) sau paltonul albastru care merge cu cizmele albastre cu toc (o frumusețe) și cu eșarfă colorată, normal, ce atîta albastru! Acum numai cînd mă gîndesc la palton mă sufoc, iar la geacă nici nu mă gîndesc să mă gîndesc (că nu-i așa frumoasă ca paltonul, oricum).

În concluzie, nu mai sughit și nici n-am prezentat mari idei, doar mici mistere ale universului. Sau poate nu există mistere mici, micimea e în mintea gînditorului.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Vine Crăciunul!

  1. doarleguma zice:

    Bine, știu că e în autobuz, că nu-i din ăla cu platformă, dar așa-mi place mie să zic, că mi se pare că-s mai navetistă.

  2. miki zice:

    Deci mi se pare normale intrebarili tali si ma-ntreb si io, si dau si raspunsul: or fi avand ciroza hepatica d’aia cu acumulare de lichid. Dupa cum se poate vedea, sunt toate suava si draguta cu bietele fiinte burtoase, chiar si azi de sfanta miki cand am fost la un resto s-am mancat cea mai buna lasagna din toata viata mea trista de pana acu. As fi baut si vin da’ n-aveau decat la 3/4 si io atata nu po sa beau ca ma-mbat. In rest, observ ca esti trendi ca porti albastru.
    Sa nu uit: io beau sirop Bem-bem cu apa minerala cu bule.

  3. Monica zice:

    Deci carele la mulți ani, Miki, și da și eu am rămas cu mintea la cizmele albastre. Nici nu cer foto. Rămân cu ce construiesc eu cu puterea minții mele.

    Despre bărbații cu burtă (a nu se crede că ai scris restul de pomană și ne oprim cu toatele asupra burții): burdihanul nu înseamnă doar grăsime ci și intestine dilatate, organe mărite, mușchi nelucrați. Mi-amintesc de un nene la malul mării (Negre) de speriat: slab ca un țîr, cu halba-
    n mână și cu burta dizgrațios de mare. Nici nu m-am mai întrebat de ce.

    Aici e cam răcoare, dar na, e noiembrie.

  4. vio zice:

    bai, 😀 la voi în zona se zice „sa traiesti cu numele!”? la o onomaxtica, clar. prietena mea din Costantsea zice asa si-mi vine sincer s-o strîng discret de gît de fiecare data fincacaci ma dispera, da ce, nu po sa traiesc cu totu, numa cu numele?!?!?!
    😆 :LOL:

  5. vio zice:

    da cine-i persuana asta, blogvienez, care comentează pe-icişa? :D:D

Lasă un răspuns

