Ops, I did it again!

Am primit azi mail de la bucdepozitori că acum au prețurile și-n moneda băștinașă (și-n bahți tailandezi, dar lei românești nu, se vede că tailandezii citesc mai mult, sau sînt mai mulți sau trag la cîntar toți expații boemi care s-au mutat acolo) și, după cum rezultă din inboxul meu, în mai puțin de o oră și comandasem cinci cărți 30 de euri. Eh, ce să zic, să fie primit, nici nu mai lupt, mult m-a ținut hotărîrea.

 

Totuși, o să-ncerc să mă contolez oarecum la citit (în sensul de mai mult) și la cumpărat (în sensul de mai puțin) că cine trebuie să călătorească de două ori cu salariul din noiembrie?! Da, eu. Iar cu ăla din decembrie mă duc acasă unde cine știe ce se mai întîmplă, că-s o grămadă (bine, cîteva) de librării în orașul acela + un anticariat bine dotat.

 

Cu bilele merge bine, mersi, credeam că am lăsat-o mai moale, dar nu, era doar o părere.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Ops, I did it again!

  1. vio zice:

    să-ţi trăiască! 😀
    am făcut şi io o comandă coloşa, ca să aflu apoi de la un coleg că am dat de doo ori mai mult decît era pe amazon.com. unde mă uitasem, da’ n-am optservat detaliul. uel, tot a costat aproape jumate faţă de cît costa în Nemţia pe amazon. hoţii!

    deci te călătoreşti, brava!

    reiteresc aicişa dorinţa să ne pove Monica despre Frederic B., evident dacă are chef! 😀

    • Monica zice:

      a, stai să caut unde ai întrebat (ai bănuit bine că n- am văzut)
      eu am dat spargere pe elefant.ro, problema cu eBook-urile e că nu le vezi 1. că sunt multe 2. că nu le-ai citit.

      Pe scurt: Beigbederică venise la București să lanseze Dragostea durează trei ani, eu am mers cu niște oameni să vedem manifestarea cultural-artistică, la sfârșit stăteam cu o prietenă lângă scena de la Elvire Popesco (sala de spectacole și cinematograful Institutului Francez de la București, cu niște fotolii extrem de comode) pe care scenă era FB și dădea autografe. Am auzit tot felul de dedicații cerute de oameni: una voia să-i dăruiască volumul fostului și FB nu voia să tie ce și cum, chiar dacă ea avea logoree franțuzească.

  2. vio zice:

    mersi, Monica! 🙂

  3. vio zice:

    vai, io crecă se inspiră numa din viaţa lui!!! 😀

  4. vera zice:

    1. Crez ca Monica are dreptate, ‘ce scriitor refuza……..drama….inspira….?’.

    2. Crez ca vio are dreptate, si mie tipul mi se pare complet nombrilist.

    3. Draga Leguminoasa=Mme Pastirnak – ce e aia 30 de eiri. Nu ie euro, nu ie coroane cehesti, ce naiba ie? Sau ie euro si e greseala de frapa, ca acu vaz ca ‘i’ e linga ‘u’?
    Sa stii ca eu ma feresc de cumparat cartzi, in Romania, unde vad ca vii in decembrie, prin evitat cu tenacitate spatziile deshuchiate unde se vinde acest produs, caci, odata intrata, ies si fara camasha de pe mine… La fel si la CD-uri, e nenorocire, frate. Si muzica clasica, si jazz, si vechituri italienesti sau rock, si muzica sudamericana sau tziganeasca, si…, si…, boala grea! Voi cum facetzi? (Da nu ma duc la concerte, ca vio, deci banutzu ala pot sa il dau pe CD-uri la FNAC, cind ma duc la Paris, nu?)
    Hai, fii doamna si zi-ne unde mergi in noiembrie.

    • doarleguma zice:

      Da, e un caz de i e lîngă u, scuze c-am fost criptică. 🙂

      Hm, și eu am cam cumpărat DVD-uri anul trecut de Crăciun. Încă un lucru de care să mă-ngrijorez și pe care să-l evit. Muzica o ascult pe iutiub, de obicei. Nici măcar nu merg la concerte, ca Vio. 🙂

  5. vio zice:

    Vera, io cunpăr rar sidiuri, on di adă hend, am un uareşce număr. şi ascult onlain (mai rar danlodez). ascult adica un radio cu chestii care-m plac.

    dorex să mai zic o dată în clar că BB ş-a anulat consertu la Kioln. vio -> brocăn harted.

    chiar, Legu, pe une te mai voiajezi? 😀

  6. vera zice:

    vio – vezi ca esti repetenta? Se turisteaza. Nu se voiajeaza. Mai fa-tzi si tu lectziile.
    Mai tzii minte cind erai la erport? Ce povesti secse ne ziceai?

    Scrisesem un lung comentariu, despre scumpetea deshantzata a CD-urilor, care parca ar fi giuvaeruri (pt. Monica), da s-a perdut cumva, nu se stie cum. Si nu mai am rabdare sa il refac, doar o vorba pt. sufletu lu vio:
    Mend your heart, ca el e baiet tinar, dta o nimfeta ashijderea, o sa mai ai ocaziunea sa il vezi pe BB acela. Io nu stiu daca as suporta aceasta amoare deshantzee, daca eram barbatul tau, chiar asa? BROKEN HEARTED?

    • Monica zice:

      CD-urile sunt scumpe, da. Fapt pentru care aici la Feltrinelli merg direct la raftul cu reduceri si ma supar: cum sa reduci Dinu Lipatti, ce e el, leidigaga? Si eu procedez precum Vio: online. Radio sau pe youtube, una cate una. Si ce recomandari mai primesc de la prietenari. La concerte ma duc doar daca sade lumea pe scaun, frumusel. La pop, rock samd in spatii mari si cu lume multa ametesc usor si nu e placut.
      Tu Vio, cand ai fost la concert de se vorbeste atat de mult despre asta?

  7. vio zice:

    Monica,
    ampresea că unele persuane abia îşi revin după ce eventual le-am trimis una-doo-noo piese cu nenea pe meil. La concerte am fo în febr-martie (1) şi aprilie (2).

    ieri am dexcoperit asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=5R-P6Vv74O8&list=RD02h7IjdEO8pAk şi am ascultat la munci şi chiar am avut spor haha şi pe drum spre casă, în maşină, i-am zis lui P. că sper că el n-are dubii că io po să-i LOVE şi pe el şi pe BB. duar că pe P. nu l-aş putea asculta toată ziua. cîntînd. şi ne-am hlizit amîndoi.

    Vera, mă oftic oleacă de concert, da’ de fapt n-am timp să fac nimic.

    • Monica zice:

      Pai chiar daca ai fost la doo concerte, nu esti groupie, sa se spuna la prezentul continuu ca tot mergi, poate de aia ma miram.
      Si da, de la tine stiu de benjaminbiolee. Dar uite, eu nu m-am amorezat de el, ca asa percep eu solidaritatea: tie iti place de el, eu nici nu ma uit la el ba, daca il cunosc, fac pe d### in patru si ti-l prezantez, cum stau acum sa-l prezantez pe Raoul Bova unei tinere domnisoare. . Eu as fugi in lume cu Vincent Delerm, de exemplu.

      • vio zice:

        oa, Monica, super, deci rămîne aşa, dacă tu îl cunoşti pe BB, mi-l prezantezi, io ţi-l prezantez pe VD. bon! 🙂

        uuu Raoul, da ce chipeeeş! l-am văzut cel puţin în filmu ăla cu Diane Lane, Under the tuskan sun. şi vă că o băga şi nişte caracatiţe. mmmm! 🙂

  8. vio zice:

    Vera, pe lîngă expresia cu dus coşuri la profesori, mă enervează personal şi aia cu repetenta. :-s

Lasă un răspuns

