Vai, patrie, iar îți trosnește cheresteaua?!

Îmi doresc că devin apatridă pe perioada răcelii mele, dar nu știu dac-aș mai obține cetățenia dup-aia (plus că, la cît mi-e de frică de filmele de groază, poate totuși n-ar fi bine să devin stafie, nici măcar pentru cîteva săptămîni pe an). Pe de altă parte, ce-s schemele astea, e a patra sau a cincea răceală pe anul ăsta! Totuși!

 

Am cugetat în timpul somnicului de după amiază la beneficiile dezhidratării, în sensul că dacă ești suficient de lipsit de apă nu-ți mai curge nasul. Dar, pe de altă parte, e și gura mai uscată, că pe undeva trebuie să respiri. Așa că m-am gîndit: ceai! Să beau ceai că și așa am cumpărat acum cîțiva ani grămezi de el și n-am băut aproape deloc. Și, deci, în timp ce fierbea apa, m-am pus să caut ceai ca să văd ce-mi poftește inimioara: tei, mentă, mușețel. Eh, orice mi-ar fi poftit i-am dat mentă că numai din ăla mai aveam. Oare unde s-or fi dus ceaiurile mele?

În afară de asta, cititul merge prost spre deloc, dar bilele și sudoku înfloresc.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Vai, patrie, iar îți trosnește cheresteaua?!

  1. vio zice:

    sănătate, renunţă la cor :)) şi lasă că nici bilele or sudoku nu-s aşa dramatice! mai ales că eşti maladivă, deci nu tre să te efortezi prea mult!

  2. vera zice:

    Legumitzo – da ce are apatrida cu raceala? Daca esti apatrid nu racesti? nu tusesti?
    Si de ce zice Vio sa renuntzi la cor, care cor? esti la cor?
    Si mie mi se pare ca sudoku e foarte bine, bilele nu stiu cum sint, dar sudoku siguramente itzi face bine la creier si tzi-l mentzine functzional, ceea ce, in ziua de AZI, e mare lucru.

    Pare evident ca esti cu imunitatea scazuta, asa ca ar trebui sa maninci chectiile alea care itzi boost imunitatea, itzi zice Monica, dar e cu fructe si legume proaspete. Si usturoi crud, care nu stiu daca vrei/potzi.

    Zagrebul e un oras frumushel, in partea sa veche; mi-au placut multele parcuri si spatzii verzi, cladirile Art Deco si Art Nouveau (multe, destul de delabrate, din pacate), cafenelele pe terase si Museum of Broken Relationships, unde plingi in hohote si pe care, din acest motiv, nu l-am vazut, am stat doar pe terasa lui si am baut cafele si m-am distrat cu fetele… In timp ce baietzii erau inauntru si au ieshit cu ochii in lacrimi. Aud?

    • doarleguma zice:

      Vera, era vorba de patria mea, corpul. 🙂 Și dacă aș fi apatridă pe perioada răcelilor, spiritul meu ar fi bine mersi, iar corpul n-ar avea decît să tușească. 😀

      Cît despre cor, zicea Monica la o postare anterioară că i-a venit o colegă răcită. Așa că Vio m-a atenționat că, în cazul în care vreau să mă apuc de cor, nu e momentul. 🙂

      Nu știu dacă-i chiar așa de glorios sudoku. Cred că niște citit ar ajuta mai degrabă.

      Da, niște usturoi nu mi-ar strica. Dar ar trebui să merg la doctor să văd dacă nu mai am și alte baiuri, pe lîngă imunitatea scăzută.

      Serios, muzeul relațiilor eșuate? Trebuie să-l gugălesc.

    • Monica zice:

      Am fost și eu la muzeul cu pricina și am plâns doar la scrisoarea scrisă de un băiat de 13 ani Elenei, pe care o cunoscuse într-un lagăr cu prizonieri din timpul războiului (ăla din 95 cred). Am râs cu satisfacție la vederea toporului cu care el a distrus tot ce-i aparținea ușuraticei care i-a distrus viața 😀 Clădirile Art Deco sunt frumoase, da. Și Hotelul Esplanade! dar poate e cazul să scriu pe blog.

  3. vera zice:

    Frukty – da, mergi la doftor, vezi ce ie. Da, googaleste muzeul, e unicul in lume, e pe lista muzeelor bizare.

    Monica – dumneata cintzi in cor? daca da, ce tip de repertoriu avetzi? Si cine sint coledzii?

    • Monica zice:

      Legu, sper ca te simtesti mai bine!

      Vera, da cant de zor la cor, de cand eram mica. Acum baroc in principal. colege, ca suntem doar doamne una si una (mai racita ca alta ieiri o vad pe una de langa usa ca se apropie d emine. o inteb de ce. imi zice ca are febra si la usa era curent. de data asta nu m-am lasat si i-am facut semn sa ma crute. ce oameni!!). in general ca si mine: cunoscatori de teorie muzicala si solfegiu si iubitori de Pergolesi et co.

  4. vio zice:

    io zic că Vera o să vrea să vie la fun concert, acu, că i-ai zis de baroc 😀

    • Monica zice:

      păi o anunț când sunt următoarele, dar numai dacă are drum ea prin orașele respective, că nu cred că merităm alt efort decât ăla de a intra în sala în care ne aflăm. (adică nu drum de mii de km)

  5. vio zice:

    aşa cîntaţi voi? (nu le am deloc cu muzica :D)
    pliz pliz priti pliz click aicişa: http://www.huffingtonpost.com/2013/10/29/amira-willighagen-hollands-got-talent-_n_4173750.html

    • Monica zice:

      nu, nu cântăm nici așa, nici dumnezeiește (oare cum o fi aia în contextul unui cor care nu e de copii). frumusețea muzicii corale baroce e că nu cere vibrato, deci pregătire vocală excepționată. ajunge să cânți corect. stai să vă pun o muzică pe trilulilu, mă ocup zilele următoare.

  6. vio zice:

    aştept. po să-mi trimiţi trilulilu pe mail, în caz că mă pierd şi eu prin mulţimea comentariilor de aici? 🙂
    senkiu!

  7. vera zice:

    Vio asta stie totu, da, mor dupa muzica baroca. Bravo, Monica, foarte frumos. Si si fortitudinos, ca cere tenacitate si constantza… Mda.

    Hotelu Esplanade – pas vu. Cind a ieshit, A mi-a aratat poza si povestea cu cheitza, daca nu tzi-o amintesti, spune-mi si tz-o zic pe mail, sa nu stricam surpriza fetelor de aici, in caz ca se duc la Zagreb si la muzeu… Si, da, scrie la tine pe blog despre oras, sa mai aflu si io una-alta (io am fost la conferintza, m-am plimbat doar vreo 4-5 ore prin urbe) si tu ai si poze, ceea ce io refuz sa fac.

Lasă un răspuns

