O nenorocire nu vine niciodată singură

După ce vineri după lucru am cedat sorții crude care m-a purtat într-o librărie și m-a pus să cumpăr două cărți (dacă-mi amintesc bine, To Kill a Mocking Bird și ceva cu regate europene dispărute în negura evilor), lucru care m-a făcut să mă deprim groaznic și să am o părere nu chiar grozavă despre mine căci, iată, cumpăr cărți fără să citesc nimic, duminică mi s-a mai întîmplat o nenorocire: pentru prima dată și întîiași oară am intrat pe yahoo games. Și m-am jucat jocul cu bile. Pînă pe la două noaptea. Vai mie! Încerc să fiu tare, dar dacă nu reușesc? Vai, și horoscopul îmi zicea că sînt înclinată spre excese luna asta, dar credeam că-s doar culinare!

 

Azi dimineață, în timp ce mă gîndeam cu groază și dor la bilele alea colorate, am înțeles brusc ce gîndeau și simțeau coreenii ăia care s-au lăsat de lucru și au murit de foame jucîndu-se pe calculator: precis jucau jocul cu bile!

 

Jocul cu bile ar trebui interzis prin lege!

 

PS: Și, clar, jocul cu bilele a agravat și problema mea legată de cărți. Păi cine mai are timp să citească?!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la O nenorocire nu vine niciodată singură

  1. vio zice:

    o, cunosc! nuj ezact la ce bile te referezi, da nainte de Varşovia mă lovise chendicruaş pe feisbuc şi am dus-o aşa fo nuj 3-4-6 săptămîni, cu ezact, culcat la 2 nuaptea, nema teme, cearcăne cît casa etc. acolşa e cu vieţi cumva şi să vezi că urlete erau prin casă ce paaaaarolă aaaai pe fb?!?!?! dăăă-m o viaaaţăăă!!! plus că am corupt o gruază de lume să se juace moustlii ca să-m dee mie vieţi…
    a trebuit să-mi iau rămas bun dureros (n-am mai jucat deci deloc de la jumatea lui mai), fincă mi-am dat seama că e or chendicruaş, or o mică şansă de-a mişca ceva la egzamene…

    cît pe ce să-m iau un curs de arabă (!) de la talcioc, da cînd am mai trecut iar pe acolo, se vînduse cred. îm trebuia neapărat (acu glumex, da teoretic m-aş băga fix peste un an la un semestru de arabă. mai vedem.)

    am o buală cu dulciurle, ieri nu mai aveam nimicaaaa (zahăr cu lingura chiar nu servex) şi noroc că este un kioşc apruape (duminică, hens magazinele închise) de unde mi-am luat o bauntii şi o cioco rităşport pe care le-am halit solo integral.

    şi cînd mă gîndesc că în .ro slăbisăm 600 de grame :D. acu le-am pus la loc, cu dobîndă. 😦

    • doarleguma zice:

      Păi araba o să fie floare la ureche, doar e tot limbă semitică. 😀   Da, cunosc cu dulciurile. Azi am mîncat întruna.

      ________________________________

      • vio zice:

        pis ov cheic! 😀

        • Monica zice:

          Deci tu dădeai vina pe rețeaua socială pentru că jucai cu dulciurile zdrobite și ne făceai pe noi să credem că postăm prea mult. Vio, ce fel de om cu adicțiuni ești? Stai să răscolesc după cursul meu de arabă (descărcat odată cu ăla de ebraică, acum 14532865 ani).Amândouă flori la urechi, da.

          Cât despre adevărate adicțiuni: ele musai intervin când chiar n-ai timp de așa ceva. Acum două săptămâni în oc să mă pun la punct cu vreo 15 legi urâte eu jucam scrabble. Până n-am învins computerul nu m-am lăsat!

          Vă anunț că am luat pentru socrella o carte despre Papa Francesco (unica adevărata biografie a omului, bla bla, scris de o enoriașă din BsAs) și o iau la citit, că n-am lăsat-o pe tanti de la librărie s-o ambaleze Kdou.

  2. vera zice:

    Fetele, Legu si vio, pentru mine informatzia cea mai surprinzatoare, din toate tragediile pe care le povestitzi voi aici, e ca vio a slabit in Romania. Mi se pare absolut earthshattering, NIMENI nu slabeste cind vine aici, unde toata lumea te indoapa si nu ne referim acu la salata rucola cu rosii cherry si 3 stropi de ulei si peshte fiert in abur, da? Mai ales la Iasi… Nu tzi-a facut nana-ta o placinta, ceva, un aluat dulce, ce familie ai tu, biata copila?

    Dulciuri. Mda. Am avut criza duminica, am mincat o punga de napolitane in ciocolata si niste bombons de ciocolata, care nici macar nu erau cine stie ce. Acu, sper ca m-am calmat pentru 1 luna…

    • doarleguma zice:

      Vera, m-am minunat şi eu, dar m-am gîndit să nu comentez; e destul de traumatizant pentru Vio că are aşa familie denaturată, nu mai trebuie să punem şi noi sare pe rană. 😀

      ________________________________

  3. miki zice:

    Si io joc bile, da numa in timpu programului si numa d’alea de le cobori in bara si continui cand iese scârba aia din biuro :p Jocurile di pi feisbuc nu m-o prins, desi sunt asaltata zilnic de ricuesturi. In schimb, am devenit insomniaca si ma scol in fiece noapte (de aproapi o saptamana, vai mie!) pe la 1 si citesc pana pe la 2 jumate-3 cand reusesc sa adorm. In 4 nopti, 2 carti!
    Asaaaaaa… Acu, ca o păreristă ce ma aflu, imi dau cu presupusu ca Vio o slabit in Ro pen’ca o fost vesnic in miscare browniana, ca de altfel, manca, sa nu-i fie de deochi! La ambele intalneli o halit ba ciorbica de burta, ba piţa… 😉

  4. vio zice:

    da, deci mă gîndeam io că dacă nu zic adevăru, vine fun martor ochiular şi-şi dă cu presupusu :D…
    crecă per total am mîncat mai puţine dulciurele (da am mîncat!!), la gazdele mele aveam un exemplu deosebit de pozitiv care nu mîncă pîine, m-am luat şi eu (uneori), da proapel cum zice Miki cel mai mult a contat că am făcut oleacă de kilometraj. şi or fo fo 18 zile de kilometraj mor or les, nu un uikend, cum se-ntînplă cînd avem noi musafiri aicişa.

    uel bonjur şi papa!

  5. vera zice:

    Ma, vio, pai asa ma stii tu pe mine?
    Cum tocmai ziseseshi lu Legu: pis ov cheic.
    Pai, au nu crezi tu oare ca am contat io pa Miki, care, chiar asa bolnava cum stiu ca a fost in perioada aia, citeste si ea aici una, alta si e si ea om si ne zice, ca doara e singura care stie… Stii ce zic, am zis ceva care eream constienta ca e o manipulatziune fiindca are shanse sa se lase cu informatzii de la persoana care stie. Si, la fete e mai simplu, stii care sint triggerele…

    Acu, intzeleg, ai mers mult pe jos. Da, stiu din proprie experientza ca po’ sa maninci dublu, daca mergi vreo 3-4-5 ore pe zi pe jos, aia esti, silfida galaxiei… Arzi in nestire.

    Miki – io compatisez cu insomnia ta, cunosc subiectul de ani de zile si nici nu mai pot sa citesc noaptea… Ma uit la filme si stau pe Net… Oftat ADINC…

  6. vera zice:

    Bai, vorbitzi kineza aicisha? De ce daca pui doua linkuri stai in spam? Si ce faci tu, Fructinski, ca vaz ca nu ne cenzurezi comentariile si se afisheaza direct, fara control prealabil. Atunci, cum adica? Sam explice si mie cineva, va rog, dar in termeni simpli, ca pentru copii din cursul primar.

    Miki, io nu am tableta si ma feresc de dinsa, desi ar trebui sa-mi iau macar pentru cind calatoresc, sa nu mai duc biblioteca cu mine. Nu stiu filmele despre care zici, uite, ma duc acu pe linkurile spamice, sa vaz ce si cum si, poate, la noapte… cine stie?

  7. vera zice:

    Miki, The Way nici nu se pune problema, cu parintzi care recupereaza cadavre de copii mortzi, vai si-amar… Da alalaltu pare sexi, si e si cu Jeremica, care mie im place de dinsu…

Lasă un răspuns

