Sînge de taur

Sînt vag amețită acum, sper să nu scriu prostii mai mari ca de obicei.

Tocmai am intrat pe gudridț (zic imediat și de ce) și pot să confirm că algoritmul lor nu e chiar genial – pe hăumpeigi îmi sugera varii cărți pentru că am citit Me & Mr Darcy. Păi i-am dat o stea, că nu se putea mai puțin! De ce-aș vrea cărți similare?! Oricum, dacă credeam cumva că doar Tuailat are fenficșăn în persoana celor 50 de nuanțe de gri, m-am înșelat. Și Mîndrie și Prejudecată are o grămadă de emulatori. Acuma mă-ntreb dacă și Frații Karamazov sau Anna (care acuma nu știu dacă-n română e cu un n sau cu doi și mi-e lene să caut) Karenina, ceva. Oare cum aș putea afla fără să mă strofoc prea tare?!

 

Și de ce am intrat eu pe gudridț: că tocmai m-am uitat la ce cărți mi-am luat săptămîna trecută (că mi-am luat, normal) și am realizat faptul că A Russian Journey a lui Steinbeck nu era printre ele. Și atunci mi-am amintit că pe aia am văzut-o, de fapt, altundeva și, cum era într-o limbă pe care o cunosc vag, nu m-am aventurat s-o cumpăr. Ău uel, va trebui s-o adaug pe uișlistul de bucdepozitori. Și ca să nu generez curiozitate excesivă, cartea pe care mi-am luat-o e Journey into Russia a lui Laurens van der Post.

 

Și iar am de citit șapte cărți pînă să-mi pot cumpăra una (noroc c-am citit săptămîna trecută două că altfel aveam de recuperat opt).

 

Și azi voiam să scriu despre altceva, dar nu-mi amintesc nicicum despre ce. Oricum, precis era la fel de interesant ca ce-am scris. 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Sînge de taur

  1. vera zice:

    Ma gindesc ca nu sint eu omul care sa te influentzeze chiar pina la punctul in care sa itzi incalci propriile decizii – asa ca itzi zic doar ca sa stii – nu ca sa alergi sa cumperi: una dintre cartzile mele preferate ani si ani la rind (acu nu mai stiu, nu am recitit-o de vro 8 ani) este ‘Travels with Charley: In Search of America’ de Steinbeck. Tzi-o recomand calduros.

  2. vera zice:

    Draga, cartile nu sint un pacat, decit daca sint proaste! In rest, faptul ca le cumperi si nu le citesti imediat, iar pe unele ajungi sa le citesti dupa ANI DE ZILE, nu inseamna nimic. Eu am carti de care m-am apucat de cite 2-3 ori si le-am lasat, pina cind, a 3-a sau a 4-a oara, am fost in mood-ul potrivit si mi-au placut, unele chiar la nebunie…
    Nu esti la olimpiada, sau la intrecerea care citeste mai mult si mai repede. Dar, poate ca esti si eu nu stiu…

    • doarleguma zice:

      Mersi, Vera, nu mă simt chiar la olimpiadă, dar pe măsură ce se tot adună cărțile încep să realizez că poate touși exagerez. Acuma nici să ai vreo două sute de cărți necitite nu-i treabă! Plus că, după cum m-am mai plîns, îmi blochez fondurile. În loc să călătoresc mai mult, fac stocuri de cărți. 🙂

      ________________________________

  3. vera zice:

    In editia pe care am citit-o eu, publicata in anii 1950-1960, Anna era cu 2 de ‘n’. Karenina.

  4. Suzi zice:

    Normal ca exista fanfic despre orice, inclusiv Anna… Bine, numai numele personajelor probabil au legatura cu ce se petrece in original, se intelege ca sunt toate romantze, unele cu tenta ma intelegi, gen 50 de nuante de gri… 😀
    http://www.fanfiction.net/book/Anna-Karenina/

    • doarleguma zice:

      Mersi, Suzi, o să aprofundez lincul în uichend dacă o să am chef de niște natură umană.

      Cred c-am citit Anna Karenina prea tînără și de aia nu m-a prins romantismul. Mie oamenii ăia (Anna, Vronski și Karenin. Că Levin era ochei. Sper c-am nimerit numele) mi s-au părut foarte nerezonabili. 😀

    • doarleguma zice:

      Suzi, blogul meu e fenficșăn. 🙂 De calitate mai proastă și cam acru, ba chiar amar pe alocuri, dar fac și eu ce pot, dacă tu scrii așa rar. 😀

  5. vera zice:

    Pai, tu doar ai zis ca nu esti genul sentimental, mi se pare normal sa fii consecventa, ca natura omului nu (prea) se schimba… Mie mi-a placut, in adolescentza, da eram excesic de sentimentaloida… Mda.
    Despre suzi nu mai zic nemica. Mi se pare ca orice incurajare e useless, stie ea de ce face unele chestii si nu face altele. Sau nu.

    • doarleguma zice:

      Da, nu cred c-aş fi simţit fiorul sentimental nici mai tîrziu, dar poate la vîrsta asta aş fi mai îngăduitoare cu tribulaţiile lor. 🙂

      Absolut, Suzi face cum vrea şi cum îi pică bine. 🙂

Lasă un răspuns

