Uișful finching de toamnă

Am suferit o mică depresie pe baza faptului că n-am servit concediu vara asta și nici nu m-am turistat deloc. Din neferire am realizat prea tîrziu chestia asta (n-am mîncat destul pește și nu-s prea deșteaptă) și acum a trecut vara. Cît despre turismul de toamnă, ce-i al meu e pus deoparte și anume la o lună distanță. De asemenea, voi cugeta puternic dacă ar fi cazul să merg la: tîrgul de toamnă de la Dresda căci orice motiv e bun să mergi la Dresda și mie-mi plac tîrgurile nemțești (anul ăsta n-am prins auspicii favorabile pentru tîrgul de primăvară, dar intenționez să recuperez la anul); Berlin fără tîrguri, doar așa că mi s-a vînturat posibilitatea prin fața ochilor și dup-aia gata nimic, dar ce, nu pot eu să merg singură chiar dacă-s zgîrcită?! O noapte la hotel n-o să mă falimenteze, sau poate chiar o să-mi reactivez puterea de îndurare din tinereți și o să stau la hostel ș-o să împart baia cu diverși necunoscuți, sper să nu fac boli de piele; Wroclav, că mă gîndeam încă din primăvară că anul ăsta ar trebui în sfîrșit să ajung și eu pe acolo și am citit că e foarte frumos toamna; și tot anul ăsta eram supersigură c-o să ajung la Viena, dar iată că nu s-au aliniat astrele și acum mă gîndesc să merg în decembrie, dar sincer mi-e groază de ce de lume va fi pe acolo și de data asta aș vrea să văd orașul, nu marea de turiști. Poate ar trebui să mă opresc un weekend la Budapesta în drumul de Crăciun spre casă și să onorez cu prezența tîrgul de acolo.

 

Oricum anul ăsta mi se pare că se cer măcar două tîrguri de Crăciun ca să-mi revin psihic de pe urma verii și probabil unul din ele va fi Dresda că anul trecut n-am cumpărat ștrițăl cozonac care arăta ca o pîine dulce uscată și care parcă văd c-o să-mi stea în gît, dar dacă e tradițional și specific trebuie încercat, nu? O să mă hidratez de pe acum în exces ca să contracarez efectele pîinii ăleia (acuma nu știu ce-am cu pîinea, că n-am abuzat în uichend). Ar trebui să beau lapte, că apa pare prea goală pentru ocazie.

 

Parcă-mi amintesc c-am mai scris o postare din asta în primăvară și nu s-a prea întîmplat. Eh, măcar să scriu, dacă nu vagabondez.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Uișful finching de toamnă

  1. vio zice:

    nu-mi amintesc de postarea din primavara, da´ si eu stau fuarte slabuts la capitolu´ peshte.
    phii, ai o gruaza de actsiune pe vine!! zise eu verde de invidie. si la mine a trecut vara si n-am fost nicairea si chiar caci nu-mi mai fac sperantse. uel. da´ mai zic o data, in caz c-atsi uitat ca ma duc la BB la Kioln in novenbre. no bun. si mai fac io cumva sa mai ajung pe undeva, mhehe!

    sincer, n-am intseles in cite locuri te duci, ca e prea multe si anul scurtuts, ce-a mai ramas de-acuma…

    • doarleguma zice:

      Mă duc în unul și mă gîndesc la celelalte. 😀 Cam la fel ca-n primăvară cînd m-am gîndit la multe și m-am dus într-un loc.

      Totuși, în afară de vacanța de peste o lună, sunt destul de convinsă c-o să prestez și un tîrg de Crăciun, deci, iată, mă duc în două locuri.

  2. vio zice:

    une ai fo in primavara? :LOL:

  3. vio zice:

    ai ment :lol:!!!

  4. vera zice:

    Legu si vio – Io comiserez cu voi si va intzeleg. Avetz dreptate totala, e nasol sa nu calatoresti nitzel, cit sa simtzi ca ai rupt filmu.
    Dna vio, Dvs. atz avut rude in vizita mai tot timpu si atzi avut si evenimente de familie majore, asha ca nu va comparatzi cu biata asta semifetitza-semilegumafructa, care a stat singura la Praga toata vara, Mme Pastirnac, eu va compatimesc MAI MULT pe Dvs. Dar amindoulea sintetz foarte, foarte tragice in situatzia voastra de neturistate.
    Io fusai doar 9 zile la Predelutz, intr-o atmosfera de mica pensiune pt. virsta a 3-a/a 4-a, dar acu ma pregatesc de voiaj dupa voiaj, dabia astept Frantza! Da si fetele, la Ljubljana.

    Ie drept, Legu, in afara de Zagreb, cum tzam zis deja, nu platesc la hoteluri, ca am fie familie, fie prieteni si nu dau creitzaru la hotel. Da si viatza trece si mai bine dai banutzu si circuli, din cind in cind.

    Iara tu, Frau R., stim ca te duci la prunella ochilor Dvs. BB, sa vedem pozele! (Vreau sam mai recomanzi un serial in genul CS). Unde o fi sinapsa intre astea doo?

    • doarleguma zice:

      Mulțumesc, Vera, ești foarte miloasă. Adevărul e că m-a vizitat maică-mea în iulie, dar a fost demult și merit compătimire. 😀

      Cu banii ai dreptate, dar aștept să văd cît cheltuiesc la sfîritul lunii ăsteia și dup-aia văd ce-mi mai rămîne pentru varii uichenduri. 🙂

  5. vera zice:

    vio – da, m-am prins, sint amindoi franceji.

  6. vio zice:

    si amuru meu cu BB dateaza de la coluana sonora/genericu lu CS. bestial serial. nu stiu altu la fel. ma rog, in genu.
    da in delta nu tot vara asta ai fo?
    si pe legumefructa n-as mai plinge-o asa!!!! auz la ea, ce de-a tirguri are-n program!

  7. vio zice:

    da da. este tirg de carte la Frankfurt in octobre, tentere? :)))
    http://buchmesse.de/en/ 😆

    • doarleguma zice:

      Biata de mine, n-am destule cărţi. Pe de altă parte n-am fost niciodată la un tîrg de carte, deci ar trebui.

      Numa’ că anul ăsta mă plimb destul în octombrie – reportăm pe anul viitor? 😀

  8. Monica zice:

    Eu am tot umblat pe la prieteni.

    Legu, cand imparteam baia prin hosteluri, anii trecuti, chit ca sunt misofoba, no problem: am umblat cu spray dezinfectant la mine! E rrept ca asteptam 15 minute sa isi faca efectul dar nu s- a revoltat nimeni.

Lasă un răspuns

