Considerațiuni viticole

Citeam azi un articol pe iahu iuchei (sursa mea pricipală de informații, după cum spuneam și cu alte ocazii) despre diverse case drăguțe și unde sînt și cît costă. Și am ajuns la una din Isle of Wright care, cică, era în mijlocul unei vii. Sei oat?! Am gugălit rapid insula cu pricina că m-am gîndit că cine știe ce paradisuri climatice sîn în ucapa și eu n-am habar.

 

În urma gugălirii mi-a răsărit o altă nedumerire pe creier: există vii specializate în oțet? Și-ncă oțet de calitate proastă (aici mă aventurez, habar n-am dacă oțetul poate fi de calitate bună)?

 

Ajunge cu viticultura, să trecem la biuti. Nu mai știu dacă am scris ieri, dar mi-am luat de la diem și o cremă de mîini că mi se terminase Nivea cea de toate zilele (tubul purtat în geantă, nu cutia de acasă, bineînțeles) și trebuia să fac eforturi colosale să mai storc cîte un pic, cît să stea între mine și sinuciderea pe bază de mîini uscate (adică pielea de pe ele, nu vreau în mod necesar să sugerez că mi s-ar usca mîinile ș-ar pica). Și am zis hai să nu fiu țărancă și să mai experimentez din cînd în cînd toată lumea zice ce minunată-i Neoutrogena să văd și eu cum e nu?

 

Și deci m-am uitat la Neoutrogena. Aici am întîmpinat două probleme – una: era mai scumpă decît Nivea, a doua: era de două feluri. Amîndouă felurile erau la fel de scumpe, dar unul era mai mare decît celălalt. Pe de altă parte pe ăla mai mic scria concentrated (ăla mai mare era cu absorbție rapidă, cică) așa c-ar fi trebuit să țină mai mult că foloseam mai puțin, nu? No bine, și m-am gîndit ce m-am gîndit pînă am luat Neoutrogena concentrată (instant relief of dry, chapped hands just a dab needed).

 

Și azi am folosit-o prima oară. Vai, ce țeapă! E cremă din aia care nu intră în piele (sau eu nu simt, oricum), ci rămîne la suprafață și cînd te speli zici că ețti dat cu slănină. De ce există cremele astea? De ce? Ar trebui să fie ilegale. 

 

Oare asta înseamnă că ar fi trebuit să iau cu absoarbere rapidă sau că n-ar trebui să mai experimentez niciodată în viața mea?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Considerațiuni viticole

  1. da’brandul ala a lu deem ce are? io p-ala il folosesc cu succes. otetul se face (si) din vin. exista otet bun si otet prost.

    • Monica zice:

      Nu dragă, nu știam că ieri ți-ai luat și cremă pt că ai scris tu fix asta: „Vreau doar să mă laud că n-am cumpărat nimic în plus, nici geluri de duș sau creme hidratante (cum ar putea crede răuvoitorii), nici lacuri de unghii sau alte chestii pe care să nu le folosesc niciodată.”.

      Despre Neutrogena aia, conține nu știu ce care nu o lasă să pătrundă. Vestea bună e că. dacă între timp se rezolvă pe alte căi problema cu pielea uscată, neutrogena asta o va proteja. Eu o puneam pe frigurile din Ro, peste o alta crema care intra in piele (naturela, de la plafar, nici nu mai stiu ce). Recomandez, aici ora recomandărilor: ia in mana niste sare, pune putin ulei, freaca, freaca, freaca, spala-te cu apa si sapun. le bliss.
      Apropo de DM, alea de la Alverde nu au si tester, sa incerci? Eu cred in creme naturele. Ce foloseai, Nivea? iti placea? poate fiecare are crema lui credincioasa, mai stii?

      • doarleguma zice:

        ________________________________

      • doarleguma zice:

        Monica, dar asta era pe listă! Că mi se terminase tubul de serviciu. N-am luat în plus. 😀   Mersi de ideea cu sare și ulei, o să-ncerc. O să-ncerc și tester de la Alverde, dar acum nu mă simt prea aventuroasă, mă gîndesc să rămîn la Nivea toată viața.

        ________________________________

        • Monica zice:

          Păi aia ziceam, dacă Nivea și=a fost prietenă de ce să te cerți cu ea? Câteodată mă irită când schimbă fabricanții formula unei creme. Te obișnuiești cu ea, o lauzi tuturor, faci stoc, se termină, dai peste alte parfumuri și alte consistențe. (mi s-a întâmplat recent)

    • doarleguma zice:

      Nu știu ce-are brandul diem, dar m-am plictisit să tot încerc – cred că rămîn la Nivea și gata.   Dar în zonele care nu-s propice culturii viței de vie se mai face vin sau direct oțet?

      ________________________________

  2. vio zice:

    aim bord!!!!!!!!°°°°””””„„„´´´´´´^^^^^^°°°°°#####”””’~~~~~ etc.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. vio zice:

    sint pe ogor!
    in plus az e maaaare sarbatuare :>

  4. vera zice:

    1. Mie nu mi-a placut Neutrogena, mai ales dupa toata circoteca cum ca trece si prin foc si itzi face si masaj la cervicale si lombare. Nu am incercat cum zice Monica.

    2. De citeva luni, ca pina acum nu m-am indurat, folosesc crema de mina de la L’Occitane en Provence, cu beurre de Karite. Este exceptzionala. Dar are doua defecte majore:
    a. costa 18-20 euro un tub mare (exista si mic, pentru posheta, nu tzin minte cit costa ala)
    b. untul de karite busheaza instalatzia sanitara, ca orice grasime animala.
    Oricum, daca sintetzi dispuse sa datzi creitzarul, eu o recomand entuziastic.

    3. Ce bine ca nu stiu mai niciodata cind e sarbatoare, iar daca stiu – nu-mi pasa, iar daca totusi mi-ar plasa, tot nu as face curat. Sau tot nu m-as abtzine. Veatza e mult mai simpla asha.

    4. vio, pentru tine, special, sa te amuzi nitzel in boredomul tau: http://rachelcarolinemtfd3.likes.com/ridiculous-japanese-products?pid=111756&utm_source=mylikes&utm_medium=cpc&utm_campaign=ml&utm_term=27073917

  5. vera zice:

    Legumitz – exista otzeturi minabile, dar exista si otzeturi extraordinare, exista si colectzionari – depinde din ce, cum si cind a fost facut.
    Iar in retzetele culinare serioase, unde se pune si ceva otzet, tzi se spune de care sa pui, daca alb sau rose sau rosu, daca de fructe, de vin sau din ce s-o mai face el (a, da, din cidru, am luat io la Ljubljana, din cidru si bio), etc. E si asta o STIINTZA, dar nu m-as complica prea tare cu tema, ca cit otzet maninca un om? Iar pentru treburile casei, inlocuirea de chimicale domestice, etc., itz trebe un otzet oarecare, eftin, de 9 % tarie, that’s all.

Lasă un răspuns

