Supradoză

Cred că mi-am administrat o supradoză de pîine săptămîna asta. Adică ieri știu sigur c-am mîncat două cornuri și azi la fel (deși pe alea de azi nu le-am luat cu scopul de-a le mînca golae c-am zis că azi lucrez de-acasă și le mănînc cu pește din conservă și ceapă și zeamă de lămîie și ardei și o treime de castravete, că atîta mai am acasă. Dar pînă la urmă am venit la lucru, nu știu de ce, nu-s foarte deșteaptă. Și mai vine și ploaia). Și am mai mîncat într-o zi un fel de cornuri, dar asta nu mai țin minte dac-a fost săptămîna asta sau trecută. Dar țin minte sigur sigur că săptămîna asta am mîncat ș-un sendvici care e tot pîine, nu-i așa?  

 

Acum simt o dorință copleșitoare să mănînc ceva superud. Mai ud decît lubenița. Și nu să mănînc, ci să-mi injectez intravenous. Deși nici așa, aș vrea cumva intracelular. Of.

 

Ș-acuma plouă. Oare dacă stau în ploaie cu mutra-n sus și cu gura deschisă o să-mi treacă supradoza de pîine?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Supradoză

  1. Monica zice:

    O fi ceva în aer! Ieri am cumpărat, după o veșnicie, niște pâine. Aseară m-am surprins, iar nu eram eu!, mâncând pâine cu ulei de măsline. Sunt bune produsele de panificație de la Praga?
    Meteo: și aici a fost înnorat, e net mai răcoros decât ieri!

    • doarleguma zice:

      Și eu simt uneori nevoia de pîine, dar azi chiar nu. De trei ori într-o săptămînă e prea mult.   Pîinea e mai bună în CZ, aș zice (că-n Ro e mizerabilă), dar cornurile-s mai faine în Ro. Să nu mai vorbim de covrigi. 😀   Mai răcoros e mai bine.  

      • cora_ zice:

        Pe mine m-ai omorat daca mi-ai luat painea. :))
        Eu mananc zilnic, uneori de 2,3 ori pe zi(2 felii sau echivalentul, o data), am in congelator 3,4 sortimente diferite.
        E drept ca nu mananc niciodata cornuri si incerc s-o aleg pe principiul putine calorii+ multe fibre si sa nu pun niciodata langa ea unt, dulceturi sau branza grasa, da’ orisicat. Mie mai frica mi-e de cartofi sau de paste albe decat de paine.
        Legu, cornurile tale erau de-alea cu untuletz si faina alba dupa care ti se face foame imediat? Ca daca da, nu mai manca! :))

        • doarleguma zice:

          Cora, nu ştiu ce fel de cornuri erau, dar nu erau albe. Şi nici nu mi se făcea foame imediat. De aia am şi rămas cu senzaţia că am mîncat munţi de pîine. 😀 Eu ideologic n-am nimic împotriva pîinii şi nici a caloriilor (evident, că altfel n-ar mai trebui să mă plîng că-s grasă). 

          ________________________________

          • cora_ zice:

            Asa e, ziceai ca ai senzatia ca ai mancat prea multa.
            Eu sunt in Florida de doua zile si constatam aseara ca in megamagazinul lor alimentar de hipercalitate(cel mai mare si mai de calitate pe care l-am vazut vreodata) nu au decat 1,2 sortimente de paine mancabila. Sunt trista. 🙂

  2. creca intru in spem. ia sa vedem…

Lasă un răspuns

