Patrie, îți trosnește cheresteaua!

Vai, ce titlu minunat! Îți mulțumesc, Heinrich Böll. Și poate ar trebui să-i mulțumesc și limbii române și traducătorului. Și universului!, da, da, și universului, cu siguranță. Sînt super extra mega încîntată! Blogul meu n-ar fi visat niciodată să vadă un titlu de o superbitate atît de minunată (bine, poate n-are sens, dar mi-a luat titlul mințile).

Să încerc să-mi revin din extaz ca să trec la subiectul de azi (postare pe care mă gîndeam de cîteva zile s-o scriu, dar ce noroc pe ea să aibă așa un titlu extraordinar! – ioi tocmai am recitit ș-am văzut c-am făcut aproape o poezea aici). După cum probabil știți (asta am zis-o la derută), duminică a fost o zi groaznic de înfiorător de caniculară așa c-am avut grijă să stau în casă și nu mă mișc deloc. Dar!, chiar dacă nu puteam să mă mișc (că zice și la televizor că dacă-i caniculă să nu faci chestii solicitante, nu? Sper că zice, că n-am mai văzut de multă vreme un televizor), puteam să mă uit la iutiuburi cu sport, nu? Așa că m-am uitat și, din clip în clip, am ajuns să văd mai multe personaje explicîndu-ne cum să facem exerciții pentru abdomen (așa s-a nimerit, plus că mie-mi place să mă uit la exerciții pentru abdomen că-mi vine mai ușor decît mîini sau picioare sau fund). Așa. Și unul (adică unea, că era o ea) dintre personaje avea mijlocul drept (părerea mea) și am avut brusc revelația că am mai văzut așa – persoane super în formă cu niște mușchi la abdomen de nici nu ești convins că există, dar persoane (de gen feminin, să ne-nțelegem) care n-au talie.

Și acuma mă-ntreb: taliile alea drepte erau consecința multelor exerciții fizice și lipsei oricăriu procent de grăsime din corpurile aparținătoarelor, sau așa erau ele de la natură, mai drepte? Că dacă e consecința blabla, trebuie să fiu atentă să n-ajung prea în formă (nici un pericol deocamdată, oricum), iar dacă e de la natură – ce bine că eu am talie!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Patrie, îți trosnește cheresteaua!

  1. hmmm, si eu dezbat problema. insa am vazut si persoane patrate cu destula grasime pe ele. cred ca de fapt e vorba de proportia dintre umeri – sani – talie – solduri care da impresia aia de clepsidra si nimic altceva.

  2. vio zice:

    io posed chiar multe pătrăţici de ciocolată. pe mai febiulăs badi n-am avut nici urmă de pătrăţică evăr. bine, în curînd o să-mi declar pierdută talia, da se la vii!

  3. vio zice:

    vai, dar am grijă mare de acest aspect! 🙂 doar că am capacităţi paranormale şi pot chiar combina îngheţata de ciocolată cu nişte ciocolată! uel, am exagerat, nu le mănînc simultan, ci una după alta, uneori chiar cu o mică pauză, oaaa! şi acum vă rog să mă scuzaţi, aim verii bizii!

  4. cora00 zice:

    Legu, parerea mea e ca talie/non talie e mai mult de la natura si mai putin de la exercitii fizice, desi e adevarat ca halterofilele nu au aceeasi „constructie” ca si inotatoarele, sa zicem. Dar cred ca e vorba de sportivi care au practicat sporturi din frageda pruncie, nu creca trebuie sa ne ingrijoram. 🙂
    Iar natura decide ea de una singura unde sa se depuna grasimitza noastra(pe langa ca a decis ce fel de schelet avem), iar in cazul meu se depune fix pe burta, ceea ce arata tare dizgratios la mare si la soare, asa incat si eu sunt amatoare de exercitii pentru abdomen.
    Io creca ramai fara talie mai repede daca te ingrasi f. tare decat daca slabesti. Deci continua. Multa bafta!! :))

    • cora00 zice:

      Vaiii, cine citeste prima fraza de mai sus zice c-am luat-o razna, adica nu voiam sa zic in nici un caz ca natura e responsabila de tot ce se intampla cu corpul nostru, ci doar de cum suntem construiti, ce fel de osatura avem, adica.
      Si in nici un caz exercitiile fizice nu fac rau la talie, ba din contra. Eu asa cred. Vai ce m-am scremut sa exprim ceva atat de simplu. Lucrez la contabilitate si poate de-acolo mi se trage, plus ca m-am trezit invers, inteleg si exprim totul pe dos, de-azi dimineata.:))
      cioco si cafea=bun dar rau 🙂

  5. vio zice:

    aşa, da’ io zic că mere suptitlu’ blocului titlul postului ăstuia, că fincă ai şi pus poză cu pădurea, care clar patriei îi troznejte cheresteaoa! 😀

Lasă un răspuns

