Unde-i Suzi?

Acuma, sincer. Mă panichez. Unde-i blogul lui Suzi? Eu înțeleg că n-are chef să scrie, dar să-i dispară blogul cu totul?! Că poate vrem să mai citim și noi oldies but goldies.

 

Să încerc totuși să-mi țin panica sub control și să scriu despre ce doream să mă plîng azi. Și anume: mi-am făcut aseară cont pe goodreads. Ioi, oare ce mai urmează? Nu mi-a ajuns bookdepository?! După ce c-o să-mi cumpăr mai multe cărți, o să citesc și mai puțin, c-o să-mi pierd vremea pe interneți (cu o distracție-n plus față de obicei).  Ioi, ioi. Sper să n-am niciodată probleme adevărate, totuși.

 

Deci aseară, în loc să citesc Partida de biliard de la ora nouă și jumătate (că mă gîndisem eu c-o să meargă ușor 100 de pagini pe zi, mai ales că aseară nu m-am dus la sporți din cauză de furtună și lipsă de umbrelă), am stat iar pe interneți. De data asta adăugând cărți la lista de citite și dorite (la dorite intenționez să adaug doar ce am prin casă și n-am citit încă, deci multe, dar nu toate, că nu mai știu exact ce am prin Ro). La citite iar n-o să fiu teribil de precisă, că normal că nu mai știu tot ce-am citit. De exemplu, știu c-am citit vreo două cărți de Hemingway, dar n-am idee care. Oricum, oricare ar fi fost – două steluțe, nu mai mult.

 

Of.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Unde-i Suzi?

  1. vio zice:

    la mine merge aceasta:
    http://aiciscriesuzi.blogspot.de/
    de ce nu mai scrie nu poc pen ca sats spun si ca sa nu ma dau mizteriuasa, o sa recunosc caci nu stiu nici macar eu insusima. 😦

    • doarleguma zice:

      Mersi, Vio, merge! Să știi că înainte să scriu asta am încercat și din blogroll-ul tău și nu mergea. Bine că s-a-ntors. 😀 Iar de scris o să scrie ea cînd o să-i pice bine, doară.

      ________________________________

      • Monica zice:

        Cu siguranță n-are timp, hai, Suzi, spune-ne că din cauza asta nu ne scrii!

        Hi hi, mi-am amintit când a dispărut prima oară ce e-mail panicard i-am scris (eu mai am perioade din astea în care sunt prăpăstioasă și-mi imaginez că omul a fost tăiat cu drujba, a trecut pe lângă un acoperiș care se prăbușea etc)

        • doarleguma zice:

          Monica, nu-i mergea blogul, de asta m-am panicat, că de scris știu că nu scrie. Și eu, pe lîngă faptul că verific zilnic dac-a scris sau nu, îi mai folosesc și blogroll-ul să văd cine ce mai mișcă. 😀

          • Monica zice:

            apăi nu te-am bănuit că ai fi ca mine, prăpăstioasă. Coincidență: tocmai a dispărut de pe fb o prietena ziaristă. Mi-am imaginat că au raportat-o niște răi și i-a șters Zahărberg șandramaua. Când colo, mi-a zis fata ei că e temporar (n-a dat detalii iar eu, demnă, n-am cerut)

            • Monica zice:

              wow, ce zici că sunt aici în timp ce schimbi temele și pentru o secundă am crezut că am aterizat altundeva!

              • doarleguma zice:

                Da, m-a fentat uărdpresul. Mă tot ruga să schimb cu alta și, cînd am cedat, am văzut că era o temă stupidă. Așa c-a trebuit să găsesc ceva mai normal urgent. 😀

                ________________________________

  2. vera zice:

    Frukty – si io la fel. Si ieri mergea.
    Ma uit in fiecare zi la header si ma binedispun si porma controlez blogroll-ul.

    Monica – si eu am facut la fel. Si cu suzi, cred ca si cu vio, la un moment dat, si cu alte doamne si domni, cind au disparut, dupa o lunga perioada de comunicat zilnic, fara gresh. Acu sint mai circumspecta si nu ma mai agitatzionez asa, oamenii au viatza lor, chestii se intimpla, stai zitta.

  3. vera zice:

    Legu, am citit Partida de biliard acum 400 de ani, nu tzin minte decit ca e de H. Boll si ca atunci, pe la 15-16 ani, mi-a placut.
    M-am dus sa caut ceva sa imi aminteasca nitzel cartea si uite, UITE ce am gasit (VIO, uita-te si tu, sa vedem atunci cum tzi se pare ‘valoare adaogata’):

    Va rog cititzi cu rabdare tot paragraful. Merita.

    „Caleidoscop de voci narative, Partida de biliard de la ora noua si jumatate (1959) este poate cel mai complex roman al lui Heinrich Boll, in care dureroasele secvente retrospective si amestecul de monologuri interioare reitereaza, intr-un puzzle aiuritor, tema recurenta din romanele acestuia: experienta traumatizanta a nazismului, situat in chip tragic sub semnul biblic al „impartasaniei bivolului”, si neputinta poporului german de a se confrunta cu propriul trecut, in care limita dintre a construi si a distruge este atit de fragila, incit poate fi usor confundata cu aceea care desparte doua generatii istorice. Sase septembrie 1958, data aniversarii celor optzeci de ani ai bunicului Heinrich Fahmel, „ctitorul” de manastiri, este ziua in care Robert Fahmel, fiul acestuia si distrugatorul creatiei sale, si Joseph Fahmel, nepotul insarcinat cu refacerea din ruine a operei bunicului, infrunta constiinta propriului trecut, ce nu mai poate fi gindit decit in termenii liniilor frinte, lipsite de orice consistenta temporala, pe care bilele albe si rosii le traseaza pe postavul verde al mesei de biliard.”

  4. bre, schimbasi decorul in casa?

  5. vio zice:

    buey, pune la loc sa se vada cineo comentat untimii pls!

  6. doarleguma zice:

    Totuși Suzi ne-a fentat. Nu-i mai văd blogul arhivă. 😦

  7. vera zice:

    Legu – frumos atzi spoit fatzada.

    Monica – caut-o, e o carte tare! cica his best, si Boll nu e chiar de colo.

  8. vera zice:

    Katarina era foarte buna. Na, ca era sa zic si Toba de tinichea, da aia e de G. Grass, altaceva.

    Legu – da, ori in original, ori in limba mea. Macar atit, nu? Rarissim fac exceptzie de la regula si NUMAi daca cred ca chestia este ceva ieshit din comun de MUST READ.

    Monica – ce frumos… Ai decojit roshiile? asta manerveaza la maximum. Ca sa nu zic ca Didier coace ardeiul cu grija de neurochirurg, ca sa scoata pielitza si de la dinsul. Si, daca prinde vreo petishoara maronie pe ardeiul copt, care ii da gustul ala – de COPT – face mici incizii, sa indeparteze porcaria, care schimba gustul gazpachoului. Tu la fel?
    Eu rareori ma incumet, vara trecuta am facut de vreo 2-3 ori, dar nu am curatzat roshiile de coaja si nici nu am copt ardeiul. A fost foarte bun, dar nu asa de fin, ca textura pe care i-o face Calin (care il trece prin nush ce fel de sita de 2 ori – face ‘passer au tamis’, uite: http://cuisine-facile.com/lexique/passer-au-tamis-tamiser.php) sau Didier. Deh!

    • Monica zice:

      Așa de cald a fost aici (45 de grade în mașina lăsată la umbră, deci vreo 40 afară) că n-am aprins focul.Am noroc cu un blender care nimicește cojile.Dar ce zici că mă întrebam dacă totuși n-o fi greu la stomacul cui îl știu eu sensibil? asta pe la ora 2, că tot nu dormeam de cald și nu dau drumul la AC. cred că -mi trebuie un curs „cum să nu mori de cald cu AC în casă, fără să faci pareză facială, nevralgie de trigemen și fără să te scoli cu nasul înfundat, dacă dai drumul la aparat”

      N-am găsit castraveți (italienii sau nu-i iubesc sau aici nu cresc dintre aceia care nu sunt amari) și am pus o tulpină de țelină, zici că eram la cocktail.

  9. vera zice:

    Nonica – Nici eu nu am dat inca drumul la AC. Dar nici nu a fist nevoie, temeperaturile la Bucuresti au fost de 30-35, intrerupte de zile cu ploaie. ieri si alaltaieri au fost 39-40, dar ieri, dupamasa, a venit vint si o mica ploicica, acum cerul e inchis, aproape negru si au anuntzatara mishelii, pardon, vijelii si furtune. Furtunuri; a, nu, furtuni. (Asta a fost pentru Legumikola, ca sa vaza ce grea e limba romana).
    Ma mir ca nu sint castravetzi la voi, nu vad de ce n-ar creste. Cica sint foarte sanatosi, mie imi si plac foarte mult cind sint buni, plus ca sint hipocalorici si crunchy, nice.
    Ai pus apio (asa ii zice la noi, vine din Spania, cica)? Si ai bagat si apio in blender?

    Legumski – esti multumita? Nu mai vorbesc intelectualisme si nu mai fac analize de text si psihologie de budoir. Da nici despre beauty nu prea pot, ca nu ma pricep, nu folosesc si aj vrea o adresa de mail, satz zic in privat, ca aici plictisesc poporu.

  10. vera zice:

    vio – si mi-am amintit, acuma, cu furtunurile si furtunele, de o doamna rusoaica, lingvista, care mi-a spus odata despre romana: ce limba e asta? Ori spui ‘doua oua moua’, ori spui ‘doi oi moi’, ce e aia ‘doua oua moi’?
    Mai poci sa zici ceva?

  11. vera zice:

    vio – si de fapt se poate, corect, si ‘doua oi moi’. vuala!

Lasă un răspuns

