Sunt tormentată, de-a dreptul tormentată!

Sau turmentată? Monica probabil știe cât de tare putem româniza termenul.

 

Carevasăzică mi-am cumpărat rochia. Și acum am rochia. Și o port. Azi pentru prima oară. Problema e că nu mai arată atât de fenomenal pe mine, of, ce tristezze (eh?! continuu)! Nu credeam că o să fie cazul să zic că vai ce depresant c-am slăbit, dar iată. N-am slăbit mult de prima oară când am încercat rochia, dar două chilograme au fost de ajuns, se pare, ca să dispară fenomenalitatea. Adevărul e că prima și prima oară când am încercat-o am ezitat în primul rând nu pentru că nu era la reducere (e așa de faină că mi-a amorțit zgârcenia), nici pentru că o să aibă tot mapamondul (că pe mine stătea mai bine oricum, na! Plus că am și papuci, ceea ce n-are toată lumea – după cum zicea Hapsi sau Monica sau cineva. Cred că Monica, dacă mă gândesc. Bine, aici ar trebui niște sandale verzi, dar de unde păcatele mele?! Că și așa am cheltuit prea mulți bani luna asta și-n plus am sandale confortevole de la Ecco). Am ezitat pentru că nu știam dacă să-mi iau mai mare (cum era cazul la momentul respectiv) sau mai mică (cum bine speram că va fi cazul peste puțin timp).  Și pe când a ajuns la reducere n-am mai găsit decât mai mare. Ah, ce sfortună!

 

Bun. Acum, în abisurile disperării, mă întreb dacă trebuie să mă resemnez și să port rochia într-o manieră nefenomenală până când (Doamne-ajută) va arăta ridicol de largă pe mine și, deci, n-o voi mai putea purta sau să mă îngraș la loc.

 

Deocamdată merg pe varianta a doua, se pare. Snickers are același gust ca de obicei (sunt documentată, mănânc aproape zilnic. Că, ce tristezze din nou – e cea mai puțin traumatizantă opțiune de la aparatul cu mâncare-gunoi), iar Pfanner-ul cu lemon și lychee (am copiat de pe sticlă să mă dau cultă și să nu scriu licii ca țăranii) are gust de suc de soc (c-așa-m prins eu în giovinețe, maică, nu se zicea socată pe atunci. Sau eram eu mai de la țară). Oare licii e socul asiaticilor (ș-a altor etinci pe unde o mai crește planta, că nu m-apuc să gugălesc acum)? Dar e fruct, nu floare, deci corespondența e imprefectă, ceea ce, din nou, mă întristează.

 

Trebuie să mă gândesc cui pot da rochia dacă (dacă, dacă) ajung prea schiloadă pentru ea. Că ar fi păcat să nu fie purtată – așa rochie frumoasă!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Sunt tormentată, de-a dreptul tormentată!

  1. eu nu mai pot comenta, pentru ca am lesinat in momentul in care am accesat linkul cu papucii!!! aia romanesti, nu aia eco.

  2. Monica zice:

    Legu, cum adica nu mai are șarm? M- amintesc o mireasa la o saptamana dupa o toxinfectie alimentara in rochia acum prea larga la decolteu! Da, eu.

  3. vio zice:

    băi, da’ poză cu rochia ai pus?

  4. vera zice:

    1. Nu poci vedea papucile si nu pot vedea nimic, nu mi se misca nimic acolo, in fine, e-universul iar ma saboteaza. O iau drept buna ca papucii sint extraordinari, desi, 43 sau 45 de euro… Fruktynella, ai avut un acces de bunavointza fatza de tine, ca ai dat atita banet pe niste papucei? In romana, ‘turmentat’ se foloseste cu sensul ‘abtziguit/beat’, acu depinde de ce ai vrut sa spui, dar io banuiesc ca ai vrut ‘tOrmentata’, ca asa arata situatziunea ta, daca ne luam dupa prezenta expunere.

    2. Hapsi/Mme Strudel – da, vezi cu citeva posturi in urma, unde am pus si eu linkul pt. rochia MEA si i-am cerut Legumei sa ne arate rochitza ei.

    3. Fructine – pai, nu slabi asa de mult ACUMA, daca tocmai ai rochitza noo, lasa si tu pentru mai incolo, cind ai purtat-o suficient sa nutz mai pese.

    4. Hapsi – si nu numai ca slabesti sus si nu mai jos, dar slabesti de 2-3-4 ori mai greu decit domnii. Stii tu, fiintzele alea carora le iei tu cravatele de la curatzatorie.

    5. vio – e clar, esti imersata in studii, daca nu itzi amintesti roqtziq alb cu floricei roshi/rozi… Bravo.

    • Vio era cu identificatu rochiei. cat despre slabit, io n-am brobleme. important e sa nu mananc ciocolata, in rest, vajvaj. cat despre cravate, numai de bine 😉

    • doarleguma zice:

      Vio a spus ieri la 9 seara:

      da´ io înţelesesem de roqiţqa prezentată în ant post cu multe rokii, da, că pe roqiţqa ceia deci dejea o avea pă fizicu’ dînsei! care aici zice că az pentru prima uară şi-ntîia dată, nuoh?
      da’ puate da, sînt eronată. vai de capu’ meu imersare şi suptmersare în studiu, alei alei, aveţi milă!

    • doarleguma zice:

      Vera, aici nu-s veri din alea să porți nonstop numai rochii subțirele. Plus că eu sunt superzgârcită, deci mi-ar trebui câțiva ani să amortizez investiția emoțională. Nu vreau să mai fiu grasă câțiva ani. 😀

      Vio, aia e rochia – albă cu floricele – din postarea preanterioară. Câte rochii crezi că-mi cumpăr pe minut?!

  5. vera zice:

    Mme Strudel – :)))

Lasă un răspuns

