Și eu cred că pot!

Mi-a venit brusc și dintr-o dată o poftă teribilă să scriu cu multe, multe semne de exclamare! Așa că scriu! Că doar am de scobârlit un raport, deci ce moment mai bun pot găsi să scriu ceva total stupid!

 

Problema e că sunt prea închistată (aici trebuia să scriu constipată, dar sunt prea rigidă chiar și pentru a scrie pe șleau) ca să pun câte semne de exclamare aș simți înclinația să! Câte trei sau chiar câte patru! De asemenea, aș dori să pot scrie o postare cu limbă de lemn (limba de lemn a zilelor noastre, nu atavisme comuniste că nu aspir la așa cultură generală)! O postare pe cinste! Cu ocazia semnelor de exclamare! Sper c-ați observat pe șleau-ul! Mă întreb ce citesc oamenii care scriu în clișee (că eu dacă citesc Sadoveanu, vorbesc ca Sadoveanu, să fim clari!)! Dar cei care se exprimă așa de întortocheat că nu-nțelegi ce povestesc (asta e din Amintirile din Junimea ale lui Iacob Negruzzi, dar cred că mai există așa oameni și-n zilele noastre luminate de învățătură!)?! (aici, cu durere în suflet, a trebuit să pun ș-un semn de întrebare)

 

Adevărul e că, dacă ajungi să mă cunoști, și limba mea e de lemn, că folosesc aceleși cuvinte încontinuu!!! (pfuai, ce m-am slobozit aici – trei semne de exclamare!)

 

La revedere!!!!

 

*Disclaimer: de unde se vede că citesc bloguri.

 

Oare postarea asta îmi influențează negativ șansele de a ajunge în Rai? Poate ar trebui s-o șterg. Dar oricum am păcătuit deja cu gândul.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Și eu cred că pot!

  1. vio zice:

    fuarte tare leguma!!! ţi-ai dat drumu’ la gurăăă!!!! ţi-ai spălat creieru’ cumva? 😀
    alei. şi io am păcătuit cu un semn de întrebare!!!

    • doarleguma zice:

      Și eu mă întreb, când citesc bloguri din astea, dacă respectivii scriu la bâză sau chiar își asumă toate semnele de exclamare. Of, ș-am uitat de puncte puncte. Nu-i bai, scriu altă postare, că oricum n-am subiecte mai deștepte.

      Drept în iad mă duc, să vezi… 😦

  2. Monica zice:

    Eu scriu întortocheat și mă simt vizată! Ce zici că aveam treabă cu rețelele sociale pentru un proiect, iar șefa mea se tot simțea în venă, seara, să posteze și ea pe contul organizației! numai în !!! o ținea! Și-n majuscule! Și-n engleză de baltă! Și eu care n-am aflat că ea era decât târziu de tot, după ce tot îi trimiteam mesaje să-i sună predecesorului meu să nu mai intre pe tarlaua mea! !!! !!!

    • doarleguma zice:

      Monica, păi, dacă tu scrii întortocheat, ce pot eu să zic, cu toate divagațiile mele parantezistice și virgulistice?! Sunt de părere că e întortocheat atunci când nici tu nu mai știi ce zici (ceea ce mie mi se întâmplă îngrijorător de des în viu grai. Bătrânețile, maică).

      Și s-a prins șefa ta că pe ea o criticai?

  3. vio zice:

    dacă Monica o critica în engleză, proapel că nu. PLUS CĂ DACĂ N-AVEA CAPSLOCKU’ apăsat, probabil că nici nu a citit, nu era destul de important!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. miki zice:

    Da’ măcar voi scrieţi, pe când io… Îs o putoare, da’ mă scuz că mă doare capu’ de la hernia de disc cervicală stârnită de vremea ploioasă. Şi nu’ş dacă-i de la vreme, da’ş mânca tătî zîulica =((

  5. vera zice:

    E clar. Sintetzi toate cu creierii pe moatze, unde e Miki sa puna putzina ordine in debandada (pt. Monica) asta?

    Draga Fructella, m-a stupefiat asta cu raiul si iadul – mai ales in contextul dependentzei de semnele de punctuatzie. Mi-e mai agreapil sa-mi zic ca tu esti dusa, decit ca io sint timpita si nuntzeleg.
    Da io zic ca, daca nu vrei in iad – cu altzi utilizatori ezajeratzi de semne de punctuatzie, ai citeva puncte tari de invocat la momentu cu pricina (cind vorbesti tu cu Sf. Petru, sa-l manipulezi sa te primeasca la ai buni): 1. uite, cind totzi parintzii nebuni ii boteaza pe copiii lor Adalberto Presh, Semiramida Borcan, Micshunel Cocostircescu (alte fete stiu mai demult asta), Suellen Procopie, etc., tu – fff modesta, te-ai autobotezat doarleguma. Un gest notabil, modest, de bun simtz. 2. Nu esti cheltuitoare (ca mine si o banuiesc si pe Monica…). 3. Maninci frunze in weekend.
    Da, ai o bila neagra in iubirea deshantzata pentru geluri de dush, dar e pt. un scop pozitiv (sa fii curata, nu?), deci io zic ca ai argumente convingatoare la negociere.
    Io ma duc direct in iad si nu am probleme cu asta, mantilnesc acolo cu oameni nostimi si zaltatzi – astept sa ma distrez. O satz scriu.

    • miki zice:

      Deci, clar, şi io tot în iad! şopăholică, hrănace chiar şi-n posturile principale şi importante… şi mai zic şi de una, şi de alta când mă-nervez, deci păcătoasă irecuperabilă. Aaaa, uitam: şi ades consumatoare de semne de punctuaţie!

      • doarleguma zice:

        Păi, Miki, și eu am puseuri de consumerism feroce. Mi-am verificat contul zilele astea și rezultatul vacanței mele în Ro e că trebuie să-mi plătesc chiria din economii. 😀 cumpătare maximă!   Și eu consum semne de punctuație, dar, ca și tine, nu le consum total stupid (îmi place mie să cred). Adică, serios, am citit un blog ale cărui fraze se terminau cu !. Toate. Și m-am uitat și-n arhivă (că m-am gândit că nu putea fi pe bune) și am văzut că mai pe la începuturi scria și cu multe … superb.

        ________________________________

    • doarleguma zice:

      Vera, iadul n-are legătură cu semnele de punctuație (nu stă scris: „fericiți cei săraci cu duhul, că a lor va fi împărăția cerurilor” sau ceva de genul?). Are legătură cu faptul că-s eu nașpa și mă iau de simțul de punctuație al oamenilor. Ar trebui să întorc și celălalt obraz, sau ceva. 😀   Să-mi scrii, să-mi scrii, că altfel o să mă cam plictisesc pe acolo. Îmi place mie să dorm, dar poate de la o vreme o să mă simt suficient de odihnită. 🙂

      ________________________________

  6. vio zice:

    şi ca să fie treaba clar, raportăm din ţara limbilor sfinte (vorba vine) căci pe ebraică la direcţie se zice „iad”. parcă adica. fincă nu mai ştiu cum se zice la mînă, da’ parcă tot aia era.
    Vera, şi pe mine m-a şocat vagueli chestia cu iadu’, da’ hu em ai tu giagi?? 😀
    ăia care na văzu la veaţa lor o urmă de cratimă une se duce pardon?!?
    !!!!!!!!!!!!

  7. Monica zice:

    Nu știu unde să plasez acest răspuns, întrucât este adresat tuturor:
    1. nu știam că debandda nu se mai folosește. Păi nu există nicio mămică milităroasă care să dea buzna în camera copiilor să spună „ce e debandada asta?”
    2. Vera, sunt cheltuitoare când cum: măcar de aș fi constantă și cu această ocupație! Nu există ceva între iad și rai? Să fie planeta Pământ? O să fiu nemuritoare?!
    3.Legu, câteodată îmi sar în ochi postări vechi și mă întreb cum naiba mă citea lumea prin 2007/2008, când lucram mult mai mult decât acum și mai scriam și pe blog, am început să editez din ele! Pe multe le-am șters pentru că n=-am priceput nimic, dar absolut nimic. Nu mergeți în arhiva blogului pentru că am muncit mult și nu cred să mai fi rămas buruieni.
    4.Șefa nu cred că s-a prins, întrucât nu citea mailurile, noroc cu funcțiunea aceea pe adresele de la serviciu, cu micuț mesaj când lumea ăși citește corespondența. Recordul absolut a fost că zilele trecute a rezultat că un mexican a citit un e-mail pe care i-l trimisesem acum doi ani! o să fac un print screen, am crezut că leșin. Nu era foarte important, dar ce bucurie că până și o sticlă aruncată în Ocean ar putea ajunge mai repede la niște ochi cititori!
    5.Am scăpat de migrena de azi mergând la clubul sportiv unde am ars 100 de calorii (3 napolitane și le pun la loc!) mergând sprintenel pe bandă, iar apoi am fost la saună. Începe să mă pasioneze sauna. O să mă primească, oare, în, citez, „The Finnish Sauna Society is a cultural association founded in 1937 to foster the heritage of the national bath. The Society has around 4200 members. ”?

    • doarleguma zice:

      3. Eu cred că te-am mai citit și prin 2008 (c-o descoperisem pe Suzi) și n-am rămas marcată, deci nu cred că era așa rău cum zici. 4. Din experiență personală, nu-nseamnă că a văzut mail-ul ăla doar la trei ani după. Eu am activată opțiunea aia să nu-mi marcheze mail-urile read când mut de pe ele. Așa că dacă nu dau eu mark as read oamenii nu primesc confirmare de citire.  Asta mi se părea superamuzant la fostul loc de muncă. 5. Poate trebuie să fii finlandeză.

       

      ________________________________

    • vio zice:

      io cu siguranţă nu-nţeleg mare lucru din postările mele de acu ceva ani. bine, nici din cele actuale 😀

      noroc cu Varşovia, legu??? bineeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. vio zice:

    in mai putsin de doo luni am egzamene, atunci sa te tsii! 😀

Lasă un răspuns

