Dacă e uichend, e frunze

Ceea ce nu e adevărat, că uichendul ăsta nu e cu fruze, că am două conserve cu pește plus ingrediente de hummus, dar nu o să las o mică inaderență la realitate să strice perspectiva unui titlu minunat.

 

Încă nu mi-e foame după conserva de pește de la micul dejun (poate nu cel mai tradițional mic dejun evăr, dar eu sunt o rebelă, mănânc ce am. De asemenea sunt nefericită că iar am nimerit să cumpăr pâine din aia supersățioasă, deci mă satur rapid și mă ține mult), dar am terminat de făcut hummus-ul (vai, sunt o bucătăreasă fantastică!) și acum vreau să-l mănânc. Mă îngrijorează într-o oarecare măsură sănătatea mea psihică; sufăr de boala aia care mă face să vreau să mănânc instant toată mâncarea din casă. Ceea ce înseamnă, bineînțeles, că de obicei n-am multă mâncare în casă. Sau chiar n-am deloc; doar uichendurile sunt mai grele că trebuie totuși să mănânc câte ceva și deci de obicei ajung să mănânc prea mult.

 

Așa că m-am apucat să scriu postarea aceasta ca să amân un pic inevitabilul – eșuarea în humus cu pâine supersățioasă (de ce nu mi-am amintit eu ieri să caut lipii?!). Și cu multe legume, că legume am, doar la frunze renunț zilele astea. Voi recupera peste o săptămână.

 

In other news, după porcismul de duminică cu prăji și cipsuri organismul meu a intrat în sevraj luni și a poftit rău de tot junk. Dar rău! Cu ajutorul forțelor luminoase ale universului, am biruit marți și mi-am mai revenit cu nervii, dar trebuie să am mare grijă cu chestiile astea, se pare că e foarte periculos să mă duc la cofe. Și eu dacă merg acasă de Paște o să vreau să mă duc și la cofe. Vai, oare cum să fac?!

 

În concluzie, mi-au secătuit resursele sufletești și nu mai am despre ce scrie. De unde până acum postările mele erau despre vârfurile tehnicii (becuri eco) sau culmile artei gătitului, acum nu prea mai știu ce să zic și mă tot repet cu frunzele și junkul vieții. Așa că o s-o las mai moale până după vacanța de Paște în speranța că viața mea va deveni superinteresantă și palpitantă și că voi urca pe noi culmi de intelectualitate.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Dacă e uichend, e frunze

  1. vio zice:

    adică vrei să zici că blogu ăsta, lumina mărului ochiului meu ecetera, intră în vacanţă?!?!?!

    nu mai recolectez dacă am zis, da’ deci mai bine de doo or decît deloc, la noi la DM po să duci la gunoi becurle eco pe care vrei să le zvîrli şi nu ştii unde.

    nu vrei să ştii ce-am servit io zilele astea… da’ po’ să-ţ dezvălui că am terminat acum măslinele de cioco de la Briusel, am băgat 700 grame de seminţe prăjite de floricica suarelui nesărate (ez in şepte sute), plus cîteva ciocolăţele, gofre şi ultima îngheţată. asta ce mi-am adus aminte la viteză. a, şi să nu uităm cîteva zeci de bunbuane împotriva tusei/durerilor gîtuase. yey!

    hev o vacanţă maraviliuasă! şi sănătuasă să fii! 🙂

  2. Monica zice:

    Paștele a fost, Legumefructeșidesert! Raportez că am umblat denebună cu baterii în buzunar ca sî gîsesc un loc ca să le arunc, că am descoperit două camere din casă unde nu avem becuri ecologice cu lumină caldă, că pe salată pun semințe de floarea soarelui neprăjite și că a fost un nepot de 11 la noi care și-a făcut rezervă de înghețată la noi în congelator pe care, acum că a plecat și n-a luat-o cu el, aș fi terminat-o toată deodată dacă nu aveam comisia de cenzori lângă mine.
    Vacanță plăcută și bon voaiaj! (ziceai că mergi acasă, nu?)

    • doarleguma zice:

      Paştele va fi în trei săptămâni şi atunci merg eu acasă, deci mulţumesc de vacanţa plăcută, dar mai am până atunci. 🙂

      Bună ideea asta cu seminţele pe salată, că şi aşa am prin casă pentru pus în humus. Mersi.

      Cât despre desert, de unde ştii că tocmai am mâncat cioco? Of, ce grea-i viaţa!

  3. vera zice:

    Imi paretzi cu toatele niste scolaritze cumintzele, care se pameaza pentru pacate imaginare. La mine au venitara: N din Slovenia (ciocolata slovena excelenta si italiana), G de la Washington (ciocolata belgiana si franceza) si C de la Paris (vive la France!). In ideea ca doctoru recomanda consumul ZILNIC de ciocolata neagra, ideal facuta la rece, care nu se gaseshte in tzarishor, cu totzii me-au adus ciocolata neagra de 72, 75, 83, 85% cacao, ca sa fiu acoperita un timp. In total 14 tablete de cioco neagra. C a zis: 2 patratzele pe zi. Asha am inceput, in prima zi, am continuat cu 3, cu 4 si porma, cind am ajuns la 5 patratzele, am zis: ce dracu? Si am mincat toata tableta in vreo 2 ore. Si, de atunci, o tzin tot asha (e si oboseala acestor vizite, care ma solicita neobishnuit de mult social, temporal si stomacal), mai am doar 3 tablete.

  4. vio zice:

    a scăpat Vera pe blogu legumistiq, ole! 🙂
    (Vera, nuj să-ţ răspund la aia cu glumele, pardon!)

  5. vera zice:

    Leguminoasa draga, pai nu ie cu inima, ca acolo ie pilule. Ie cu ALZHEIMERU, care, mantzelegi.
    2 patratzele de ciocolata neagra (de la 70% in sus) pe zi. Asta e.

    Si, daca nutz place, sa stii: it is an acquired taste. Incepe prin a nutz place, dar continui (alea doo patratzele pe zi) si pun pariu, in citeva zile te obishnuieshti si in 2 saptamini incepe satz placa si in 4 saptamini nu mai atingi ciocolata cu lapte. Si – pe linga ca e mult mai sanatoasa – mai ai si avantajul enorm ca are MULT mai putzin zahar (calorii, dintzi, etc.).

    vio – am scapat de mult printre legume, da taceam si citeam. Cu gluma nu ie important, do not worry.

    • Monica zice:

      Vera are dreptate, așa am început și eu cu ciocolata neagră. Dezobișnuindu-te de dulcele adus de lapte și zahăr, începi să apreciezi amarul și să distingi note diferite în funcție de procentul scris pe cutie. Nu, Vera, că e hazliu să le vezi cu 72%, 78%, 83% și alte numere deloc rotunde? Ce i-o fi apucat pe producători? (dar de ce vorbesc la plural, doar la Lindt am văzut minunile astea de numere). Eu am ajuns la un trist record: ciocolată în cămară și nu mă ating de ea. Dacă o încep, e bai. Așa poate îmi expiră, să-mi pară rău, apoi:)

    • doarleguma zice:

      Vera, am scris pe aici despre ciocolata neagră şi cred că atunci m-am apucat să mănânc şi frunze că ce înlocuitor mai sănătos există? https://legumesifructe.wordpress.com/2013/03/28/de-ce-ma-mai-chinui-eu-aici/

      Cât despre acquired tastes, eu încerc să m-obişnuiesc cu pălinca.

  6. vera zice:

    Bre, Nonica, ia alea 2 patratzele pe zi, ca e de rau cu Alzheimeru, si daca si asta e o preventzie dificila, nu stiu care nu e…
    Stii cum fac? Inainte de ma spal pe dintzi, fie dimineatza, fie seara. E si inteligent, si eficace, si sigur ca nu uit.

    Da, uite, am acuma una de la fratele meu, se cheama Trader Joe’s – the dark Chocolate Lover’s chocolate Bar – 85% cacao si e prima ciocolata peste 75% care imi place, e buna la gust, nu e prea amara si are un flavour absolut divin. Orgasmic, really. Product of Colombia.

    • doarleguma zice:

      Mai bine seara, zic eu, că dup-aia şi dacă mai vrei nu mai mănânci ca să nu trebuiască să te speli încă o dată pe dinţi. Sau numai eu sunt aşa leneşă?!

      • vera zice:

        Leguma-Fructa, pai nu e evident ca de lene fac asha? Nutz zisei ca procedeul e INTELIGENT si EFICACE? E inteligent, ca dupa aia te speli pe dintzi si nu mai maninci NIMIC, nu numai ciocolata. Fiindca, DESIGUR, nu mai vrei sa te speli pe dintzi inca o data.
        Da, cu frunzele tale stiu, vezi bine ca mai jos tentreb despre weekendu asta, da cu ciocolata neagra num aminteam. Acu, si io am defectele mele, asta e unul major: j’ai la memoire qui flanche.

    • Monica zice:

      Am luat acușica un pătrățel. O să revin la bunul obicei. (suntem siguri că fix ciucalata alungă boala de care chiar vorbind serios mă tem, că nu știu cât e de ereditară și cât de iradiată la cap sunt, sau îmi ajung nucile mele cu calciu, magneziu, seleniu și alte mineraluri?)

  7. vera zice:

    Fructifera noastra, e weekend. E frunze? Sa fac spanac? Sa fac bors de loboda? Salata de hasmatzuchi?
    Mi-e LENE!
    Tu?

    Doamnelor din trafic, minus vio – voi?

    • Blog Vienez zice:

      stevie, plus stevie, plus loboda plus stevie :D. daca auziti de un omulete verde la teveu, sunt eu, n-au venit martienii 😀

    • vio zice:

      auz la ea, minus vio! jignision! :D:D:D
      care vio doreşte să vă tranzmiţă căci a băgat un tiramisu şi deşi e deliş nu mai mă-ncîntă ca odiniuară. am zis! acu’ mă dreg cu nişte seminţe care mă-ncîntă încă.
      şi mă bucur că v-aţi adunat tuate aici de la asociaţia stomatologică. doresc să vă spun că io dorm la fel de bine şi uel dacă nu mă spăl pe dinţi seara. der, ai sed it. adică mă străduiesc să mă spăl de amoru artei, da n-o să-m dea lacrimele dacă mai bag un pătrăţel (haha) după. atîta lucru nu mă-mpiedică de la un mic plezir.
      bun, mă bucur căci am clarificat aspectul. 🙂

      • doarleguma zice:

        Ioi, Vio, dar nu ți-e frică de carii? Ce bine de tine să ai dinți neimpresionabili! Ai mei și așa, spălați în fiecare seară, tot mai trebuie duși la plombat uneori.

  8. vera zice:

    Viena draga, da esti de-o harnicie PERNICIOASA! Bine ca potzi. N-am ieshit nici macar sa-mi iau tzigarete (mai am pentru azi, e drept). Sint cam ca in povestile leguminoase: nu am mai nimic in frigider, am niste conserve de ton si nitzica ciocolata neagra. Si niste pere. O sa ma descurc cu astea, ca organismul imi zice cu tarie: NU TE MISCA, nu face nici o sfortzare catre viatza normala, LENEVESTE.

Lasă un răspuns

