De ce mă mai chinui eu aici?

Nu aici pe blog, ci aici în viață.

 

Deja de trei zile mănânc cu foarte mult bun simț. Dar foarte mult! bun simț, vreau să zic, nu că mănânc foarte mult. M-aș fi gândit că-n trei zile de mâncat cu bun simț slăbesc vreo două chile. Ei bine, nu! N-am slăbit decât unul, și ăla e numai chilul care variază în funcție de cantitatea de cioco și cipsuri, așa că ce fac eu aici? Dacă reușesc și azi să am bun simț și totuși mâine nu ajung la un minimum istoric (istoria anului ăstuia, că la naștere am avut vreo două chile, nu vreau să repet experiența și nici nu cred că pot, că și moartă și putrezită mi-ar trage oasele mai mult la cântar. Sau m-aș putea incinera. Hm… Ba nu, să nu pierdem din vedere scopul – vreau să slăbesc ca să mă simt bine în pielea mea și să arăt bine – ambele deziderate fiind imposibile dacă-s moartă), mă supăr. Am zis!

 

De asemenea, știu că am mai scris despre dulciuri, dar simt nevoia să mă repet. Oamenii care scriu articole cu mâncat sănătos pe net sunt proști sau ipocriți?! Ce o tot dau înainte cu ciocolata neagră care este un înlocuitor mai sănătos pentru ciocolata cu lapte? Păi care-i conexiunea logică? Frunzele de păpădie, de exemplu, sunt un înlocuitor și mai sănătos și-mi plac la fel de mult ca ciocolata amăruie. Ciocolata amăruie nu este un înlocuitor al ciocolatei cu lapte (pentru fanii adevărați, să ne-nțelgem)! Ciocolata amăruie este altceva! Ceva nașpa ce n-aș mânca din proprie inițiativă fără nici un beneficiu colateral (și nici nu mănânc, că dacă vreau ceva sănătos am alternative cu mai multe beneficii).

 

Și așa mi-am exprimat din noul of-ul cu ciocolata amăruie. 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la De ce mă mai chinui eu aici?

  1. miki zice:

    Da’ daca deodata „organizmului” tau i se face lehamite si slabesti brusc de-am sa vorbesc de tine „aaaa, o cunosc pe noua Karolina Kurkova. Are-un blog misto, cu accente umoristice”. Eh, cum ii? Tot degeaba?

    • doarleguma zice:

      Nici chiar așa că nu-s destul de înaltă și nici n-am mutră faină. 😀   Și ar trebui să știu și deodată când? Că dacă e deodată peste doi ani, nu știu dacă am atâta vână. 😦

      ________________________________

      • miki zice:

        De un’ sa stiu? Deodata, la un moment dat :p
        Acu mai eczista varianta: o viata am ş-o … (nu pot sa spun continuarea pe blogul asta intelectual, da’ cre’ca te-ai prins) si renunti la toate dietele si traiesti viata de maxim

        • doarleguma zice:

          Maxim din punct de vedere juncfudistic? Că din punct de vedere îmbrăcătoristic sau mișcătoristic (să nu mai vorbim secsualistic) nu știu cât m-ar aranja să fiu obeză. 😀   Bine, oricum nu țin dietă, încerc doar să mănânc mai sănătos și să-mi reduc dependența de dulciuri (asta nu funcționează, totuși).

          ________________________________

  2. povestivieneze zice:

    hmmmmm, tu tre sa petreci nitel timp cu mine. poate la Belgrad :D? iti scot eu prostiile din cap :D. inclusiv pe alea legate de ciocolata amaruie! cred ca nu ai mancat brandul care trebuie…

    • doarleguma zice:

      Da, probabil nici la morcovi n-am mâncat brandul care trebuie…

      Dar de ce, la Belgrad este cioco amăruie bună? Și chiar crezi c-ar reuși niște cioco să-mi distragă atenția de la lucrurile cu adevărat importante? 😀

  3. Monica zice:

    Eu zic ca ai dreptate cu inlocuitorul de ciocolata cu lapte. Mie- mi plac ambele dar asta nu inseamna ca seamana intre ele! Daca nu merge cu dieta poate e mai usor cu alta strategie? Mda, de sport zic. Ai avut 2 kilos la nastere? Tiny!

    • doarleguma zice:

      Fac și niște sport, dar nu slăbesc dacă mănânc mai mult decât am nevoie.

      Oi fi fost mică la naștere, dar uite c-am recuperat. 😀

    • povestivieneze zice:

      ptiiiiii, exact d-asta venisem acuma sa zic ca nu inteleg cine zice cu inlocuitorul! cum adica sa inlocuiesti una cu alta? dar de ce sa le inlocuiesti? ele vietuiesc foarte bine impreuna, dulapul meu e o buna dovada in acest sens! (apropo. sunt absolut suparata, am uitat sa imi iau jaffa cakes de la Belgrad. mbine, softcakes sunt si aici, da’ nu-s jaffa. of of. mai mai.)

  4. miki zice:

    Duduie, daca sunteti pi recepție, am găsît Mr. Selfridge online cu subtitles in ro
    Primul sezon (urmatoru’ la anu!), 10 episoade, de vazut in acest mirific we sarbatoristic pentru catolici.
    Mi-am pus la incarcat niste episoade si ma duc sa văcsăsc niște oă.

  5. miki zice:

    Deci am scris niste ceva si s-o dus in neant (sau in spam). Avea un linc. Ia vezi, il gasesti?

  6. miki zice:

    La noi azi ploua oleaca, bate vantul si-i frig. Maine, cica, e mai cald si innorat, iar de luni revenim la ale noastre, adica frig, ploaie etc.
    P.S. n-am vazut decat 13 minute din film, de dimineata! Tare-s gospodina! Ptiu, ptiu, sa nu ma deochi :p Pana acu n-am vazut niciun actor din La paradisul femeilor. Main character e unul de a jucat in tineretile mele (si ale lui cre’ca!) intr-un serial tampitel care se numea Cupidon.

Lasă un răspuns

