Nobody expects the Spanish Inquisition!

spuse răceala mea râzând malefic când a dat buzna în viaţa mea liniştită.

 

Bine, adevărul e că nu simt nevoia să mai scriu o postare despre răceală, dar aseară m-am gândit că ăsta-i un titlu minunat aşa c-am zis să-l folosesc data următoare de vreme ce nu am ciudata obsesie de-a da titluri relevante.

 

Problema e că nu mai ţin nicicum minte ce-am vrut să scriu, deşi sincer! am avut o idee azi dupămasă la lucru. Şi-ncă o chestie la care mă gândesc de câteva zile, dar nu-mi amintesc niciodată despre ce-i vorba atunci când mă pun efectiv pe scris.

 

Totuşi, nu stau cu mâinile-n sân. Am grijă să previn senilitatea jucând în fiecare seară sudoku pe telefon (că am citit că sudoku şi puzzle ajută în lupta împotriva senilităţii. Sper doar că n-o să m-apuc să fac puzzle noaptea în pat – ar fi cam inconfortabil şi-n plus trebuie să mai şi dorm). S-ar putea spune că senilitatea (mai ales la vârsta mea) se poate combate şi citind cărţi interesante (cum e cea despre limbaj pe care o frecventez în drum spre şi dinspre lucru), dar eu continuu să prefer sudoku. Cred că jocul ăsta încurajează prostia, altfel nu-mi explic.

 

Cranford a-nceput bine şi amuzant (îi sunt foarte recunoscătoare lui Miki, sunt unele scene fantastice care-mi amintesc de cele mai sprinţare fraze ale lui Jane Austin), dar începe să fie cam prăpăstios pentru gustul meu (ceea ce nu-nseamnă că n-o să mă mai uit, bineînţeles). Putea să rămână comedie şi să n-o dea prin cimitir chiar aşa de des. Ştim că viaţa suge, nu tre’ neapărat să vedem şi-n filme. Şi apoi, unde vrea să ajungă?! Mor ăia bătrâni, da’ acum mor şi cei de vârsta a doua. Vor deceda chiar toate personajele? Satul ăla are mortalitate nefiresc de ridicată. Oops, spoilers!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Nobody expects the Spanish Inquisition!

  1. miki zice:

    Ahh, deci nu! Vor fi si nunti! Deci happiness is round the corner! iar bonetele alea cu dantele, is crima si pedeapsa. Nu mai zic de M care-i o babaciune tare aratoasa.

    • doarleguma zice:

      Da, Judi Dench rulează. 🙂

      Dar am ajuns la sezonul doi şi nu mai înţeleg mare lucru. Of, asta mi se trage de la obiceiul meu de-a nu face diferenţa între personaje şi de a nu le şti niciodată numele.

      • doarleguma zice:

        Ok, m-am lămurit oarecum. Fata din al doilea sezon nu-i acelaşi lucru cu cea din al doilea. Mă gândeam c-a suferit o lobotomie. De ce arată toţi oamenii la fel?!

        • miki zice:

          Cre’că-i specific vremurilor ălora. Sau cam asa ceva. Tăti fimeile cu bonete, tăți domnii cu favoriti…

          • doarleguma zice:

            Eu cred că-i ceva specific creierului meu care nu prea deosebeşte nici contemporanii între ei. 🙂 Nu m-ajută sudoku la deşteptăţeală, se pare.

            ________________________________

            • miki zice:

              Esti inaintea mea. Io abia acum ma uit la „return”, c-am gatit pana acu. Am vazut ca-i si lady Mary intr-un rol de zuza.
              N-am facut nicioda’ sudoku. E grav? Tata, saracu, a murit cu alțaimăr și nu i-o ajutat nicicum faptul că făcea rebus. Rebus, nu integrame. Așa că nu cred că vreun sport al minții puni pi fugă demența senilă. Dacă-i s-o faci, o faci și gata!

              • doarleguma zice:

                Nu-i grav, nici eu n-am făcut până acum vreun an şi era mai bine, o metodă în minus de-a-mi pierde timpul degeaba.

                Ştiu că nu ajută şi oricum cititul unei cărţi bune e sport mai potrivit pentru minte. De aia mă şi oftic că tot joc în loc să citesc. 🙂

  2. povestivieneze zice:

    ah, citesc acuma o carte de Richard Wagamese, un canadian, pe numele cartii Indian Horse. este absolut geniala, de mult n-am mai citit asa cu nesat. recomand!

  3. povestivieneze zice:

    (da’ parca imi cam pierd abilitatile de exprimare in limba romana…)

  4. vio zice:

    P. face şi el sudoku nainte de culcare uneori şi este fuarte smart, parol!
    senilitate, alţhaimă, e bun, bagă bagă!

    am văzut acum un film drăguţ cu Audrey Tautou, siropoşenie! 😛 :D:D
    http://www.imdb.com/title/tt1529569/ (mă disperă conparaţiile cu Amelie, da’ na, se vînd crecă!) (la mine ţin, că-mi place tipa :D)

  5. vio zice:

    oa!!!

    nu e chiar comedie, adică n-am leşinat de rîs! mi-a plăcut şi domnu’ masculin, dacă mă supăr, îl pun pe lista aia nelaminată, la rezerve! 🙂
    pare foarte bună calitatea, o să mă mai uit o dată şi eu! 😀 ole, raiul filmelor! :O

Lasă un răspuns

