Vai şi iar vai

Am zis că scriu azi aşa că iaca scriu – aşa sunt eu, persoană pe care te poţi baza. Dar n-am ce, n-am ce. Iar răcesc şi chestia asta mă-mbolnăveşte cu nervii. Ce e cu anul ăsta de răcesc o dată pe lună? Deja nici nu mai îndrăznesc să sper că e o chestie limitată la iarnă. Probabil o să continuu în ritmul ăsta până la vară (care, în funcţie de noroc, s-ar putea să vină pe la sfârşitul lui iulie).

 

Cred că e răzbunarea naturii că anul trecut n-am răcit deloc. Şi când mă gândesc că acu’ vreo două-trei uichenduri am mâncat tone de frunze! Degeaba le-am mâncat, lucru care mă indignează. Şi-n uichendul ăsta va trebui să mănânc frunze că mi s-a stricat plita şi deci nu mai pot găti specialităţile mele faimoase – mămăligă insuficient fiartă, cartofi variu fierţi şi paste prea fierte.

 

De asemenea, aveam în plan să mă duc să casc gura pe la târgurile de Paşte zilele astea, dar acum cine ştie, va depinde de starea nasului meu. Eh, oricum n-aş fi stat prea mult pe acolo că la zero grade nu-i foarte amuzant. Cred că era mai cald de Crăciun, dacă stau să mă gândesc. Şi Crăciunul e pe bază de vin fiert şi mied ceea ce face bine măcar la moral, dacă nu de-a dreptul la sănătate.

 

Şi mă mai gândesc că poate ar fi cazul să le spun prietenilor de blog că email-urile sunt seci + că am viaţă plicticoasă şi deci n-am ce scrie în corespondenţa electronică. Măcar pe blog dezbat rafinat probleme esenţiale şi aşa ar mai ţine şi ei pasul cu intelectu-mi zbuciumat. Plus că mi-ar putea contabiliza şi răcelile (deşi desprea astea e vorba şi-n email-uri, sunt de-a dreptul fascinantă!). Bineînţeles, dacă mă decid să-l publicitez s-ar putea să ascund unele postări, iar voi, comentatoarele mele drăguţe, va trebui să vă faceţi că plouă. Nici usturoi n-am mâncat, nici gura nu-mi miroase (hii, usturoi trebuia să mănânc! Dacă mâncam vreo două chile pun pariu că nu răceam acuma-n tătă luna!).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Vai şi iar vai

  1. vio zice:

    deci aim verii sorry de răceala Dvs. 😦
    poate vă trage curentu’ la taebou?
    io zic că micii întreprinzători care vînd oo şi ce se mai vinde la tîrguri ăstea n-au spirit de mici întreprinzători dacă în condiţiile astea sibirice de fetiţa cu chibrituri nu bagă şi-un vin fiert la ofertă, am zis!!!

    şi mai bine, faci tu acasă un vin fiert de mai mare dragu’ şi iei răceala cu mîna!!

    s-auzim de bine! noapte bună! 🙂

    PS ia cu usturoi şi ceapă veri maci indiid!

    • doarleguma zice:

      Răceala asta chiar nu ştiu de ce o am, că nu se mai potriveşte cu teoria călătoriilor în străinezia. Cred că organismul meu e pur şi simplu ofticat pe temperaturile astea nesimţite pentru a doua juma’ a lui martie.

      Păi poate au vin fiert, dar nu ştiu că n-am fost încă. Cât despre făcut acasă, mi s-a stricat plita, deci nu pot, deşi am nişte vin de casă căruia i-ar sta foarte bine fiert cu scorţişoară.

      Da, o să mănânc frunze cu ceapă şi cu usturoi!

    • doarleguma zice:

      Şi noapte bună! 🙂

  2. povestivieneze zice:

    oare de ce am scris noi amandoua postari care incep cu vai?! vai de capu nostru :D. pe de alta parte, baga tu, exact cum zicea si vio ceapa si usturoi verde. aici nu se gaseste dom’le usturoi verde! cum sa nu mananci usturoi verde? ma tot intreb din 2006, nu am aflat inca :D. aaaa, si ce mai voiam oare sa zic?! mno, am uitat, poate revin 😀

    • doarleguma zice:

      Trebuie să mărturisesc că nu cred c-am mâncat vreodată usturoi verde. Cât despre ceapă, am mâncat ceva anul ăsta, dar degeaba. Nici ceapa nu mai e ce era – acuma-i o chestie apoasă de nici nu-ți vine să plângi când o tai.

  3. Monica zice:

    Vai, usturoi verde! Un drob cu usturoi verde! (bine, drobul din povestea mea e de ciuperci, dar merge oricum!) eu am cumparat ridichi rosii. Chiar asa, de ce tot racesti, legumofructo? Dă-i cu de toate! (sunt permisivă și nu prescriu. Dacă aș prescrie aș zice dar la voi nu este tinctură de propolis?)

    • povestivieneze zice:

      vai, drob!!! da, de ciuperci! hmmmmmm. eu trasai acuma un minestrone pe care l-am infulecat cu ceapa verde muscata cu nesat. miros acuma ca un camp de primavara, da’noroc ca-s libera azi 😀

    • doarleguma zice:

      Cred că răcelile astea-s așa, în bătaie de joc. Când caută lumea legume și fructe pe gugăl să le rezulte răceală.

      O să caut tinctură de propolis când merg acasă de Paște, dar sincer nu văd de ce trebuie neapărat să fiu supernaturalistă ca să nu răcesc o dată pe lună. Chiar nu mi se pare că am pretenții prea mari.

      Poate mă oftic și nu mai mănânc decât cioco și cipsuri toată viața. Atunci o să-i pară rău răcelii, c-o să fiu așa de distrusă că nici n-o să-mi mai pese de boli din astea minore!

      • Monica zice:

        Este posibil, răceala este o perfidă! Mașenka, am niște cereale la muiat pentru minestronele de seară. Nu știu unde să caut ceaă verde că italienii n-o prea promovează. Tare mi-e că-mi plantez eu pe balcon.

  4. miki zice:

    Imi pare tare rau s-aud ca esti asa sensibiloasa cu sanatatea si-ti recomand ce mi s-a recomandat si mie, da’ n-am urmat sfatul de lene: echinacea. Cica te-ntareste de numa’
    Si da, si verdeturile pot fi o solutie de intarire a imunitatii. La noi e cod portocaliu de vant si viscol (si vajaie vantul ceva de groaza!), asa ca am cumparat de toate si nu mai ies din casa pana luni. De baza sunt doua salatici monstruos de mari, vreo 4 legaturi de ridichi si ceapa verde cat incape.. Maine fac fasole cu ciolan afumat, ca merge cu salata :p
    Ti pup, si nu te da, nu te lasa!

  5. vio zice:

    deci nu piaţa de Crăciun?? ăăă pardon de Paşti!

    ştiam eu că am uitat ceva: nu sînt de acord cu începutu’ untimului paragraf!!!!

Lasă un răspuns

