Mă uit la seriale

Ieri m-am uitat la aprox un sfert de episod intr-un serial cu vichingi. Cred că e acurat istoric sau cel puțin așa zicea cineva în comentarii, dar comentatorii nu-mi inspiră mare încredere și nici n-am gugălit sau imebeduit serialul încă. Oricum, personajele erau murdare deci probabil că e corect dpdv istoric. N-am înțeles de ce personajul principal (bun, e greu să-ți dai seama într-un sfert de episod care-i personajul principal, dar dacă nu e ăla, de ce-l urmărea camera) avea așa mutră de hilbili (pe lângă soioșenia și jegoșenia acurată istoric), dar dup-aia l-am văzut fără cămașă ș-am înțeles. Totuși cred că i-ar fi putut face o freză mai puțin țărănească. Probabil c-o să se mai rafineze în sezonul doi, cum se-ntâmplă de obicei în serialele care au succes.

 

Acum mă uit la Army Wives. Vai, ce serial republican (with a spin, normal, că nu putea să fie chiar chiar culmea țărăniei – americane)! Deci tatăl (adoptiv, că e cu țărani haiscul drop outs) îi învăța pe băieței să schimbe uleiul că dacă pleacă el în război rămân băiețeii să aibă grijă de mamă (așa, țărane, traumatizează-i că-s ei responsabili de tot ce nu pot controla, plus că femeile-s proaste și nu știu avea grijă de ele și copiii lor, noroc cu băiețeii de șase ani). Iar când mama iese din casă și-i vede murdari ca porcii (că nu se poate schimba uleiul fără să te murdărești ca un retardat) îi trimite să se schimbe sub supravegherea fetiței. Roluri clar determinate – cred că toți copiii ăia vor deveni cercetători științifici! Partea de politicăl corectnes e acoperită de ofițera de culoare cu soț civil.

 

Și tot în serialul ăsta povestește un soldat cum s-a suit el pe un munte de la granița Afganistanului cu Pakistanul și i-a dat respectivului munte numele soției lui. Noroc cu el, că rămânea muntele anonim. Cu siguranță nimeni nu s-a gândit să-i dea un nume în secolele de dinaintea descoperirii Americii, noroc cu Columb.

 

Aș vrea să am și eu dexteritatea și răbdarea să mă dau cu lac de unghii (în acest scop îmi și cumpăr din când în când lac – ultima oară de la Essence c-am tot văzut că scria Miki la ea pe blog de marca asta), dar până reușesc să mă mobilizez să-mi tai unghiile la mâna dreaptă sunt epuizată psihic, nu mai pot face față și colorării! Ar trebui să rog o colegă să scrie pe o foaie „vă rog nu-mi tăiați cuticulele, numa-npingeți-le” în aborigenă și să mă duc cu ea la o manichiuristă, ca oamenii. Care eu nici măcar nu le-mping, dar când mă duc la manichiură am pretenții!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

38 de răspunsuri la Mă uit la seriale

  1. vio zice:

    care nici măcar nu am în vocabular cuvîntu cuticul, darmite a împinge un din ăsta! :O

    deci io vreau să te-ntreb dacă ai văzut filmu’ Serendipity!

    • doarleguma zice:

      Vai, Vio, ce rafinată mă simt acum. E adevărat că am unghii de tractoristă, dar am vocabular de fașonistă!

      Cred c-am văzut serendipity cândva, nu prea mai țin minte, dar era ceva îngrozitor de siropos, nu? Și cred că nici măcar nu era comedie, numai sentiment, bleah!

  2. vio zice:

    din păcate n-am găsit un videoclip mai de Doamne-ajută, aşa că iote ăsta, preferatu’ meu:))

  3. povestivieneze zice:

    aolo, eu am niste majore probleme cu unghiile, drept pentru care sufar de fiecare data cand deschid sertarul cu cele jdemii de culori de lac de unghii. de la frig mi-au crapat si sunt la tratament intensiv cu uleiuri si alte alea, noaptea dorm precum printesele cu niste manusi in maini (realitatea e ca altfel as manji de ulei toata lenjeria si m-ar apuca isteria pe urma 😀 😀 ). io nu ma duc la manichiurista, mi-am luat acasa tot ce trebuie, inclusiv betisoare de bambus pentru impins cuticule.

    • doarleguma zice:

      Şi eu am acasă tot ce-mi trebuie (forfecuţă), dar sunt neîndemânatică aşa că mi-e groază să operez (aseară, de exemplu, mi-am incapacitat un deget prin înjunghiere). Eu am nevoie de-o săptămână să-mi adun puterile psihice pentru operaţie, pe când o manichiuristă m-ar putea rezolva în cinşpe minute.

      Dar cum să-ţi crape unghiile de la frig? N-am mai auzit. Ai fost la derma? Că nu cred că-i practica obişnuită pentru unghii, nici măcar în Siberia.

      • povestivieneze zice:

        pai frig = deshidratare. cand am fost pe niste meleaguri mai mediteraneene, nu mai aratau asa dubios unghiile 😀

        • doarleguma zice:

          De aia-s eu dependentă de Nivea. Cred că funcționeză și la unghii că nu mi-au crăpat niciodată (și tot nu m-ai convins că-i normal să-ți crape unghiile. Păi ăia din Siberia ce fac?!).

          • povestivieneze zice:

            pai si eu sunt dependenta de nivea, dar are legatura cu mai multe, hidratare, etc. in plus, eu in luna februarie fac in mod traditional niste chestii: mi se usuca pielea pe fata de nu mai stiu ce sa fac, ori pe picioare, ori in jurul ochilor, ori, iaca, mi se bulesc unghiile. tre sa zic insa ca dupa doua nopti in ulei de ricin, arata muuuuuult mai bine!!

          • povestivieneze zice:

            si nu, nu e normal sa-ti crape unghiile, nu voiam sa te conving de asta 😀 😀

            • doarleguma zice:

              Și nu doare?

              ________________________________

              • povestivieneze zice:

                pai nu-s crapate, tu, la sange sau ceva. cred ca termenul corect e ca se exfoliaza sau ceva 😀 :D. si numa la varfuri, cand cresc, drept pentru care arat ca la clasa 1, taiate scurt! ce iti inchipui tu, filme de groaza 😀 :D? ma faci sa imi fac poza sa iti trimit, ca sa nu te panichezi 😆

                • doarleguma zice:

                  A, ok, m-am liniştit. 🙂 Aşa am mai avut şi eu şi nu neapărat numai iarna. M-a ajutat chestia asta: http://www.farmec.ro/produse/cosmetica-decorativa/tratament-expert–lotiune-cu-vitamina-b5-280.html

                  ________________________________

                  • povestivieneze zice:

                    p-asta il am. nu functioneaza neam :(. insa vad ca uleiul de ricin merge destul de ok, am dat comanda in tara de vitamina A uleioasa, vine de Paste :D, ca aia a facut miracole de fiecare data. oricum, e neplacut, ca mi-e frica sa ma mai pictez acuma. iar eu fara unghii pictate sunt ca vara fara soare, ca ploaia fara nori, ca trandafiru fara spini :p

  4. miki zice:

    Deci io la manichiura profi nu ma duc decat cand gasesc un voucher rentabil, altfel ma scrijelesc singura. Cuticulele le „topesc”?! cu un gel de la Farmec, de care-i musai sa-ti iei si tu cand vii in patria-muma.De la Essence recomand lacu cafe ole care-i super mijto, ca poti sa ai si cuticule nasoale si unghii cu negru pe sub ele si tot eleganta pare mana dupa ce te ungi. Asta-i partea de feşăn. Şi acu să trecem la partea culturala. De aseara am inceput sa ma uit la un serial british din 2007 (Cranford) care-i chiar mijto. Daca-l vrei, spune-mi si-ti pun linc. Am in stend-by The Forsyite Saga intr-o versiune noua.

  5. Monica zice:

    Este Forsyte Saga nouă? Eu mă uit la nici nu pot să vă spun ce!La Girls. Apoi aștept tot felul de partea a doua, a treia, sequel si prequeluri. Cât despre lacul de unghii, am o pasiune: le colecționez, mă uit la ele cum expiră, poate le și arunc. Mai nou mă bucur de sticluțele în format mic, măcar să nu arunc prea mulți bani degeaba 🙂 Cum am pielea alb-gălbui m-am bucurat să văd ce cadaverice arată mâinile cu un lac gri-kaki.

    • doarleguma zice:

      Girls e cu fata aia mai plinuță, dar nici foarte deșteaptă?

      Eu cu lacurile mai am noroc cu maică-mea că-și face pomană și mi le mai ia de pe cap pe alea vișinii, că altfel, ca tine – le-aș cumpăra ca să expire nefolosite (poate ar trebui și eu să mai arunc din ele după ce expiră?!).

      • Monica zice:

        Cu fata aia, da. De ce zici că nu prea e deșteaptă? Mie îmi place cum scrie. M-am dat seama că sunt o babă inflexibilă când am văzut că tatuajele de pe pielea ei sunt adevărate și că poartă mai mereu pantaloni scurți.

        • doarleguma zice:

          Nu știu de ce zic, cred că tot din motive de babitate inflexibilă. 😀 Cât de deștept să fii să ai tatuaje și să te-mbraci nașpa?

          Nu m-am mai uitat de multă vreme, nu mai știu cum scria. 🙂

  6. vio zice:

    mi s-a promis chelcăşoz aicişa. unde e?!?! :O

  7. vio zice:

    ia zvidem! 🙂

Lasă un răspuns

