Există tocilari? + considerațiuni practice

Am citit azi o postare despre prime impresii și mai multe comentatoare de acolo ziceau că în liceu / facultate dădeau o primă impresie de tocilare, dar nu-i chiar așa. Pe de altă parte nici oamenii care nu dau impresia de tocilari nu sunt de obicei tocilari. Și aunci cine e tocilar?

 

Revenind la lucrurile cu adevărat importante, adică la mine, și mie mi s-a spus că dau impresia de tocilară mironosiță. Și, surpriză!, nici eu n-am fost tocilară (mironosiță sper că sunt, deși mai zic cuvântul cu patru litere). Acuma nu că nu mi-ar fi plăcut să învăț tot felul de chestii, că mi-ar fi plăcut (deși despre unele domenii nu mă interesa să știu chiar toate detaliile, ce-i drept), dar eram leneșă. Hm, poate că totuși eram o tocilară, dar una ratată, din motive de lene.

 

Trecând la considerațiunile practice, am două nedumeriri (îmi pare rău, n-am soluții, deci poate ar fi trebuit să scriu în titlu nedumeriri în loc de considerațiuni, dar las cum e, ce atâta precizie!). Prima e cum scapi de becurile eco după ce se ard (căci și becurile eco se ard, nu-i așa?). Că dacă-s toxice poate n-ar fi bine să le arunci la gunoiul obișnuit să se spargă în nasurile bieților angajați de la salubritate. Și atunci? Că pe aici n-am văzut containere de colectat becuri.

 

Și a doua nedumerire e așa: cum Dumnezo să faci să-ți amintești când au trecut trei luni de când folosești periuța de dinți? Cine are așa memorie elefănțească? Să-ți pui rimaindăr în calendar mi se pare o soluție un pic psihanalizabilă. Dar există alta? Eu de obicei o schimb când observ c-a început să se uzeze, dar nu e foarte ușor de observat că dimineața mă cam spăl cu ochii închiși și nici seara nu-s mai entuziasmată. Deși seara cel mai tare mă dezumflă flosuitul. Și totuși mă flosuiesc în fiecare zi. Sunt o eroină!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Există tocilari? + considerațiuni practice

  1. miki zice:

    Deci, da, cand se uzează și io! Că atâta grijă să mai am să nu depășesc 3 luni… Că pe vremea lu Ceașcă mă frecam c-o periuță nașpetă din păr de porc (du iu rimembăr?) ani la rînd și iaca că-s întreagă și am majoritatea dinților de la mama-natură :
    Așaaaa… Acu, di becuri. La noi se aruncă la gunoi, că tot așa, n-ai un’ le duce, ș-apoi de-om muri, măcar să știm di la ci ni s-o tras

    • doarleguma zice:

      Serios? Eu credeam că și-n comunism erau de plastic. Poate alea de porc sunt mai bune și de aia nu trebuiau schimbate. 😀

      • povestivieneze zice:

        mi s a facut rau instantaneu cand mi am amintit de periutele de par de porc, pe care le dezinfectam in prealabil cu cloramina. acuma, iaca, pe vremea comunismului nu aveai cum sa fii vegan.

  2. Monica zice:

    Eu tocmai am văzut un bec ecologic care durează o mie de ani ars (pe hol). O să-l duc aici la fierărie, de unde ți-am zis că iau becuri, poate au ei un alt coș de gunoi. acolo las și bateriile, nu mi-au zis niciodată să încetez. Parcă văd că le aruncă la gunoi unde aș putea să le arunc și eu!Despre periuța de dinți: trebuie schimbată nu doar pentru că se tocește ci și pentru drăgălașii de microbi care și-au făcut de-a lungul timpului palat între peri. A mea, pentru că vei vedea mai jos că sunt leneșă, e electrică și devine albă când ar trebui s-o schimb. Câteodată o mai șpreiez cu un dezinfectant pentru fructe și legume pe care îl am de pe vremea paranoiei mexicane cu gripa porcină. Despre tocilari, și eu ca și tine mi s-a spus că dau impresia sau mi s-a dat de înțeles, dar adevărul e că am avut noroc în viață să am memorie auditivă. fapt pentru care până la facultate, unde materia era mult mai cuprinzătoare, eu acasă făceam doar teme, lecția era învățată. Plus că sunt mai spre leneșă. A fost frumos când acum câteva săptămâni șeful meu (un tocilar! un real geek!) mi-a zis complice: noi suntem tocilari, nu ca ăștia, nouă ne e mai ușor cu o anumită chestiune! Cum să-i zic că m-a jignit? Ah, tocilar în italiană e secchione. În spaniola de Mexic ñoño.

  3. povestivieneze zice:

    eu sunt toci. desi nu par :D. sau poate ca par, dar am io o falsa impresie. pe de alta parte, nerd is the new cool. vezi serialu ala cu big bang si ochelarii aia hidoooosi, despre care tre sa spun ca io i-am purtat in liceu. bai ce avangardista sunt, ptiu sa nu ma deochi. periutele mele de dinti au toate varfurile perilor colorate altfel. stii ca e tocita cand se duce culoarea. iar la mine se duce f repede, ca ma spal pe dinti de o mie de ori pe zi hihihi.

    • doarleguma zice:

      Îmi pare rău că tre’ să spun, dar toci din big bang nu-s cul. Şi periuţele mele-s colorate, dar dacă nu mă uit la ele, degeaba. Plus că am impresia că dureayă mai mult de trei luni să se ducă culoarea. Şi am citit că nu-i bine nici să exagerezi cu spălatul de dinţi. Cred că se oftică gingiile dacă le stresezi toată ziua.

      • Monica zice:

        Mașa, nu egzagera cu spălatul pe dinți că te trimit la blogul unei dentiste care povestea despre o pacientă (în UK) care își punea ceasul la 2 AM ca să se spele, că dacă s-au înmulțit bacteriile? Și eu îi găsesc uncool pe toci din BB, dar nu insuportabili. Ochelarii cu rame groase negre îmi plac însă, chit că nu port ochelari.

      • povestivieneze zice:

        cam de acord. oricum eu nu ma uit la bing bang, dar am o colega care face doctorat pe el (!!!) si cica-s cool. ma rog, chestie de gusturi 😀

Lasă un răspuns

