Durele efecte psihologice ale frigului arctic

Vai, astăzi era să mor prin sinucidere! Știu că sunt ca Peter și lupul și nu mă mai crede nimeni, dar e ok, nu intenționez pe bune să mă omor.

Deci care de unde săptămâna trecută mă dădeam cu cremă hidratantă de două ori pe zi mai mult de amorul artei nu că eram eu așa de dezhidratată, astăzi m-a mâncat pielea încontinuu fiindcă n-am avut vreme să mă cremălesc de dimineață. Asta deși aseară m-am cremălit cu multă dedicare. Păi treabă-i asta?!

Când mi-am văzut pielea acuma înainte de duș era să-i plâng de milă. Toată albă și crăpată. Eh, lasă c-am și scrabuit-o cu o tură să se simtă și ea mai băgată în seamă. Și am dat-o cu multă, multă cremă de la Apidava (care recomand maxim. LE: aici totuși m-a cam luat valul cu carele folosit aiurea – voi reveni la galactica standard în această privință, promit!) să știm o treabă. Și mâine dimineață trebuie să mă trezesc la timp să am vreme să mă cremălesc temeinic.

Of, ce grea e viața (am impresia că majoritatea postărilor mele se termină așa, dar e o observație de bun simț)!

A, și era să uit: dacă tot am mâncat atâtea frunze verzi, de ce nu m-au hidratat pe dinăuntru?! Deci serios, nici un gheșeft n-am făcut cu ele (sper să treacă efectul până zbor data viitoare și să nu mă bipăie schenărul la aeroport).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Durele efecte psihologice ale frigului arctic

  1. povestivieneze zice:

    aolo, ca bine zici! am fugit sa ma cremalesc!

Lasă un răspuns

