Frunze verzi

În uichendul ăsta am mâncat o grămadă mare mare de frunze verzi în ideea că să vezi ce sănătoasă o să fiu eu de-acuma. Și nu-s mai sănătoasă! Sunt foarte ofticată – după ce m-am chinuit atâta să mănânc tone de frunze verzi nu se vede nici un rezultat! Deci am mâncat valeriană (sau ceva, nu înțeleg aborigena și n-am avut răbdare să gugălesc atâta cât să-mi dau seama ce mănânc – sper totuși că nu-i drogul ăla pentru pisici sau măcar că n-are efect ciudat asupra oamenilor) și spanac. Doamne dă-i sănătate tipei al cărei blog l-am citit săptămâna trecută (sper să-l mai găsesc că cred că mi-a plăcut) și care zicea să nu pui numai ca țăranul ulei de măsline extravirgin presat la rece și oțet balsamic peste frunze, ci să le amesteci cu zeamă de lămâie și miere (în orice caz eu asta am reținut și nu poate dovedi nimeni că nu-i așa că nu știm despre ce blog e vorba). Mierea rulează! Păcat că n-am știut asta uichendul trecut când am mâncat rucola, dar lasă c-a fost ochei și așa și plus că rucola nu era așa multă ca valeriană + spanac.

 

Ș-acuma seara când mă întorceam de la sală eram așa de distrusă psihic pe faza cu lipsa efectelor verzi că mi-am cumpărat înghe + Haribo (Happy Cherries așa că n-a fost nevoie de studii de caz; sunt foarte fericită că-am găsit Haribo Cherries la alimentara de lângă mine, crezusem că renunțaseră) ceea ce e absolut dezgustător. Plus că ce fițe am în cap – era înghețată Carte d’Or și m-am gândit mne, asta nu-i prea grozavă așa că hai să nu iau de cioco că ș-așa nu mă entuziasmează, să văd cum e aia cu caramel. Păi cum se poate așa ceva?! În tinereți aș fi fost superemoționată să am eu așa înghe și acum strâmb din nas! Sau poate nu mi-ar fi plăcut nici atunci, n-o să știm niciodată. Oricum, se vede cum escaladează viciile și la ce degradare umană ne aduc – numai să ne gândim cum stau eu în fața rafturilor de profil la supermarchet și strâmb din nas – iar milca? iar haribo clasic? Hm, la Tesco au ofertă mai mare! 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Frunze verzi

  1. miki zice:

    Da’ chiar, acu doăjcinci di ani aş fi mâncat cartdoru cu tot cu cutie, iar acu fac mofturi. Nici mie nu-mi place. Io prefer îngheţăţîli mai apoase, că aşa m-am învăţat di micî 😀
    PieS: mergi la sală? Uaaaau! Ejti ă siuperhirău for mi!

  2. Monica zice:

    io-s supără că am găsit 3 minuțele să comentez la ultimele posturi și mi-am dat seama că sigur n-am dat clickul final. toate comentariile erau de bine:)) valeriana trebuie să fie untișorul de acasă. bun sosul cu miere!!!

  3. Monica zice:

    supărată, pardon. uite cum sriu dacă mi-e foame! Cobor să iau niște haribo.

  4. Monica zice:

    doamnă, de la câte frunze mănânc am ieșit cu exces de fier la ultimele analize. Haribo nu conține fier! (n-am mai coborât, am venit direct acasă)

  5. vio zice:

    Monica,
    Po sa donezi singe?

Lasă un răspuns

