Despre absolut nimic

Că n-am ce scrie, dar totuşi scriu. Azi m-am dus la cumpărături la outlet mall să văd dacă mai sunt ceva reduceri că până acum anul acesta mi-a fost lene. Mai sunt ceva reduceri, dar cum am fost singură n-a avut cine să mă-mpingă să probez (tre’ să fiu împinsă, rar mă-ncumet din proprie iniţiativă – tot pe bază de lene). Şi e păcat, că găsisem o fustă care părea să fie până la genunchi cum recomanda bunica dintr-o postare anterioară. Bine, era bej, deci aş fi avut nevoie de nişte pantofi cu toc într-o culoare mai hotărâtă, ceea ce n-am. Şi cred că nici n-are rost să-mi cumpăr până nu mă mut de pe dealuri.

 

Totuşi mi-am cumpărat câte ceva că doar nu era să mă duc degeaba. În primul rând am eşuat într-un magazin cu geluri de duş, dar am fost cuminte şi aventura s-a soldat cu numai un pic mai mult de 5 euri. Şi numai un gel de duş era pentru mine. În rest mai era o spumă de baie pentru mami (că ei îi place să facă baie), un deodorant (lăsaţi, că n-am aşa multe) şi un mini gel de duş şi un mini şampon pentru călătorii. Da, ştiu că mai am, dar ambalajele astea noi nu au numai dop simplu, ci e din ăla care are şi capac. Deci trebuia să-mi iau. Toate Body Basics.

 

Şi mi-am mai luat o pereche de pantofi Ecco. Nu-s faini, că arată ca nişte adidaşi, dar sunt mult mai ca lumea decât cei pe care i-am luat în toamnă – şi anume pentru că-s gri, nu maro. Deci maro e o culoare foarte depresantă. Şi nici n-am geci de primăvară toamnă care să se potrivească cu maro, deci clar trebuia să-i iau pe ăştia gri chiar dacă-s urâţi. Plus că omul mai are nevoie şi de papuci pe care să nu-i distrugă instant – am avut revelaţia asta în toamnă când am distrus psihic trei perechi de balerini într-o săptămână.

 

Şi mi-am luat şi o cioco, mersi de-ntrebare, ceea ce a picat numai bine că oricum nu mai aveam Fernet.

 

Şi acum ar fi cazul să-mi fac raportul – adevăratul motiv pentru care am scris postarea asta despre nimic.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Despre absolut nimic

  1. miki zice:

    Tre sa fii impinsa de la spate ca sa probeeeezi? Phoai, io cand scap la mol… Esti obsesionata de geluri de dus? io, mai nou, is de sapunuri lichide 😀
    Deci, sa nu uit: sa porti sanatoasa mergatorii! Ecco astia is d’aia care te tin toata viata. Stiu io, c-am avut niste sandale (aratau ca niste barci, da’ erau comode!) pe care, cand m-am saturat de ele le-am dat lu’ maica-mea, care le are si acu si-s peeeerfecte.
    Hai, ti pup, si sa ai o saptamana misto!

Lasă un răspuns

