Viciile și degradarea umană pe care o provoacă

Viciul meu, dacă am fost prea subtilă până acum, e ciocolata în particular și dulciurile în general (în sensul că dacă n-am cioco mă mulțumesc cu alte dulciuri. Mâncatul în exces nu se pune la vicii că încerc să umplu cu păpică golul emoțional profesional). Dulciurile în orice formă. Să nu credeți că am atâta mândrie încât, în lipsă de cioco, să nu accept decât lichior de cioco sau cremă de uischi. Nu, eu prestez vișinată și afinată cu aproape aceeași pasiune (să fie clar, pasiunea se naște doar în lipsă de cioco. Altfel n-aș simți foarte des nevoia să „servesc” băuturi alcoolice fructistice). Acum am ajuns așa de jos încât, după ce am ras Halls-urile cu lime, bag Fernet Citrus. Uite așa o să ajung eu alcoolică în încercarea de-a scăpa de dependența de cioco. Oare ce abisuri ale condiției umane o să explorez?!

 

Am cumpărat Fernet Citrus la un moment dat că era la reducere. Nu știu ce reduce că nu m-a-nteresat niciodată cât costă, dar dacă e la reducere e chilipir, nu?, și tre’ să iei și dacă nu-ți trebuie. Uite așa devin eu alcolistă din cauza societății de consum!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

