Şi una cu cadarcă

de Miniş, că cu asta mă alcoolizez eu amânând să scriu postarea de azi. Că veni vorba, nu recomand anul 2009. E băubilă, dar atât.

 

Oricum, asta e din nou o postare consumeristă, dar s-ar putea să fie influenţată de mai sus menţionata.

 

În primul rând n-am fost complet convinsă de argumentele raţionale împotriva unei genţi de voiaj. Pentru că, vedeţi, eu nu mi-aş duce toată trusa cosmetică cu mine. Nu, că aş folosi-o (geanta de voiaj, nu trusa de cosmetice) numai când m-aş duce în vizită la prietene şi atunci ele ar avea toate cremele, gelurile de duş şi şampoanele pe care mi le-aş putea dori (că nu-s pretenţioasă). Aşa că eu mi-aş pune în geanta de voiaj doar nişte rochiţe vaporoase (pe care le-aş achiziţiona la momentul oportun că acum nu dispun de nimic vaporos) şi nişte săndăluţe drăguţe (maximum două perechi + aia din picioare fără fier să nu mă descalţe la aeroport. Desi probabil că asta ar fi mai mult o ocazie pentru tren. Şi săndăluţele tot de achiziţionat la un monent ulterior acestuia, dar anterior voiajului). Şi lenjerie, normal, dar aia chiar nu cântăreşte nimic (şi chestii de machiat, era să uit! Dar nu multe, că n-am. Şi nici nu intenţionez să cumpăr ulterior dar anterior). Bun, realitatea clar nu-i ca imaginaţia mea ci ca-n avertismentele fetelor, dar câtă vreme nu-mi cumpăr geanta pot visa ce vreau, nu?

 

Şi mai aveam ceva obsesii consumeristice dar nu mai ţin minte ce că mi-a spulberat mintea vestea (veche, da’ io acu’ am aflat) că există geluri de duş româneşti altele decât ăla cu cafea de la Farmec. Şi anume am aflat prima oară de Apidermaliv, dar mai există trei. Sunt extaziată! Când merg acasă de Paşte mi le iau pe toate patru. My preciouss! 

 

Parcă a fost un plan al lui Dumnezeu să nu-mi mai cumpăr eu geluri de duş cu nemiluita cum obişnuiam. Acum am numai trei (plus două aproape gata + multe săpunuri had made, dar alea nu se pun) aşa că astea patru noi sunt binevenite. Mă îngrijorează doar faptul că review-urile zic că ce bine hidratează de nici nu-ţi mai trebuie cremă hidratantă. Problema e că am realizat în weekend că am compensat pentru necumpărarea de geluri de duş cu cumpărare de creme hidratante. Deci am nevoie să le folosesc până nu expiră pe mine. Ce bine, totuşi că e iarnă săptămâna viitoare, deci voi avea nevoie de multă, multă hidratare!

 

De asemenea, Doamne, dacă tot eşti pe fază, te rog ajută-mă în zona profesională, că acolo am nevoie, să nu-mi mai urăsc jobul din ficaţi. Cu gelurile de duş mă descurc eu cumva şi singură. Mulţumesc.

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Şi una cu cadarcă

  1. anne zice:

    daca te-ajuta sa nu-ti mai urasti jobul, just let us know.
    ca sa stiu sa-l rog si eu.
    anne

    • doarleguma zice:

      Eu mă gândeam mai mult să m-ajute să găsesc inspirație să-mi schimb jobul, că actualul cred că e fără speranță. Știi, un job nou nouț care să fie într-o companie mai compatibilă cu idiosincraziile mele. Dar te țin la curent dacă se petrece vreo minune. 🙂

Lasă un răspuns

