Victima consumerismului

Întotdeauna victimă, niciodată călău. Bine, nu-s ferm convinsă că mi-ar plăcea să fiu călău, și apoi cum aș putea fi călăul consumerismului? Și cum ar putea consumerismul să fie o victimă?!

 

Crește o nouă obesie în mine. Și obseia asta spune că ar trebui să am și eu o geantă de voiaj ca femeile sofisticate. Din aia pe care s-o iau cu mine în weekendurile scurte – știți voi, d-aia care arată ca o poșetă supradimesionată. Ca să fiu überculă în weekendurile turistice.

 

Treaba e că nu vreau din aia ieftină din plasticisme. Căci, vai, genul acela mă depresează teribil, eu sunt o delicată și vreau lucruri de calitate! Iar lucrurile de calitate costă! că eu nu sunt o überculă andărgraundă să știu unde să găsesc lucruri anonime de calitate și astea de firmă costă cât nu fac numai pentru nume. Eu nu vreau nume, vreau doar calitate. Și sunt zgârcită, după cum nu preget niciodată să recunosc.

 

Universule, vreau să fim clari, să nu-mi faci cum mi-ai făcut cu Șanel numărul 5. Dacă o să vreau să-mi cumpăr geanta o să trec peste zgârcenie și-o să mi-o cumpăr. Dar să sperăm că o să trec peste această obsesie stupidă. În definitiv am un rucsac perfect funcțional și adecvat weekend-urilor turistice. Că, să fim, realiști, eu nu sunt o doamnă rafinată care se-mbracă delicat, deci rucsacul merge de minune cu bocancii, blugii și tricourile.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Victima consumerismului

  1. povestivieneze zice:

    si eu am vrut. dar lipsa de confort a acestei genti (imagineaza-ti cursele de 100 m garduri prin aeroport cu chestia aia pe umar!!!) m-a convins sa stau calma si sa imi mentin pasiunea pt rucsac :D. gentile alea sunt pentru muieri cu valet, parerea mea, nu pt din astea ca mine care sprinteaza sa prinda avionu’ 😀

    • doarleguma zice:

      Hm, nu m-am gândit la acest aspesct. În capul meu pentru un weekend mi-ar trebui numai câteva haine (și ușoare că doar aș călători pe vreme bună, nu?!), dar ai perfectă dreptate. Cosmeticele trag greu la cântar.

  2. povestivieneze zice:

    ps: ar fi cazu sa devii uebercula andargraunda si sa cauti – daca totusi te tine obsesia – prin sehashuri. ador sehasurile! din pacate, mai mult pe alea din Americi decat pe astea de la noi. la aia sa vezi comori :D! si ieftine! ca la Viena sehashul e un mainstream de lux as putea zice!

  3. Monica zice:

    Mă doare umărul numai când mă gândesc la geanta pe care o propui. Ți-am găsit una la topshop, dar scria că să n-o speli. Asta le întrece pe toate. vivat rucsacul!

  4. povestivieneze zice:

    la voi exista minunatul magazin NKD? care nu numai ca are toale megafaine, inclusiv de trekking, dar si preturi ueber-uebercule (jacheta 3 in 1 cu stratuletz de teflon, la numa 15 ioro, paregzamplu).

    • doarleguma zice:

      Nu cred că există, dar am gugălit acum și când mă duc la Viena intenționez să vizitez un magazin mai ceva ca pe muzeul de artă. Foarte faine prețuri!

Lasă un răspuns

