Doamne, un cal nibelung cred că era

Că tot n-am idee ce titlu să pun şi-mi şi place poezia cu pricina deşi n-am habar ce-a vrut să spună Nichita Stănescu în ea. Hm, acum mi-am adus aminte de scandalul în vogă (probabil de asta mi-a răsărit versul în cap) – sper să nu-mi vină căutări pe temă.

 

Oricum, ideea era că azi dimineaţă a trebuit să mă trezesc la 6 jumate cel târziu ca să ajung la  8 la birou că aveam o şedinţă de la 8 jumate. Chestia asta cu trezitul înainte de 7 când n-o faci să prinzi un tren sau un avion să mergi în vacanţă nu e împotriva drepturilor omului? Că mie aşa mi se pare.

 

Mda, şi-am pus ceasul să sune la 6 să am vreme să mă dezmeticesc, alea alea, dar, bineînţeles că pe la 5:45 am crăpat un ochi, am văzut cât e ceasul şi am oprit alarma că eu sunt nevricoasă şi dacă-mi sună alarma tremur o oră dup-aia până-mi revin oarecum la starea iniţială că mă sperie zgomotele bruşte. Că m-am gândit eu că mai dorm vreo 20 de minute şi gata. Ei, nu m-am gândit bine – am dormit ca lemnul până la 6:28 când noroc c-au făcut nişte zgomote mai hotărâte vecinii că altfel…

 

După sportul de luni raportez că mă dor tot felul de părţi componente şi după cel de azi cred că voi suferi crunt vineri. Când o să-mi iau o zi de concediu ca să fac văd eu ce. Că am aflat prin 2006 că tre’ să-ţi alegi o babă şi cum va fi ziua aia aşa o să-ţi fie tot anul. Ceea ce nu-i adevărat, am testat eu şi nu mi s-a părut. De vreo trei ani, cred, aleg tot timpul 1 martie ca să ştiu c-am scăpat de-o treabă. Anul ăsta weather.com zice c-o să fie soare şi 3 grade Celsius. Deci cum va fi anul meu?! Senin şi rece? Nu cred că va fi aşa de senin, dar rece probabil că da, ca toţi anii. Măcar să dorm mai mult.

 

A se aprecia că am pus totuşi puncte chiar dacă era cazul de virgule ca să par mai structurată. La prima vedere, până recitesc ce-am scris.

 

Şi azi am avut o grămadă de şedinţe aşa că trebuie să-mi termin raporţelele acuma seara. Viaţa suge, dar să nu disperăm, vineri dorm.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Doamne, un cal nibelung cred că era

  1. Monica zice:

    vai, de câte ori trebuie să mă trezesc devreme fac noapte albă, că n-o să aud ceasul. Ce dacă nu mi s-a întâmplat niciodată să pierd tren sau avion? Stresul există și trebui menținut în viață! Somn ușor vineri!

  2. miki zice:

    Adică io-s un fel de eroina populara daca ma trezesc zilnic la 6 jumate? Si nici in we nu ma trage aţa să dorm mai mult. Aştept răspuns urgent, întrucât îs cu self istiimu la niste cote alarmant de scăzute. Başca că de azi într-o săptămână împlinesc „suiit fortifaif”, deşi în mintea mea-s tot de vreo doăjdeani ş-umpic =((

  3. Monica zice:

    Nu ești eroină, poftim! Până la ce oră reziști, seara? Ai un altfel de bioritm! Când mă trezeam eu speriată la 5 duminica făceam efortul și mă mișcam abia la 7. Desigur, zilele îmi păreau mai lungi și făceam mai multe lucruri. dar dacă nu beau, nu fumez, pot și eu să vreau să dorm legat și în liniște 10-11 ore? Pot!

    • doarleguma zice:

      Vai, Monica, și mie mi se pare că-i mai mult victimă decât eroină :P, dar după ce ne-a spus că-i cauzează la selfăstiim trebuie s-o-ncurajăm. Că doar nu-i musai să-i stea selfăstiimul în somn!

      Nu m-am gândit la faza cu bioritmul, mie mi se pare că toți oamenii-s ca mine.

      • Monica zice:

        vai, dar ea știe de glumă. voiam să o asigur că nu e nici relicvă nici extraterestru ci un siiiiiimplu om care se trezește dimineața devreme. Miki, sus selfistiimul și ce e treaba asta cu vârsta? Azi m-a pus naiba să-i spun câți ani am asistentei care trăgea sânge din mine cu fix aceeași atitudine. M-a pus la punct și mi-a zis că are cu doi ani mai puțin ca mine. Dar vai, rău îi mai ducea! Eu sunt sprintenică!

  4. povestivieneze zice:

    in apararea celor devreme trezitorii, mentionez ca la 11 noaptea deja sunt isterica de nesomn, la 6 dimi insa sunt vesela ca un cintezoi. poate de aceea nu prea ma deranjeaza sa fac noapte alba cand am fun avion de prins…

  5. vio zice:

    hau deeer iu, decîtleguma, să mă jicneşti-ntr-aşa un haaaal? 😮

    ok, acu’ după ce te-am pus la puuunct, să mai întreb şi dacă aicişa e concurs de comenturi sau cum faci saltul acrobatic cu cele 100 de postuuuuri? (pfuai, dacă io zic că-s dictatorică şi nu mă crede niminea!)

    deci drama şi-n acelaşi timp fericirea copilăriei mele la ţară a fost că eu mă trezeam înainte de 8 şi verişorii mei pe la 11 (ne culcam la aceeaşi oră toţi, probabil 22-23) – bunica, e clar, mişuna de pe la 5. chestia e că eram singurul copil treaz (din 3), n-aş zice că mă punea la treabă bunica, îmi amintesc că mă dădeam în scrînciob pînă mi se lua, terminam de mîncat toată zmeura de la gard (pe care ne băteam) şi apoi mă plictiseam. 🙂
    că tot era mai mişto să te dai în scrînciob cînd alţi doi zgrepţănau pe lîngă tine hai că te-ai dat destuuuul (chiar nu-mi amintesc cum determinam cînd se dă unul jos şi cine urmează, nu cred că aveam ceas – adică aveam, dar nu la joacă).
    crecă trebuşoara asta m-a făcut 1 mai zgîrcită, mai egoistă (plus copil unic (asta eram deja)) 2 mai atentă la detalii, mai predispusă spre visare şi nostalgie.

    acu mi-e greu să mă trezesc dimineaţa, adică aş mai sta în pat. dar oricum noi avem alarma pisicească… 🙂 şi e regulă (cu excepţii) ca în weekend să mă trezesc devreme, ca să-mi zmulg păru’ din cap de ciudăăăă. 🙂 (zeeen zeeeen)

  6. miki zice:

    Deci, helău de mărţişor! Aşaaaa… Acu c-am lămurit-o şi pe asta, ţin să „precizesc” următoarele: şi io, ca şi povestivieneze, sunt o diurnă! Adică pe la maxim 10 jumate noaptea tre să mă culc, că altfel mi-i rău de nesomn. Însă dimineaţa (cu rare excepţii date de boală de gen muci, dureri de cap etc.) sunt cintezoaică. N-am întârziat niciodată nicăieri pe motiv c-am adormit sau nu m-am putut trezi, ceea ce-i laudabil zic io că tot am vreo 27 de ani de muncă.
    Mulţumesc că m-ai făcut cultă, ceea ce face cât un mărţişor ŞI un buchet de flori!
    Te-am pupat pi tini şi pi fetili comentatoare :-*

    • Monica zice:

      Helău de mărțișor de sub ceriul gri al Romei! Eu , deși vreau să dorm și să iar dorm (bine, unii spun că poate e o boală, nu respir bine, nu am oxigen, organismul vrea în stand by) sunt convinsă că bioritmul în acord cu lumina soarelui e cel mai sănătos. Nu, nu vreau să știu de ce ai întârziat când ai întârziat, dacă nu din cauza adormitului.

      • doarleguma zice:

        Eu nu cred că bioritmul în acord cu lumina soarelui e superior bioritmului meu căruia îi prieşte după masa – seara. Ba chiar cred că e mai normal să nu te trezeşti odată cu găinile. Chestia asta cu dimineaţa a fost inventată pentru exploatarea omului de către om. Avea dreptate Gizăs (mă rog, n-a zis el, dar ar trebui să fie în biblie. Şi poate e, dar n-a fost tradusă bine).

        • vio zice:

          1. adica abia te-ai trezit?
          2. am citit „exploatarea omului de către găină” :))
          3. te anunţ cînd dau de ceva semnificativ în Biblie. a ups la loc comanda, noi facem VT, nu NT. 🙂

          • doarleguma zice:

            Hihi, dacă ne-ar exploata găinile poate am avea o viaţă mai uşoară. La tine se pretează şi exploatarea omului de către pisică dacă tot te trezeşte EMMM cu noaptea-n cap. 😀

            Apropo, cum se simte?

            • vio zice:

              much better şi pretty much în greva foamei 🙂
              am emoţii ăghen, că plecăm luni şi nu ştiu cum o să fie cu mîncare pe care o să i-o dea tatăl lui P., dar nu ştiu dacă o va mînca. plus că iese pe-afară, deci practic poate mînca mîncare de pe la alte pisici şi noi ne spargem capul să-i dăm mîncare pentru pisici maladive la rinichi… 🙂

              ar trebui să cam dormim acum, după placul găinilor 🙂

    • doarleguma zice:

      Mulţumesc, Miki! 🙂 Ce bine că eşti în Ro şi primeşti mărţişoare!

      Eu eram ferm convisă că mi-am adus nişte mostre de-acasă anul trecut, dar azi nu le-am găsit. 😦 Aşa că n-am purtat mărţişor. Mai încerc o dată, poate touşi sunt aici pe undeva.

Lasă un răspuns

