Omlette du fromage

Deci aşa ceva! M-a lovit azi obsesia (generată de nostalgia tinereţii, bănuiesc) de omlette du fromage a lui Dexter şi-am zis să mă uit şi eu pe iutiub la frumosul episod. Deci aşa ceva! Credeţi c-am găsit? Nu, n-am găsit! Am găsit în franceză (bleah, plus c-am aflat cum se spune may the force be with you în franceză – nu mai ştiu cum, întrebările n-au rost) şi-n spaniolă (unde parola nu era may the force be with you că era ceva cu galaxia sau galaxiile. Păi care-i faza?!). Varianta în spaniolă avea featured cântecul de mai sus. Deci legătură de cauzalitate maximă! Şi nici nu pot spune că mă emoţionează maxim cântecul, dar mai bine decât Dexter’s Lab în franceză.

A nu se înţelege de aici că Dexter’s Lab ajunge măcar la genunchiul Maşei sau al ursului. Dar când eram eu la facultate Maşa şi ursul nu existau încă (în forma cu desenele astea, că altfel existau, bineînţeles, în folclorul rusesc sau ceva), pusl că eram la facultate deci trebuia să mă uit la chestii intelectuale. De exemplu Cow and Chicken. Şi Johnny Bravo.

Of, în lumea asta cu copiraituri e foarte greu de trăit! Măcar n-am prins vremurile cu cartoon network în română.

De unde rezultă că n-aveam ce scrie azi, dar eniuei. Poate am trezit nişte amintiri sau, dacă nu e cazul, contribui la lărgirea culturii generale a multiplilor şi insaţioşilor mei fani. Ha!

Şi Powerpuff Girls!

In other news, am fost azi la sport după o pauză de trei săptămâni. Mâine poate o să scriu o postare despre ce muşchi mă dor.

Chiar nu mă emoţionează deloc cântecul de mai sus, mărturisesc.

Video | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Omlette du fromage

  1. vio zice:

    aide tu căci mere melodia :P, nu lejn după ea, da’ deci merge, părerea mea. 🙂
    foarte frumos, congraţ. să scriu şi eu despre febra mea muşchiulară :>
    copiruaiturle sug*e, ca să mă esprim ca o duamnă!! şi io suferez intens din caosa lor.
    ce diacritice s-au pierdut în cuvîntul „insaţioşilor”? 🙂
    am ascultat cînticu’ în timpul acestui comentariu epocal şi măcar are parfum de concediu în Dom. Rep.
    cu Dexteri etc. nu rezonez, da’ ceva ceva s-o găsi.
    iaca:

    este cam erotic la finalu’ primului minut, apoi bagă un tango de l-am auzit şi la Fără zahăr… şi nu vreau să devoalez tot. ăsta a fost unu’ nimerit la-ntînplare culmea 🙂

    • doarleguma zice:

      Aşa-i că iepuraşul ăla flirtează cu lupul? Aşa-i? Oamenii care au creat desenul ăla erau cam pedofili.

      În schimb Winnie Puh (sau de pluş, cum ne-a informat Monica) rusesc rulează.

    • doarleguma zice:

      Na, bine, na, mi-a fost greu să aleg între nesățioși și insațiabili. Dar, ce, n-am voie să folosesc cuvinte care nu există?! 😀

      Cred c-ar trebui să mai las cărțile în engleză și să citesc și-n română până n-o uit de tot.

  2. blo zice:

    ha! ai uitat de two stupid dogs si samurai jack :)) da’ poate tu nu te uitai la astea de fapt.
    tin minte ca a fost intr-un wknd acu’ cativa ani ( a se citi „vreo zece”) maraton Samurai Jack. la care ne-am uitat si io si masculu’ tot uichendu’ :))))

  3. vio zice:

    legumaaaa, te-am lovit cu o leapşăăăă! 😛 :D:D:d
    iote cum te ajut io cu încă un post :))

  4. vio zice:

    da, este la mine-n mail, da’ nu e pe blog, okee, mă uit dacă e la spam, da’ nu văd de ce să fie la spam. pe blogu’ vechi am pus moderare la tot, că mă umpluuuu de spamuri.

    ai totălii andărstend ior filincs. da’ sper că n-ai suferit prea mult din cauza minunatei de lepşe. 🙂 orcum, nu expiră, dacă te simţi pregătită sufleteşte după ani şi ani, ea nu pleacă nicăieri :-))

  5. vio zice:

    l-am găsit şi puplicat! 🙂

  6. vio zice:

    nuapte bună! 🙂

  7. vio zice:

    mersi 😀
    azi scrii?
    băi ce derutant ie că se comentează la posturi dinaintea erei nuastreeee :)))
    zic cu totală nevinovăţie, căcînd io n-aj fi făcut-o niceodată! 😀
    buey am luat răceală de la tine aim ăfreid!!! :O

  8. vio zice:

    da, nuormal, acu că te-i văzu sănătuasă şi sportistică nu mai recunoj nica, n-ai cu cine băi n-ai cu cine!!!!!!!!!!!! 😀

  9. vio zice:

    OMG, îţi scoţi pîrleala pentru cît n-ai fost :>
    way to go!!!

  10. vio zice:

    oaaa aim inprest, credeam căci e decît lunea, uel more brava for iu!!! :>

  11. vio zice:

    1 nuj dacă e clar că e un conplement ghet lost, doresc să precizesc
    2 am comentat amîndoo în aceeaş nanosecundă 😛

  12. vio zice:

    ne-a pus la fotofiniş adica 🙂

Lasă un răspuns

