Despre egoism (imaginar)

După cum se ştie, acum citesc Twenties Girl a lui Sophie Kinsella. Şi mi se pare foarte drăguţ că pe eroină o cheamă Lara.

Dar! fantoma mă enervează. Ce-i cu moda asta să fii nesimţit şi să nu te gândeşti deloc la ceilalţi? Adică, bun, nu te gândeşti deloc la ei în timpul tău liber – asta înţeleg şi practic intens – dar să nu-ţi pese deloc că le strici ploile in their faces?! Asta cum vine? Ca şi dobitocul ăla din Psych (şi acum aflăm de ce nu m-a entuziasmat serialul) care aproape că-i distruge viaţa prietenului săuîn fiecare episod. Bine, că şi prietenul lui e total idiot – măcar Lara aia e bântuită de o fantomă aşa că-i mai greu să scape, dar ce-l împiedică pe un om să rupă o prietenie stupidă?!

Am aflat de Psych citind o – recenzie, critică – cum îi zice în care autorul (nu mai ştiu pe unde deci nema linc) era de părere că e un serial interesant şi proaspăt că nu e cu oameni care se iau foarte în serios, ce drăguţ că şi-au conservat copilul interior! Păi în condiţiile astea mă-ntreb dacă eu am fost vreodată copil, că nu cred că m-am născut aşa negândită şi relaxată. Şi, zău, nu văd care-i legătura dintre copilărie şi nesimţire. Ca să nu mai vorbim de first world problems cu care nu rezonez deloc pe bază de frică adânc înrădăcinată de sărăcie. Mă calcă maxim pe nervi oamenii care pot s-o ardă langzam cu un job de câteva luni aici, un altul de alte câteva luni acolo. Frate, da’ chiar şi-n America există şomaj şi boschetari. Cum pana mea să n-ai nici un stres? De unde rezultă că mă enervează boemii. Mă enervează până şi opera aia strupidă, nuş la ce s-a gândit Puccini (şi apropo de Turandot cred c-a murit de jenă că nu ştia cum să termine opera aia într-un mod cât de cât neştiinţificofantastic).

Chestia asta mi-a adus aminte de o poveste a lui Oscar Wilde, „The Devoted Friend”, cred. Pfuai, ce m-am indignat când am citit-o! Şi ce m-au depresat toate poveştile lui (siriăsli, poveşti pentru copii?!), noroc că le-am citit când eram deja om mare. Ceea ce-mi aminteşte de Andersen şi cât am bocit-o pe fetiţa cu chibiriturile de-au trebuit să-mi spele ai mei creierii şi să-mi spună că aia-i din secolul al XIX-lea, acum nu se mai întâmplă de-astea.

Noroc că-n real life oamenii nu-s aşa de nesimţiţi să facă din astea şi nici aşa de proşti să rabde asemenea prieteni.

Şi bine, am şi eu moomentele mele de prostie cruntă când nu-mi dau seama cât sunt de nesimţită, dar nici chiar aşa! Îmi place să cred.

Dar, vai!, ce frumos ninge! Ar trebui să mă duc în parc să fac poze până nu se-ngălbeneşte zăpada.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Despre egoism (imaginar)

  1. vio zice:

    mi-ar plăcea să comentesc ceva cu cap, da’ nu mă duce, tocmai am citit cîteva zeci de minute despre cum să elimini nişte pietre din bilă sau ficat. deci mă duc să fac amiaza fără virgulă după deci.
    pui pozeeee??? 😀

    • doarleguma zice:

      Pietre din bilă sau ficat?! Ştiam numai de rinichi. Sună dureros. 😦

      Nu pun poze că sunt o blazată. Cred că din 2009 am tot avut zăpadă iarna şi deja nu mai fac poze că mă gândesc c-o mai fi şi la anul. Of, sper să nu mă-nşel.

  2. vio zice:

    asta discutam şi eu ieri nu mai ştiu cu cine, că nu ştiu cîţi ani la rînd tot n-am avut zăpadă şi de nu ştiu cîţi ani la rînd tot avem zăpadă 🙂
    pietre din ambele, nu le am cu medicina, n-am reţinut mare lucru, a făcut văr-miu o cură de-asta şi e foarte felis de rezultat. 🙂

    da’ post nou azi pui? 😀

    • doarleguma zice:

      Azi nu pun. Trăiesc periculos, să vedem dacă reușesc să ajung la 100.

      Deși m-aș fi așteptat să postez că trebuie să modific un raport până mâine dimineață deci ce moment mai bun să fac orice altceva?! Așa că mă uit la filme pe iutiub.

  3. vio zice:

    băi, ce-i aici, bar de negri?!
    blogu’ meu? 😀

  4. vio zice:

    păi dacă cu frumosu’ nu merge!!!!!
    😀

Lasă un răspuns

