Dezastru!

Of, şi tocmai când reuşeam şi eu să citesc într-un ritm mai omenesc am început să mă uit la „Long Way Round”. De ce?! Acum nici nu dorm, nici nu citesc, ci mă uit pe iutiub. Iar!

Şi mi-am dat seama de ce a mers aşa bine cititul săptămânile astea. Fiindcă nu aveam la ce să mă uit. Mă uitam la ceva serial semipoliţist (Psych), dar nu mă entuziasma, sincer, aşa că mai aveam vreme şi de altele. Ce crudă-i viaţa asta în care trebuie să-ţi pierzi vremea cu toate prostiile! Dar ce să fac dacă-s curioasă despre cum merg aceia prin Rusia, Kazahstan şi Mongolia?! Tre’ să mă uit, nu? Noroc că are numai 10 episoade, deci până-n weekend le dau gata.

Acum sunt la episodul 4 şi trebuie să spun că Mihai Barbu a rulat mult mai fin decât aceştia. Şi s-a-ntors prin Armenia care sunt eu megaobsedată! de ea (de care sunt eu megaobsedată, desigur, dacă dăm extemporal la română). Chiar aşa, nu m-am mai uitat demult la zboruri spre Erevan.

Ce bine c-am uitat să scriu de asta în postarea trecută, iac-aşa, din amnezie în amnezie, o să ajung eu la 100, care 100 tre’ să fie cam până-ntr-o lună, nu aşa, la infinit.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Dezastru!

  1. povestivieneze zice:

    explica la moa de ce vrei sa scrii 100 de postari, ca nu ma prind.

  2. vio zice:

    cîte ai so far? 🙂

  3. vio zice:

    introdu categoria telegrame – cum te strafulgera vreo idee, cum ţac postul 🙂

  4. vio zice:

    vaaaaai, adica io cîn am postat telegrame, am trişaaaat? vreiai să-m jeopardizez mai tare sesiunea cu posturi seriuase, aaa? 😀

  5. vio zice:

    a, ai sii. ce elegant ai întors situaţia 🙂
    succes dară!
    da deci atuncea face blogu 1 an şi vrei să-i tai panplica la 100 de posturi? fuarte anbisieo, ai laic it!!

    hai, az nu scrii nemica!?!?
    >:)

    • doarleguma zice:

      Ba scriu, dar a trebuit să termin cu uitatul la Long Way Round întâi. Deşi mai aveam numa’ ultimele două episoade care nu erau interensante, dar ce nu face omul ca să procastineze!

Lasă un răspuns

