Ptiu, ptiu, să nu mă deochi

Sau era ptui, ptui? Nu prea le am cu onomatopeele.

 

Oricum, idea e că ce mult am citit eu deja anul ăsta! Şi vreo trei cărţi am terminat numai săptămâna trecută (dar una azi noapte după 12 deci nu-s chiar convinsă că se pune).

 

Ce-mi amintesc c-am citit e în felul următor: prima carte din ciclul Pandora (nici să mă baţi nu mai ştiu ce-am citi înainte de asta), apoi două cărţi de Terry Pratchett să mă mai liniştesc cu nervii capului, apoi O călătorie în India, apoi Memento Mori, apoi Platforma, şi acum Robinson tot de Muriel Spark. Pfuai, păi anul trecut cred că n-am citit atâta în trei luni!

 

Bineînţeles, de vreme ce am început  fără deliberări Robinson azi dimineaţă nu pot scrie postarea despre cum nu mă pot hotărî ce să citesc. Of, ce grea e viaţa! 

 

 

Dar! am cumpărat cândva săptămâna trecută (cred, oricum în trecutul imemorial) un nou borcan cu dulceaţă de portocale. L-am găsit la alimentara obişnuită ceea ce mă face să cred că era acolo şi data trecută, doar c-am crezut eu că era de caise sau ceva. Era un borcan pe care scria nemţeşte, dar conţinea o dulceaţă foarte asemănătoare cu cea franţuzească. Trebuie să-mi continuu cercetările! Odată şi odată voi găsi o dulceaţă de portocale ca cea din capul meu (sper. De asemena, de aici rezultă că am capul umplut cu dulceaţă de portocale)! 

 

Cred c-ar fi cazul să mă las de ideea cu ajunsul la 100 de postări.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ptiu, ptiu, să nu mă deochi

  1. povestivieneze zice:

    bre da di ci citesti tu chestii deprimante si nu niste chestii mai funny? un chick lit? mbine, nu mi place mie chick lit in mod special, da decat deprimeuri, mai bine imprimeuri 😆

    • doarleguma zice:

      Da’ Robinson nu-i deprimantă. Şi-am citit şi Terry Pratchett. Nu pot citi numai de-astea, mai trebuie şi literatură.

      Am vrut să citesc chick lit! Am vrut! Şi m-am dus să-mi cumpăr Twenties Girl sau ceva şi n-am găsit. Sunt condamnată la o viaţă fără chick lit. 😦

Lasă un răspuns

