În vederea ţelului meu

Vineri mi-a mai venit să scriu o postare despre cum nu eram hotărâtă ce carte să aleg după Memento Mori. Ar fi fost o postare foarte drăguţă şi mi-ar fi dat posibilitatea să mă uit prin toate cărţile mele necitite (muuulte!) şi să mă gândesc bine de tot ce să aleg. Ah, posibilităţile!

 

Din nefericire (pentru starea de bine pe care o are omul contemplând posibilităţile, nu o nefericire adevărată), cum tocmai citisem un interviu (mă rog, nu tot interviul, o parte a lui) cu Michel Houellebecq (iar am copiat literă cu literă; omul ăsta are un nume imposibil chiar şi pentru un francez. Sau poate nu – pentru un francez e un nume mediu de imposibil. Poate un pic dincolo de medie) m-am gândit să citesc una din cele două cărţi ale lui de care dispun şi cu această ocazie am adus „Platforma” pe birou. Şi, în timp ce mă gândeam să scriu postarea cu nehotărârea şi posibilităţile, dar mi-era lene să-ncep, am început, din neatenţie, să citesc. Of, va trebui să aştept până data viitoare să fiu nehotărâtă. Şi dacă voi termina cartea asta pe drum spre sau dinspre lucru va trebui să duc cu mine următoarea alegere, deci iar nu va fi rost de postare de o dulce nehotărâre. Bine, aş putea acum să scriu o postare despre cum nu ştiu ce să citesc după „Platforma”, dar mi-e lene. Deci rămâne cum am stabilit.

 

Ieri am cumpărat iar nişte Haribo şi am făcut din nou un studiu de caz că poate, poate observ un tipar. Nu, n-am observat, o să mă las de meserie şi o să mă întorc la mâncatul neştiinţific de Haribo pentru că:

  • întâi s-au terminat galbenele
  • apoi roşiile închis
  • apoi roşiile deschis şi verzile, la egalitate
  • albele şi portocaliile au fost ultimele, la egalitate

Tot făcute în Ungaria.

 

Ce bine că mai călătoreşte lumea aşa mă mai citesc oamenii şi din alte părţi!

 

Încă mai am idea tâmpită de-a ajunge la 100 de postări (pfuai, noroc c-am scris propoziţia asta că altfel nu puteam justifica titlul!).

Notă | Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la În vederea ţelului meu

  1. povestivieneze zice:

    aia cu calatoritu se referea la mine? 😀

  2. vio zice:

    io n-am intrat? 😦
    (habar n-am!!!)

    hai, că faci 100. habar n-am să scriu Michel H. Am cumpărat un braţ de cărţi, dar sînt la aceeaşi carte de două luni. 🙂

    I’m back!!!!

    • doarleguma zice:

      Sper că te-ai simţit super la Paris (şi n-ai stat prea mult pe net :D)! Şi eu îmi tot mai iau câte o carte, două – într-un ritm mult mai rapid decât citesc. Nu-i nici un pericol să ajung la zi. 🙂

Lasă un răspuns

