Tendințe autodistructive

În primul rând vreau să-i transmit un mesaj răcelii mele: ești o parșivă și o nesimțită, nesimțito!

Adică, mă scuzi – eu stau în casă de vineri până duminică, iar tu te prefaci că ești o răceală mică, de treabă. Și apoi, cum mă duc luni la lucru, zbang! mă lovești ca trenul. Nici nu mai vorbesc cu tine, răcealo! Na! Plus că ce treabă-i asta, o răceală pe lună?! Lună calendaristică, nu satelit. Și care-i faza?! De acum o să răcesc de câte ori ies din țară? Adcă vrei tu răcealo, să nu mă duc anul ăsta nici la Viena, nici la Frankfurt? Și nici măcar acasă de Paști? No, gata, nu mai vorbesc cu tine.

Și un pic și despre tendințele autodisctructive din titlu. De când s-a hotărât răceala să facă ca (da, cacofonie, așa, și?) toate visele am băgat două găleți de înghe plus nenumărate cipsuri. Păi, ori la bal, ori la spital. Deocamdată nu-s nici la bal, nici la spital, dar mă obezesc constant.

Și, deși mi-am cumpărat portocale și kiwi, n-am chef să le mănânc. Totuși cred că va trebui. Că s-a mai alinat răceala și nu mă mai simt așa de autodistructivă ca ieri. Și nici chiar așa de proastă, că veni vorba. Hihi. Ceea ce înseamnă, probabil, că sunt și mai proastă.

De asemenea, universule, sunt cam nemulțumită de tine. Azi țin locul unei colege și tot azi sunt tot felul de probleme cu produsul ei. De ce? Nu puteam aștepta până mâine?!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tendințe autodistructive

  1. povestivieneze zice:

    bai, ba la Viena te rog sa ajungi, am camera libera pt tine special! dar desigur e camera single, nu include si raceala 😀

    • doarleguma zice:

      Mulţumesc, foarte drăguţ din partea ta. 🙂 Problema cu răcelile astea e că-s parşive şi nici nu-mi prea dau seama de ele până nu mă-ntorc la matcă. Dar reuşesc eu cumva să le păcălesc. De-acuma fac o cură de vit C înainte de orice ieşire din ţară. 😀

Lasă un răspuns

