Haribo

Ştiu că toată lumea (nici măcar poveştivieneze, dar eniuei) e curioasă aşa c-am făcut un experiment:

  • prima oară s-au terminat cele albe
  • apoi cele galbene
  • apoi cele roşii deschis
  • apoi cele roşii închis
  • apoi cele verzi
  • şi cele mai multe erau cele portocalii.

Şi era un pachet făcut în Ungaria. Deci vă daţi seama cum trebuie să fie alea din Franţa!

În altă ordine de idei am răcit a doua oară anul ăsta. Sper să nu continuu aşa că-mi tai venele. Şi-n plus e o răceală parşivă – m-a făcut să cred că mă lasă să scap ieftin (c-a-nceput joi mai langsam) şi azi m-a lovit în plex. Bine, nu-n plex; în nas. Şi iar nu m-am dus la tae bo. Of, iar ajung la mărimea 14. Măcar nu a fost o zi total pierdută – am aflat adevărul despre Haribo.

De ce-am răcit iar? Încearcă universul să-mi săpună să nu mai ies din Cehia? De ce ar spune asta? Eu am nevoie de vacanţe ca să funcţionez. Vrea universul să mă omoare?! Mă simt persecutată!

 

PS: Plus c-am mai mâncat şi o rodie care mi-a luat vreo două ore dar totally counts for five a day (c-am mâncat şi trei mere la lucru). Deci!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Haribo

  1. vio zice:

    sănătate tu! poate vrea universu’ să-ţi zicăcă mai multe legume şi fructe şi mai puţin haribo? 😛
    nici io n-am salivat, căci haribo nu mă pasionează. am nişte minismarties aici, care nu mă satisfac major, da’ n-a mai ajuns să-mi iau ritter sport mini cu rom, alei!

    • doarleguma zice:

      Cu rom? Şi mai zici de mine. Măcar eu nu-s alcoolică (bun, acum beau pălincă, dar face bine la răceală. Şi merge bine cu Haribo). 😀

      Dacă universul vroia să mănânc fructe, nu mă trimitea în FR. În FR nu era nici un fruct, dar erau sosuri scârboase pentru salate. Oricum, de când m-am întors am mâncat fructe (şi Haribo. Care e colorat. Ca fructele).

      Smarties te fac mai deştept? Poate ar trebui să încerc şi eu.

  2. vio zice:

    lol
    da’ deci stau fără rom, numai eu ştiu cum!
    ai dreptate, am uitat totuşi rolul universului în toată afacerea.
    (am pus un smaili după lol şi apoi l-am şters, căci era pleonaszm!! :O )

    uite, o să termin minismarties, dacă insinuezi că ar putea să mă facă o minideşteaptă… crede-mă pe cuvînt că aş avea nevoie de ceva apgreid măcar pentru vreo două zile aşa… deocamdată!

  3. povestivieneze zice:

    ia uite, cred ca universu incearca sa te redirectioneze spre smarties, din cate citesc eu aici :D. altfel, sa faci bine sa imi explici intr-o postare cum se mananca rodia, ca eu nu inteleg nimic din fructa asta…

    • doarleguma zice:

      Dar ai făcut tu studiu pe smarties și sunt distribuite mai uniform în univers? Că altfel n-are rost.

      Nu știu cum se mănâncă rodia (de aia mi-au trebuit două ore). Eu o mănânc boabă cu boabă că-s zgârcită și nu vreau să pierd nimic.

      Ai văzut la Vio lincul cu micul prinț? Trez anteresont (of, n-o să știu niciodată scrie în franceză 😦 ).

  4. vio zice:

    povestivieneze, tu n-ai somn? că eu am, dar mi s-a umflat glanda conştiinţei peste noapte 🙂

  5. vio zice:

    oau, leidiz, numa´ exemple motivaţionale pe platforma asta academică!! :O
    😀

Lasă un răspuns

