Alt titlu

Că-nainte să mă duc la masă mă gândeam că titlul o să fie „Omege!Omege!” că m-a băgat Suzi-n blogroll, vă vine să credeți (adică ție, poveștivieneze, că tu ai bunăvoința să citești ce scriu eu pe aici)?! Sunt foarte entuziasmată și onorată! Deja-s în patru blogrolls! Păi în ritmul ăsta o să cuceresc lumea mai repede decât Fredo și Pidgin.

Dar dup-aia m-am dus la masă și a fost apogeul traumelor mele pe săptămâna asta (până acum, dar sper că gata că mă-ntorc la matcă). Deci singura masă decentă a fost cea de luni seara când am scăpat de dezastru la mustață, că m-am dus în oraș și n-am stat cu colegii la hotel. Și a fost un restaurant drăguț și cu vin un pic mai mult decât acceptabil.

În rest a fost oroare! Doar vinuri acceptabile și mâncăruri nici atâta. Chiuzin fronsez my ass (dacă tot am învățat de la Vio să scriu în franceză)! Și seara asta a fost cea mai traumatizantă că s-a gândit managerul nostru să ne ducă la ceva restaurant de țărani americani (adică franciză, nu restaurant care chiar aparține unor țărani americani). Vinul a fost din nou acceptabil și mâncarea a fost bună, dar eu doream la restaurant drăguț în oraș poate chiar cu vin ceva mai mult decât doar băubil – și fără friptură și frites, nu la țară pe marginea autostrăzii!

Dar măcar pe drum încolo și încoace ne-am distrat. Încolo am intrat pe pista de bițigle și am disperat un biciclist care pedala și el pe acolo (după ce în prealabil am încercat să-l omorâm), iar încoace ne-am distrat pe tema dată. Cică dacă lovești bicicliștii în marșalier primești mai multe puncte (într-un ipotetic joc de lovit bicicliști, nu puncte din alea rutiere care te afectează la carnet). Țin să se consemneze că n-am condus eu!

Pe cale de consecință mi-e dor de Italia – cucina și vin. Păi acolo dacă intri într-un restaurănțel și ceri vinul casei primești ceva foarte băubil și drăguț – plus mâncare bună cu ingredinete faine. Aici primești un oțet ceva mai rafinat decât în Germania, dar au niște ifose! Și-și mai și închipuie că au o bucătărie fantastică după ce-ți îneacă salata în tot felul de sosuri indigeste!

Postarea asta s-ar fi cuvenit să fie cu o grămadă de link-uri, dar nu e.

PS: Da, și inițial mi-a părut rău că n-am ajuns la Carfur între lucru și cină, dar tocmai am mirosit bagajul unui coleg și sunt recunoscătoare universului că nimeni din mașina mea n-a mers la Carfur. Bombă biologică și alta nu! Bine, că eu oricum îmi doream ulei de măsline presat la rece, nu brânzeturi urât mirositoare, dar poate ceilalți nu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Alt titlu

  1. povestivieneze zice:

    io sunt singura careia ii place sa comenteze in front, atata tot :D. io am venit de la paris (aeroport, escala, 4 ore) cu o branza ataaaaaat de imputita, dar ataaaaaat de imputita incat am speriat o gramada de lume cand mi-am deschis bagajul :D. altfel, daca vrei vin bun, hai la viena. si sa stii ca nu mai gasesc linkul cu conf aia la voi nici picata cu ceara, d-asta n-am mai scris nimic, inca il caut 😀 😀

    • doarleguma zice:

      Acuma iar îmi pare rău că n-am ajuns la carfur (deși în drum spre aeroprt mi-a părut bine) că mi-am adus aminte de dulceața de portocale și cum n-am eu dulceață de portocale (în afară de aia amăruie care nu se pune). Dar ar fi fost de mare excepție să vin la birou cu geanta plină cu brânză puturoasă – cred c-aș fi făcut senzație!

    • doarleguma zice:

      Și-n Franța este și vin bun, dar noi am avut buget de austeritate. 😦   Și cred că tu ești singura vizitatoare constantă, majoritatea care intră la mine caută Mașa și ursul. 😀

      ________________________________

      • povestivieneze zice:

        ti-am zis ca un prieten din India a prins si el microbul? si l-a transferat asupra fiicei lui :D? acum se uita toata familia la Masa si Ursul si ma intreaba diverse despre ea 😀 😀

        • doarleguma zice:

          Foarte bine, toată omenirea ar trebui să fie fană Mașa și ursul. Indienii au gusturi bune. Trebuie să încep să propag și eu microbul printre indienii și chinezii mei. Bună idee, mersi! 😀

Lasă un răspuns

