Dar există şi filme pe care le înţeleg!

Ţin minte că prima oară când am văzut „Revolutionary Road” m-am gândit: „Ca să vezi! S-a făcut un film despre asta. Poate nu un film destul de concentrat, dar totuşi e imposibil să nu-l pricepi”. Şi totuşi am citit (pe interneţi, unde altundeva?!) la un moment dat un comentariu al unei tipe care clar n-a priceput. Zicea aceea că vai! ce vacă nesimţită a fost Kate Winslet să se sinucidă (sau ceva) chiar când soţului ei începuse să-i placă la serviciu şi să-i meargă aşa de bine!

 

Hallo!, filmul ăsta este despre hopeless emptiness nu despre un cuplu care bla bla. Şi nici despre cum nu-i bine să fii perfecţionist, cum am citit în alt comentariu.

 

M-am uitat pe imdb şi rezultă că regizorul lui a făcut şi American Beauty. Pe care l-am văzut acum multă vreme şi nu prea mai ţin minte prea bine, dar parcă era despre cam acelaşi lucru. Da’ nu mai ştiu cum s-a terminat, poate a lăsat mai multă speranţă privitorilor. Oricum eu n-am rezonat prea tare cu el. Poate şi fiindcă personajul principal era un bărbat de vârsta a doua, iar eu eram cam prea tânără.

 

Pe la 20 şi-un pic (puţin) am citit Sonata Kreutzer care mi-a făcut o impresie oarecum inversă faţă de ceea pe care urma să mi-o lase Revolutionary Road peste câţiva ani, în sensul că exprima mult mai concis şi clar părerile mele vagi despre căsătorie şi dragoste. Nu ştiu exact de ce s-au asociat astea două în capul meu, dar oricum. Nici nu mai pomenesc de Demonii că asta-i cu totul altă discuţie

 

Ar trebui să recitesc Sonata Kreutzer. Şi Demonii.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Dar există şi filme pe care le înţeleg!

  1. povestivieneze zice:

    am vazut azi noapte Django. clar, eu nu-s fan filme. punct.

Lasă un răspuns

