Greşeală tactică

După ce m-au îmbolnăvit cu nervii variile telefoane şi cartele din viaţa mea am decis că unica modalitate de-a-mi gestiona lista de contacte (limbă de lemn sau ce?) e s-o scriu într-o agendă de telefon din aia veche, de hârtie. 

 

Continuu să cred asta, dar iată care ca fost greşeala mea: m-am gândit să mă duc la o librărie să caut zisa agendă telefonică de hârtie. Of, dar de ce m-am gândit eu aşa? De ce? 

 

Bilanţ: minus 28 de euri, plus trei cărţi, zero agende telefonice. 

 

Dar, vedeţi voi, a trebuit să cumpăr respectivele cărţi. A trebuit, pur şi simplu! Că acum citesc prima carte din trilogia Pandorei (în drum spre lucru şi înapoi – nu-s nebună să citesc seara înainte de culcare c-aş muri de frică instant. Că-s fricoasă. Şi de asta nu-mi permit să mi se ardă siguranţele cum mă speria Blo la postarea anterioară) şi, deci, trebuia să-mi iau nişte cărţi interesante şi drăguţe şi nesperiante ca să-mi liniştesc creieraşul zbuciumat. Aşa, şi ce dacă recitesc înainte de culcare Casa Buddenbrook?! Şi ce dacă mai am prin casă măcar 10 cărţi care îndeplinesc pe deplin criteriile de interesante şi drăguţe şi nesperiante?! Ce vreţi să spuneţi cu asta?!

 

Am luat aşa: o carte de Terry Pratchett – nu-i cu vrăjitoare, dar e cu Susan şi şi Susan e meseriaşă (nu chiar ca Nanny şi Granny, dar face şi ea ce poate, şi poate multe), o carte cu cum influenţează limba gândirea (cred că asta o să fie interesantă, dar e scrisă de un englez aşa că am vagi îndoieli despre competenţele lui lingvistice) şi o carte de istorie for dummies (sau ceva – istoria aborigenă povestită pe înţelesul străinilor; şi unii străini chiar nu înţeleg multe – deci om trăi şi om vedea!). 

 

Data viitoare încerc la papetărie! Acolo măcar nu sunt cărţi, chiar dacă s-ar putea să nu fie nici agende telefonice de hârtie.

 

Ninge.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Greşeală tactică

  1. povestivieneze zice:

    eu cred ca e o conspiratie a librarilor. si mie mi se intampla de vreo doi ani sa vreau sa iau o agenda si sa plec de acolo cu te miri ce 😀

  2. blo zice:

    :)))))) si eu am o slabiciune pentru agende, dar n-am mai fost in stare sa-mi cumpar una de ani de zile, pe motiv ca intru dupa agenda si ies cu carti 😀

  3. doarleguma zice:

    Dar eu nici măcar n-am o pasiune pentru agende. Am nevoie doar de una unde să scriu numere de telefon. 😦 Eh, oricum, n-am găsit nici la papetărie aşa că o să-mi fac un fişier cu numerele şi gata.

Lasă un răspuns

