Festina lente

Titlul n-are legătură cu nimic pe lumea asta, doar că tocmai m-am uitat pe un blog al cărui autoare zicea „mă grăbeam mai repede”.

Mă gândeam că pe postarea asta o s-o cheme de ce plouă întotdeauna pe mine, dar iată că n-a fost să fie. Motivul pentru care plouă pe mine nu e raportul meu de toate săptămânile (cu care m-am chinuit ce m-am chinuit, dar a ieșit așa cum am vrut eu, nu managementul – na! mori! mori! managementule).

Pe mine plouă pentru că mi se ard becurile foarte des. Serios, mă-mbolnăvesc cu nervii capului de cât de des trebuie să le schimb. Și stau într-o casă cu tavanul înalt și eu nu-s prea lungă și mi-i frică să mă sui pe scarăăă! Acum s-a ars și ultimul bec supraviețuitor de pe hol. M-am suit pe scară și le-am scos pe amândouă și le-am băgat în geantă să am mostre când mă duc să iau altele. Oare becurile economice sau ecologice sau cum le zice rezistă mai bine? Că mi-aș lua dac-aș ști că. Dar dacă se ard la fel de repede ca astea normale atunci n-are decât să moară pământul în chinuri. Păi ce?! De ce mi se ard numai mie toate becurile? De ce? De ce? De ce?

Recordul absolut (cred. Sper să nu mi-l dobor) a fost când am schimbat becurile din dormitor. Am zis – pun două să nu mă vântur toată ziua în sus și-n jos pe scară. Și am pus două. Apoi m-am dat jos de pe scară și am aprins lumina. Unul dintre becuri s-a ars instant! Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip. No, lasă, că aflu eu cum să mă răzbun și vedeți voi, becurilor!

Dar acum serios, becurile ecologico-economice se ard mai greu? Aștept un răspuns de la univers!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Festina lente

  1. povestivieneze zice:

    nu e de la becuri si nici de la Univers. e de la noi. si eu am talente d-astea. ultima oara au pocnit tati sigurantili din tata casa! a trebuit sa chemam electricianul, ca nu se stia ce s-a ars cand am aprins eu lumina. sa zicem deci doar ca suntem noi mai… energice asa 😀 😀

    • doarleguma zice:

      Nu vreau! Păi de ce-s întrerupătoarele de plastic dacă noi tot reușim să ne transferăm energia asupra becurilor?!

      Asta-mi amintește de fostul loc de muncă unde mi-era frică să deschid ușile sau robinetele că mă curentam într-una. 😀

      Da-mi place că scrii univers cu u mare. Și eu m-am gândit să-l scriu cu u mare în postare, dar eram supărată pe el, așa că nu.

  2. blo zice:

    :))) eu tocmai am ars siguranta pentru prizele din toata casa, in afara de bucatarie, ca aia e pe alta siguranta :))))
    au murit toate electrocasnicele, calculatoarele, lampile..

    in casa am doar becuri economice. care au perioade in care se ard pe rand sau mai multe odata.
    din 6 becuri cat am in mod normal in sufragerie, acu’ 2 saptamani mai ramasesera 2 functionale. In bucatarie si pe hol la fel, desi acolo am spoturi. deci nu cred ca tine de talentul becului, ci de al meu 😀

    • doarleguma zice:

      Blo, te rog, nu mă speria, nu vreau să rămân pe inturneric cu toate alea arse.

      Deci n-are rost să iau becuri economice. Ştii, poate că neoanele funcţionează. De alea n-am prea ars la viaţa mea. Dar nu vreau să am neoane în casă. 😦

Lasă un răspuns

