Postarea faşonistă mai demult pomenită

Iar îmi venea să scriu o postare în care să mă plâng de o anumită categorie de oameni (alta decât cele în ultimele două). Nu ştiu de ce devin aşa de acră de mă plâng de toată lumea, dar nu-s foarte ferm convinsă că toată lumea e naşpa numa’ io-s perfectă aşa că mai schimb placa şi mai bag o postare superficială (şi acră, dar na! ce să fac dacă aşa-s eu?! Of, nici nu mai seamăn cu măgăruşul din Winnie the Pooh sau Marvin. Ei erau doar deprimaţi de viaţa lor, nu criticau nesimţist tot mapamondul sau galaxia după caz). N-am pus virgule că n-am vrut, na.

 

Nu mai ştiu dac-am mai pomenit cum se face că sunt aşa o mare faşonistă, dar oricum dacă am mai zis mai zic o dată. Mai bine să prisosească decât să lipsească, nu?! Ideea e că atunci când dau log off din mail yahoo mă duce pe pagina de uk că aşa era setat de la începuturile pierdute în neguara timpului. N-am mai schimbat când a apărut yahoo ro că nu m-a-nteresat şi yahoo uk e destul de amuzant. Şi pe yahoo uk am ocazia, când m-apucă, să citesc tot felul de articole fascinante gen cele mai fain îmbrăcate vedete ale săptămânii sau alte bălării.

 

No bine no, articolele-s megaplictisitoare. Dar! dar comentariile sunt fascinante. Recomand mai ales dacă mai citiţi comentarii în română şi vă deprimaţi de ce popor agramat şi meschin suntem noi. Ce bucurie că nu numai noi suntem! Toţi sunt aşa dar eu înţeleg numai engleză şi italiană şi nu citesc comentarii italiene.

 

Bun, şi sunt toate comentariile alea în care se spune vai! ce slabe sunt modelele şi actriţele şi ce eărbraşate şi nenaturale sunt, omege, ce să înţeleagă fiicele noastre adolescente de aici, ce standarde imposibile, nici o femeie reală nu arată aşa.

 

În condiţiile astea îţi dai seama că atunci când vezi comentarii în sens invers îţi explodează capul. Acum îmi amintesc doar două exemple (poate doar pe astea le-am citit) şi cred că amândouă comentariile veneau de la bărbaţi (alealalte vin mai ales de la femei şi eventual şi de la bărbaţi mai empatico-efeminaţi). Primul comentariu era la o poză cu o vedetă (ceva obscuritate britanică, nu cunosc) la vre 40 – 40 şi de ani îmbrăcată nici fain, dar nici jenant. Şi zicea unul în comentarii că vai! cum poate aceea să poarte rochie peste genunchi (adică se oprea chiar deasupra genunchilor, să nu ne imaginăm că era o curea) că uite ce genunchi are, că dacă are aşa genunchi n-ar trebui să şi-i mai arate în public. Femeia avea genunchi absolut normali şi arăta bine pentru vârsta ei (şi să ţinem minte că era şi britanică, deci cu atât mai remarcabil). Băi frate!, eu înţeleg că-s acri strugurii, dar totuşi, cum să comentezi de genunchii cuiva? Chiar dacă ai tu un fetiş, chiar nu e cazul să critici nişte genunchi de 40 de ani care arată chiar onorabil. Dar, na, poate respectivul arăta perfect şi deci i se părea normal ca toată lumea să arate la fel, mai ales vedetele că doar ce altă treabă au!

 

Şi a doua chestie era cu referire la actriţa aia frumoasă care a jucat în Mamma Mia (şi mai nou în Mizerabilii care n-am găsit eu pe 1channel, de ce n-am găsit eu pe 1channel?!). Am văzut o poză şi m-am gândit: ” Ioi, uite, cât e ea de frumoasă, e tot om normal şi nu plasticăraie şi nu are o piele perfectă în mod nefiresc. Mă simt mai bine acum despre pielea mea extrem de lipsită de perfecţiune (că mie-mi place să moară şi capra vecinului. Plus că dacă n-am testimoniale tind să cred că toată lumea-i perfectă numai eu suck. Aşa că-mi face bine la psihic să aflu că şi oamenii din jur au probleme fizice ca ale mele, chiar dacă nu aşa de accentuate)”. Şi-n comentarii era unul care zicea că vai! cum a putut să poarte rochie cu spatele gol când are aşa spate urât! Fratele meu! păi n-avea spate urât! Avea spate normal cu pielea cu mici imperfecţiuni neglijabile cum au toţi oamenii. 

 

Dar na, unii cer să fie minţiţi în faţă că altfel vedetele nu merită să fie vedete. Şi dup-aia tot ei se plâg că de ce se fotoşopează pozele. Ca să nu mai comentaţi voi ca idioţii, idioţilor! Ceea ce oricum nu se întâmplă, comentarii din astea tot se găsesc, dar e ok, ştim că viaţa e o situaţie lose-lose.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Postarea faşonistă mai demult pomenită

  1. povestivieneze zice:

    netul arata pe de-a-ntregul cat de frustrati sunt de fapt oamenii. ascunsi sub iluzoria anonimitate isi dau frau uratului intr-un mod care, pentru mine, nu mai e de mult spectaculos. de-asta sunt mai degraba uimita cand cunosc pe bloguri oameni atat de fain ca nu-mi vine sa cred ca-s reali 😀

    • doarleguma zice:

      Vai, povestivieneze, cum mă faci tu să mă simt vinovată că nu scriu 😀

      Da, mai există câțiva oameni faini în marea de oameni nefaini.

      • povestivieneze zice:

        vaivaivai, dar nu asta era intentia! intentia era mai degraba de luat in brate si smotocit cu drag 😀

        • doarleguma zice:

          Mulțumesc 🙂 Da, am nevoie să fiu ținută bine, să nu mă duc la aparat să iau junkfood, că nu mi-i foame 😦 și oricum am portocale care-s mai sănătoase

          • povestivieneze zice:

            portocale bun bun, junk food bleah, te face sa vomiti, scarbos cih cih, nu bun. cih!

            • doarleguma zice:

              Eh, nu-s așa de ușor de manevrat. Că doar mi-am luat azi dimineață un kinder bueno și-a fost bun. De unde și numele, probabil. Dar ăla-i cel mai spălat lucru de la aparat. Să te ferească Dumnezo să vrei ceva sărat – sunt niște junk-uri sinistre!

              Mulțumesc de susținerea morală. 🙂

Lasă un răspuns

