Yes!

Am ajuns înapoi la mărimea 12 (UK size, da? Despre asta vorbim)! Doamne, şi când mă gândesc ce deprimată am fost când n-am mai încăput în mărimea 10 (ca să nu mai vorbim despre oroarea care m-a cuprins şi mai demult când mi-am dat seama că umpleam bine 10-le)… Cum se schimbă priveliştea în funcţie de sensul de mers! Acum, că am scăpat de spectrul hâd al mărimii 14, 12 mi se pare fantastic. Dar totuşi sunt încă grasă, deşi nu mă mai paşte obezitatea, şi trebuie să ajung cumva, cândva înapoi la 10. Cu 8-ul mai vedem noi. Probabil că nu se va mai întâmpla vreodată (decât când voi fi moartă şi mă vor mânca viermii! Asta dacă mănânc sănătos şi nu mă îmbălsămez în E-uri).

 

Asta a fost vestea bună. Vestea proastă e că am dat vreo 50 de euro pe descoperirea asta – o bluză şi o rochie – pe care nu ştiu dac-o să le port vreodată că mi-am mai luat eu aşa şi stau în dulap. Sper să mă ţină sentimentul de vinovăţie până la Crăciun şi să port măcar bluza (că rochia e mai de vară – dar! am şi o rochie mai de toamnă pe care am cumpărat-o acum vreun an juma’ tot de la Mexx şi pe care n-am purtat-o niciodată deci… Pe de altă parte rochia cu pricina e gri şi nu e deprimant să port gri – şi destul de închis – de Crăciun?! Chiar şi cu mărgele roşii nu ştiu dacă-i de ajuns. Sau pot să mă dau şi cu rujul roşu roşu pe care mi l-am luat din Italia. Hm, am să cuget la aceste aspecte).

 

Eu de fapt mă dusesem la cumpărături să-mi iau blugi că-i rosesem pe toţi cu obezitatea mea şi nu mai aveam decât o pereche purtabilă. Mi-am luat şi blugi, da. Alţi 50 de euro, dar măcar pe ăştia i-oi purta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Yes!

  1. povestivieneze zice:

    na, avand in vedere ca mie si 20 de eur mi se pare mult pentru toale, ma oripilez impreuna cu tine cati bani ai aruncat pe carpe azi 😀

  2. povestivieneze zice:

    auziiiiiiiiiii, io de fapt voiam initial sa te felicit pentru scaderea in masura, dar m-a luat portofelul pe dinainte 😀

    • doarleguma zice:

      Mersi, și portofelul meu ar fi preferat să aștepte reducerile din ianuarie, dar nu pot trăi o lună-ntreagă doar cu o pereche de blugi (de bluză și rochie să nu pomenim). 🙂

  3. blo zice:

    felicitari 🙂
    tu scazi, eu iau proportii :)) cred ca si chestia asta cu greutatea e o constanta. din cauza ca 10 modele au mancat doar cate o felie de lamaie pe zi, ai luat tu in greutate.
    acuma ca te-ai apucat tu sa slabesti, m-am apucat eu sa ma indop cu ciocolata in creierii noptii :)))))

    • doarleguma zice:

      Nu cred că e o constantă, că nu există destui fomiști pe lume pentru câtă obezitate e în vest. 🙂 Așa că nu poți da vina pe mine. 😛

      Modelele alea or fi murit demult, săracele, la cât m-am împlinit eu. 😀

      • blo zice:

        hai lasa ca nu esti cea mai grasa din parcare :))
        de-acum inainte cand o sa vrei sa mananci ceva ce stii ca n-ar trebui, gandeste-te ca din cauza aia o modela va trebui sa renunte la felia de lamaie pe post de mic dejun/pranz/cina :))

        • doarleguma zice:

          Problema e că eu sunt foarte egoistă şi nu-mi pasă deloc de modelă. Poa’ să şi moară, principalul e să am eu cioco. 😀

          Şi tu o să slăbeşti rapid când se însănătoşesc ai tăi şi vă daţi iar pe deal în sus şi-n jos (also – mărimea 34? Eu am 38 şi şi burtă, deci te compătimesc doar moderat. Câtă nesimţire să ai 34! :D).

          • blo zice:

            :)) nu vreau sa mai slabesc, vreau doar sa scap de burta.
            38 am avut si eu, dar really, 34 nemtesc e de fapt un fel de 36 romanesc cred, deci nu-i diferenta asa mare.
            ieri seara cred ca am bagat personal vreo 3 modele in spital, pentru ca am fost o bestie egoista si m-am indopat cu ciocolata :)))) multa, multa ciocolata :)))

            • doarleguma zice:

              Şi 38-ul meu e tot nemţesc aşa că se păstrează diferenţa.

              Eu aseară am fost exemplară şi m-am dus la tae bo după care n-am mai mâncat. Las’ că recuperez azi la cina de Crăciun cu colegii. Să nu cumva să slăbesc. 😀

Lasă un răspuns

