Şi totuşi

poate nu-s eu cea mai naivă persoană din lume. Adică măcar eu mi-am dat seama la un moment dat că nut tot ce-i scris în cărţi aşa e.

 

Am citit azi o postare a unei tipe (americance) de vreo 40 de ani care se indigna pe tema revistelor de modă şi-a modelelor slăbănoage. Că, vezi Doamne, ea, care e o persoană normală de mărimea 12-14 (bine, ea zicea 10-12, dar noi ne luăm după UK că aşa ştim) nu-şi găseşte haine pe mărimea ei că toate-s ori pentru modele, ori pentru plus size (cum ar veni grase şi obeze, dar suntem noi drăguţi şi politicăli corect şi nu zicem grase. Şi nici măcar obeze, deşi ele ar trebui să se gândească la sănătatea lor, nu să se ascundă după curbe).

 

Şi vai, cum ne-au stricat revistele de modă şi toate grasele au ajuns să se creadă obeze din cauza lor! Care ele de fapt sunt doar grase, nu obeze (bine, nu-i cazul tipei care a scris postarea că cred că ea-i înaltă aşa că 12-14 n-o face grasă. Doar la vreo 40 de ani poate n-ar trebui să te mai uiţi la revistele de modă ca la soare – totuşi, se presupune că ai dezvoltat nişte discernământ şi ştii că o revistă  nu pe bune, e doar make pretend).

 

Şi ca dovadă a faptului că nu mai încapi de slabele dracului arată poze de pe ceva site cu haine unde blugii curvy sunt „modelaţi” de o slabă. Vai! câtă nesimţire! Păi cum să-şi dea ea seama exact cum ar arăta blugii pe ea dacă vede doar cum stau pe slabă! Care slabă n-are curbe (adică forme, dar eniuei)! Nu-i bai că zice cineva în comentarii că curvy (scuzaţi cacofonia) este despre raportul talie şolduri, nu despre grăsime. Dacă modela e slabă clar nu poate avea şolduri, nu-i aşa?!

 

Ideea e că pe femeie o deranja faptul că nu găsea blugi care să i se potrivescă şi pe şolduri şi pe talie. Cred că e singura din lume care are problema asta, altfel nu văd de ce s-a supărat aşa. Pe lângă faptul că aproape sigur e ceva firmă de haine care croieşte şi pe calapodul ei, ar putea să poarte fustă sau să meargă la un croitor. Dar, nu! Ea vrea să fie modelele de mărimea 12-14! Păi ce-i nesimţirea asta – să fie de mărimea 6 (sau chiar 0 cum au ei în America – asta nici eu n-o-nţeleg)? Precis îs nişte anorexice şi nişte înfometate!

 

Nuş de ce mă enervează aşa chestiile astea că şi eu sunt într-o perioadă 12-14 (dar mai mult 12, sper eu), deci ar trebui să mă enerveze slabele, nu grasele ca mine. Poate-mi pregătesc terenul în ideea că voi mai slăbi vreodată. Haha. Not funny.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Şi totuşi

  1. povestivieneze zice:

    ia raporteaza tu aici ca mi-e lene sa ma duc pana la sifonier sau la gogu: 12 uk e 40 EUR?

  2. povestivieneze zice:

    ha! am gasit! mdeci io oscilez intre 10 si 12 uk, adica 38- 40 EUR. deci de ce zici ca tu esti grasa-slanina etc, sa nu te mai citez??? ca io nu sunt! deci hiuston ui hev a proablem!

    • doarleguma zice:

      Păi depinde de înălţime, nu? Mie-mi plăcea mai mult la 34-36 decât acu’.

      Acum am mai slăbit, dar eram grasă rău şi nici acum nu-s în parametri normali. Am pus mai bine de 15 kg din tinereţi până am început să mă mai reduc. Nu mai puteam continua aşa că ajungeam şi eu obeză. 😀

      • doarleguma zice:

        Deşi nu ştiu de fapt ce-s mărimile EUR. Aşa că poate vroiam să zic că mă simţeam mai bine la 36-38. În orice caz, la capătul inferior al mărimii 10, acolo mi-a plăcut mie.

Lasă un răspuns

